Ταχιάος: Παραδίδεται πλήρως η Εγνατία και η Βενιζέλου – Τον Νοέμβριο θα λειτουργήσει η βασική γραμμή του μετρό
Για τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη μίλησε ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, στη διάρκεια της τοποθέτησής του στο 7ο Αναπτυξιακό Συνέδριο.
Η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει τον Νοέμβριο του 2024, τη Δευτέρα θα παραδοθεί στην πόλη η Εγνατία οδός και η Βενιζέλου, οι προεκτάσεις του στη Δυτική πόλη προχωρούν και προτεραιότητα έχει ο Εύοσμος, το FlyOver Θα γίνει και θα τελειώσει στον χρόνο του, ενώ σχεδιάζεται η ανάπλαση του Σιδηροδρομικού Σταθμού.
Αυτά επισήμανε ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος (φωτογραφία αρχείου, επάνω, από Eurokinissi), στη διάρκεια της τοποθέτησής του στο 7ο Αναπτυξιακό Συνέδριο που διοργανώθηκε χθες Πέμπτη το βράδυ στη Θεσσαλονίκη με θέμα «Περιφερειακή Ανάπτυξη και Νέες Υποδομές».
Για το FlyOver είπε ότι «δεν γίνεται ομελέτα χωρίς να σπάσεις αβγά»
Αναφερόμενος στην επέκταση του μετρό στο αεροδρόμιο Μακεδονία ο ίδιος είπε ότι αυτή έπεται, ενώ σημείωσε ότι στον σχεδιασμό που γίνεται και θ’ ανακοινωθεί σύντομα προβλέπεται επέκτασή του προς την Τούμπα και τη Χαριλάου «που δεν είχε συζητηθεί ποτέ», όπως είπε.
Για το FlyOver, λέγοντας ότι «δεν γίνεται ομελέτα χωρίς να σπάσεις αβγά», ο κ. Ταχιάος σημείωσε ότι σε όλα τα έργα όταν ξεκινάνε υπάρχουν κάποια προβλήματα.
«Χαίρομαι που επιτέλους οι συμμετέχοντες στη συντονιστική επιτροπή που συγκρότησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας θ’ αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν. Θεωρώ ότι θ’ ανακοινωθεί ότι θα λειτουργήσει επιτέλους εντός των ημερών το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας».
Το FlyOver θα τελειώσει στον χρόνο του, επανέλαβε, εκτός εάν «όσοι δεν θέλουν το FlyOver θυμηθούν ότι μπορούμε να ξαναπαίξουμε τα ίδια παιχνίδια που παίζαμε στην πόλη όπως βλέπω ότι άρχισαν για τη ΔΕΘ».
Απαντώντας ο ίδιος στην ερώτηση γιατί θα τελειώσει κανονικά το FlyOver, τόνισε ότι είναι ένα έργο που γίνεται με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αφού τεχνικά υπάρχει απόλυτη επάρκεια του αναδόχου ότι θα το εκτελέσει και είναι εξασφαλισμένη η χρηματοδότησή του, που σε μεγάλο βαθμό στηρίζεται στις τράπεζες, οι οποίες πιέζουν για την ολοκλήρωσή του και την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης».
Μια άλλη «αποτυχία»
Στο πλαίσιο αυτό, εξέφρασε την ελπίδα του να μην υπάρξουν εμπλοκές στην υλοποίηση του FlyOver, οι οποίες μάλιστα από πίσω όπως είπε είτε έχουν σκοπιμότητες πολιτικές, είτε προσωπικές είτε ιδεοληψίες».
Μεταξύ άλλων στην ομιλία του ανέφερε ότι στην πολιτική απόφαση πρέπει να είμαστε όλοι σαφείς και πρέπει να την προασπιζόμαστε και υπογράμμισε ότι ο πρωθυπουργός αποτελεί το μεγαλύτερο κεφάλαιο για τη χώρα στη διεθνή προβολή της και στις διεκδικήσεις της.
Είπε ότι η υλοποίηση της Υποθαλάσσιας στη Θεσσαλονίκη αποτελεί μια άλλη «αποτυχία», αφού και δεν έγινε και συνεχίζει να κοστίζει καθώς δεν εξοφλήθηκε ακόμη και, αναφερόμενος στον ΟΑΣΘ, μίλησε για εμμονή του ΣΥΡΙΖΑ με την κρατικοποίησή του.
Καταλήγοντας σημείωσε ότι δεν αρκούν οι δημόσιες υποδομές για να πάει μπροστά η Θεσσαλονίκη, τόνισε ότι χρειάζεται στρατηγική και επισήμανε ότι πρέπει να στραφεί η πόλη στον ιδιωτικό τομέα και να τον κινητοποιήσει προσελκύοντάς τον με την ελκυστικότητά της.
Το συνέδριο διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Ερευνας και Ανάπτυξης (ΕΛΙΝΕΚΑ), ΤΟ Πολιτικό Ημερολόγιο -Ατζέντα Θεσσαλονίκης», το Myportal.gr και την εφημερίδα «Πολιτική».
Πηγή: ΑΠΕ
- Οκλαχόμα: Άνδρας που είχε καταδικαστεί σε θάνατο για τη δολοφονία 10χρονης εκτελέστηκε στα γενέθλιά του
- Δυτική Όχθη: Τουλάχιστον έξι Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν στη διάρκεια νέων ισραηλινών επιδρομών
- «Πάγωσε» το ΟΑΚΑ: Σοκ με Λεσόρ στον Παναθηναϊκό (vid)
- Ο Superman μπαίνει σε νέα εποχή: Αυτό είναι το πρώτο teaser της πολυαναμενόμενης ταινίας
- Σιδηρόδρομος: Ομαδικά πυρά από την αντιπολίτευση στη Βουλή
- Τέμπη: «Δεν έπρεπε να με αφήσουν μόνο στη βάρδια» – Τι υποστήριξε ο σταθμάρχης στη συμπληρωματική του απολογία