Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Φοροδιαφυγή: Γαμήλιο γλέντι 50.000 ευρώ χωρίς αποδείξεις

Φοροδιαφυγή: Γαμήλιο γλέντι 50.000 ευρώ χωρίς αποδείξεις

Σύμφωνα με τους ελεγκτές που σκανάρουν τα social media σχεδόν κανένας από τους επαγγελματίες δεν είχε κόψει παραστατικά για τις υπηρεσίες του

Ολα ξεκίνησαν στις αρχές Δεκεμβρίου όταν οι ελεγκτές της ειδικής μονάδας που ασχολείται με τη φοροδιαφυγή στα social media είδαν καταιγισμό αναρτήσεων σε Instagram, Facebook και TikTok για έναν πολυτελή γάμο.

Σχεδόν κανένας από τους επαγγελματίες δεν είχε κόψει παραστατικά (απόδειξη ή τιμολόγιο) για τις υπηρεσίες του.

Το ζευγάρι το οποίο γνωρίστηκε μέσω Διαδικτύου αποφάσισε να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας δύο μήνες μετά την πρώτη τους συνάντηση.

Ο γάμος στήθηκε σε χρόνο-ρεκόρ καθώς το χρήμα έρρεε άφθονο με τη νύφη να δηλώνει ότι κόστισε 50.000 ευρώ και μόνο η αξία του μονόπετρου που της χάρισε ο γαμπρός έφθανε τα 13.500 ευρώ.

Τα αποτελέσματα των διασταυρώσεων ήταν εντυπωσιακά.

Σχεδόν κανένας από τους επαγγελματίες δεν είχε κόψει παραστατικά (απόδειξη ή τιμολόγιο) για τις υπηρεσίες του.

Τι αποκάλυψαν

Οι ελεγκτές που σκανάρουν τα social media αποκάλυψαν τα εξής:

  1.  Τραγουδιστής: Δεν διαβίβασε μέσω myDATA τιμολόγιο. Δηλώνει εισοδήματα 10.000 ευρώ.
  2.  Wedding planner: Δεν δηλώνει καθόλου έσοδα από καμία πηγή.
  3.  Νυφικό: Η εταιρεία που έντυσε τη νύφη έκοψε δέκα αποδείξεις, μέσου ποσού 300 ευρώ. H επιχείρηση έχει συσσωρευμένες ζημιές άνω των 160.000 ευρώ από το 2018 και μετά.
  4. Κτήμα: Εξέδωσε ένα παραστατικό 3.000 ευρώ την ημερομηνία του γάμου. Από το 2019, που έκανε έναρξη η επιχείρηση, έχει συσσωρεύσει ζημιές άνω των 200.000 ευρώ (κάθε χρήση της είναι ζημιογόνος). Το ενοίκιο που πληρώνει για το ακίνητο ξεπερνά τις 55.000 ευρώ.
  5. Γαμήλια τούρτα: Η εταιρεία παρασκευής της τούρτας εξέδωσε ένα παραστατικό 1.000 ευρώ, που λόγω ημερομηνίας έκδοσης ενδεχομένως να σχετίζεται με τον γάμο. Η επιχείρηση δεν έχει εμφανίσει ποτέ κέρδη αλλά έχει συσσωρεύει ζημιές, άνω των 300.000 ευρώ.
  6.  Σερβίτσια: Η επιχείρηση που παρείχε τα σερβίτσια δεν έχει ταμειακή. Για το 2022 εμφάνισε τζίρο κάτω των 6.000 ευρώ και ζημιά περίπου 9.000 ευρώ.
  7.  Κομμωτήριο: Από το MyDATΑ προκύπτουν μόνο κάποια τιμολόγια προς επιχειρήσεις, ενώ οι φορολογικές δηλώσεις της κατά την τελευταία τριετία δεν εμφανίζουν έσοδα.
  8. Μακιγιάζ:  Η ατομική επιχείρηση που ανέλαβε το μακιγιάζ της νύφης δεν φαίνεται να έχει εκδώσει παραστατικό για τις υπηρεσίες της. Το 2022 δήλωσε τζίρο λίγο πάνω από 8.000 ευρώ.
  9. Λουλούδια: Από το ανθοπωλείο έχει εκδοθεί ένα παραστατικό 490 ευρώ, που ίσως σχετίζεται με τον γάμο, λόγω ημερομηνίας. Η επιχείρηση δήλωσε το 2022 τζίρο 239.000 ευρώ με ζημιές χρήσης λίγο κάτω από τα 10.000 ευρώ.
  10.  Δαχτυλίδι: Το κοσμηματοπωλείο δεν διαβιβάζει στοιχεία πώλησης, ούτε μέσω eSend, αλλά ούτε μέσω myDΑΤΑ. Ο τζίρος της επιχείρησης από το 2017 και μετά είναι περίπου 3.000 ευρώ.
  11.  Φωτογραφίες: Η ατομική επιχείρηση που ανέλαβε τη φωτογράφιση δεν χρησιμοποιεί ταμειακή. Δηλώνει τζίρους 8.500-11.000 ευρώ. Στη δήλωση του 2022, προκειμένου να δικαιολογήσει την αγορά ακινήτου περίπου 200.000 ευρώ, συμπλήρωσε ποσό ανάλωσης κεφαλαίου μεγαλύτερο από αυτό που προκύπτει από το αρχείο της ΑΑΔΕ.
  12.  Μουσικός: Το 2021 και το 2022 δήλωσε έσοδα κάτω των 7.000 ευρώ, με αθροιστικό αποτέλεσμα ζημία περί τα 6.000 ευρώ. Δεν προέκυψε η έκδοση παραστατικού για την παρουσία του στον γάμο.
  13.  DJ: Εκανε διακοπή της ατομικής του επιχείρησης από το 2011 και δεν συμμετέχει σε κάποια εταιρεία. Δηλώνει εισοδήματα από μισθωτή εργασία για το 2022 και το 2021 λίγο πάνω των 3.000 ευρώ. Το 2020 και το 2019 εμφανίζει εισόδημα κάτω των 2.000 ευρώ.
  14.  Μπαλόνια: Το πρόσωπο που διακόσμησε με μπαλόνια τον χώρο εμφανίζεται ως υπεύθυνος επιχείρησης, δεν είναι επιτηδευματίας, δεν συμμετέχει σε κάποια εταιρεία, δεν δηλώνει εισοδήματα.
  15. Δημόσιες σχέσεις: Η ατομική επιχείρηση δημοσίων σχέσεων που ανέλαβε την προβολή του γάμου δεν προέκυψε να διαβίβασε παραστατικό προς το ζευγάρι για τις υπηρεσίες της.

Premium έκδοση «ΤΑ ΝΕΑ»

Must in

Απότομη πτώση στα αποθέματα γλυκού νερού – Ανησυχία για παγκόσμια ξηρασία

Η ποσότητα γλυκού νερού που χάθηκε σε μια δεκαετία ξεπερνά κατά 35.000 φορές τη λίμνη του Μαραθώνα. Η προειδοποίηση του ΟΗΕ και ο ρόλος της κλιματικής αλλαγής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024