«Δεν ήταν σχέση, ήταν δουλειά» – Πως η Κρίσταλ Χέφνερ επιβίωσε δίπλα στον Χιου Χέφνερ
Ήταν μόλις 26 ετών όταν παντρεύτηκε τον περιβόητο Χιου Χέφνερ, ο οποίος τότε ήταν 86 ετών. «Έπρεπε να παίξω παιχνίδια μυαλού για να επιβιώσω» γράφει στα απομνημονεύματά της αποκαλύπτοντας αλήθειες και τοξικά παιχνίδια εξουσίας στο Playboy Mansion.
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Όσα συνέβησαν μέσα στην έπαυλη του Φρανκ Σινάτρα – Τζόγος και κρυφές ερωτικές συναντήσεις
- Νέες ισραηλινές σφαγές σε Βηρυτό και Γάζα που παραπέμπει στην «Αποκάλυψη»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
Υπήρχε αυτό το μπάνιο στην έπαυλη του Playboy, ακριβώς δίπλα από την κρεβατοκάμαρα του Χιου Χέφνερ, που ήταν επενδυμένο με μαύρο μάρμαρο, με μαύρη μαρμάρινη μπανιέρα, μαύρη τουαλέτα και βαριές κουρτίνες για να αποκλείει το φως. Έτσι όπως το περιγράφει η Κρίσταλ Χέφνερ (το γένος Χάρις), το δωμάτιο αυτό ακούγεται σαν μια γωνία του πιο σκοτεινού σημείου στο μυαλό του Χέφνερ.
Όταν η Κρίσταλ μετακόμισε στην έπαυλη ως μία από τις τρεις φιλενάδες του που έμεναν μαζί (έγινε η τρίτη σύζυγός του το 2012, όταν εκείνη ήταν 26 ετών και εκείνος 86), κατάλαβε αμέσως ποιες νύχτες θα ακολουθούσε σεξ, επειδή, αντί για το συνηθισμένο δείπνο του, που αποτελούνταν από κονσερβοποιημένη σούπα με κοτόπουλο, κράκερς και τυρί κρέμα, παράγγελνε ένα BLT.
Έπαιρνε τόσο πολύ Viagra που κουφάθηκε. Μετά, οι φίλες και όποιες άλλες ξανθιές καλεσμένες είχε καλέσει ο Χεφ από το πάρτι, έκαναν ντους με το baby oil που επέμενε να χρησιμοποιούν για λιπαντικό, παρά τις συνεχείς μολύνσεις τους.
Άμα μπεις στο Playboy Mansion δε βγαίνεις
Η Κρίσταλ μετακόμισε στην έπαυλη για να αντικαταστήσει τη Χόλι Μάντισον, που προηγουμένως ήταν η «νούμερο ένα κοπέλα» του Χέφνερ από τις τρεις που είχε εκείνη την εποχή. Το 2008, αφού έστειλε τη φωτογραφία της, η Κρίσταλ είχε προσκληθεί σε ένα από τα διαβόητα πάρτι του Playboy. Μετακόμισε αμέσως μετά, εγκαταλείποντας το πτυχίο της ψυχολογίας για ένα διαφορετικό είδος εκπαίδευσης. «Από τη στιγμή που μπαίνεις μέσα», γράφει, «είναι τόσο δύσκολο να βρεις διέξοδο».
«Ο Χεφ ήταν ακραία ναρκισσιστής, οπότε πιστεύω πραγματικά ότι πίστευε ότι όλοι ήθελαν πραγματικά να είναι εκεί. Απολάμβανε πραγματικά το σεξ, απολάμβανε πραγματικά τις παλιές ταινίες, αγαπούσε κυριολεκτικά ό,τι απολάμβανε» .
Σήμερα, έξι χρόνια μετά τον θάνατό του στα 91 του χρόνια, η Κριστέλ αποφάσισε να μιλήσει για τη ζωή της «φυλακισμένης» στην έπαυλη του Playboy και, με αυτόν τον τρόπο, να θέσει ερωτήματα σχετικά με τις καταχρηστικές σχέσεις, την ταυτότητα και τον αντίκτυπο μιας ελευθεριακής κουλτούρας στην οποία συνέβαλε ο Χέφνερ.
«Όταν πρωτοπήγα εκεί, ήταν σαν να βρέθηκα στον κόσμο του Γουίλι Γουόνκα», λέει η Κρίσταλ. «Επειδή προερχόμουν από έναν κόσμο όπου δεν είχα πολλά πράγματα»
Ήθελε να γίνει μέρος αυτού του κόσμου
«Όταν πρωτοπήγα εκεί, ήταν σαν να βρέθηκα στον κόσμο του Γουίλι Γουόνκα», λέει η Κρίσταλ. «Επειδή προερχόμουν από έναν κόσμο όπου δεν είχα πολλά πράγματα». Γεννημένη στην Αριζόνα, ως παιδί μετακόμισε με τους γονείς της στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου ζούσαν πάνω από μια παμπ στο Μπέρμιγχαμ. Όταν ήταν 12 ετών, ο πατέρας της πέθανε, αφήνοντας την ίδια και τη μητέρα της σε μια δύσκολη κατάσταση, μέχρι τη στιγμή που προσκλήθηκε στο πάρτι του Playboy πάλευε, τόσο οικονομικά όσο και ψυχολογικά.
«Οι μεγάλες διασημότητες εκείνη την εποχή ήταν άνθρωποι όπως η Πάμελα Άντερσον και πίστευα ότι έδειχναν τόσο ισχυρές- ήταν αγαπητές, ανήκαν εκεί». Ήθελε να γίνει μέρος του κόσμου τους. «Όταν μετακόμισα στην έπαυλη έζησα την πρόσβαση και τη δύναμη και σκέφτηκα ότι ήταν καταπληκτικό. Αλλά μετά οι τοίχοι άρχισαν να κλείνουν πάνω μου». Κάνει μια παύση. «Νομίζω ότι οι πληγωμένες γυναίκες έλκονται από κάτι τέτοιο. Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί».
Μια μέρα, αφού της αρνήθηκαν το μερίδιο των 800.000 δολαρίων που θα έπαιρνε ο Χέφνερ για ένα γαμήλιο επεισόδιο του ριάλιτι σόου τους, αποφάσισε να το σκάσει. Όμως, διασχίζοντας την είσοδο, άκουσε τη φωνή του να βουίζει από το μεγάφωνο της έπαυλης: «Κρατήστε την»
Το σεξ ήταν αγγαρεία
Αφού η Κρίστελ προήχθη σε βασική φιλενάδα, ένιωσε σημαντική. Αλλά, «γρήγορα άρχισα να σκέφτομαι: «Πώς μπορεί αυτό το άτομο να με αγαπάει πραγματικά όταν θέλει άλλους τέσσερις ανθρώπους στην κρεβατοκάμαρα μαζί μας;»». Περιγράφει το εβδομαδιαίο σεξ σαν να ήταν μια εξευτελιστική αγγαρεία, χωρίς διάθεση να μείνει σε λεπτομέρειες – λέει ότι σήμερα εύκολα «αηδιάζει». «Έκανα πράγματα με τα οποία δεν ένιωθα άνετα. Δεν ένιωθα σωματική έλξη για έναν 80χρονο άνδρα. Απλά προσπαθούσα να το ξεπεράσω. Και τα άλλα κορίτσια; Καμία δεν συμπαθούσε την άλλη. Αλλά ήμασταν εκεί για τον Χεφ».
Τα πράγματα άλλαξαν για εκείνη όταν «συνειδητοποίησα ότι δεν είχα καμία ελευθερία. Τα πάντα βασίζονταν στο πρόγραμμα του Χεφ και δεν είχα ποτέ λόγο. Το οποίο είναι το αντίθετο της απελευθέρωσης και της ελευθερίας που, υποτίθεται ότι το Playboy πρέσβευε».
Η έπαυλη την σκότωνε
«Η εξουσία είναι ύπουλη όταν μεταμφιέζεται σε γενναιοδωρία», γράφει, «και η γενναιοδωρία είναι ύπουλη όταν αποτελεί καμουφλάζ για τον έλεγχο. Και τόσο η εξουσία όσο και η γενναιοδωρία προκαλούν σύγχυση όταν σε κάνουν να πιστεύεις ότι θα μπορούσαν να είναι αγάπη».
Μια μέρα, αφού της αρνήθηκαν το μερίδιο των 800.000 δολαρίων που θα έπαιρνε ο Χέφνερ για ένα γαμήλιο επεισόδιο του ριάλιτι σόου τους, αποφάσισε να το σκάσει. Όμως, διασχίζοντας την είσοδο, άκουσε τη φωνή του να βουίζει από το μεγάφωνο της έπαυλης: «Κρατήστε την».
«Τότε ήταν που άναψε ένα φως», λέει η ίδια. «Είπα: «Εντάξει, τα συναισθήματά μου δεν έχουν σημασία»». Έφυγε άλλη μια φορά, λέγοντας στους φρουρούς ότι θα πήγαινε να αγοράσει ταμπόν – επέστρεψε, τιμωρημένη, ένα χρόνο αργότερα σε ηλικία 25 ετών και, στο τεύχος του Playboy με την Κριστέλ στο εξώφυλλο, ο Χέφνερ κόλλησε αυτοκόλλητα που έγραφαν «Η Νύφη το ‘σκασε».
Παντρεύτηκαν την παραμονή της Πρωτοχρονιάς του 2012, αλλά, αμέσως μετά, αρρώστησε, τόσο πολύ που πίστευε ότι θα πεθάνει. «Ωραία», σκέφτηκε, «έχω ζήσει πολλή ζωή». Τελικά, διαγνώστηκε με νόσο του Lyme, καθώς και ασθένεια από εμφύτευμα στήθους και στη συνέχεια, έκθεση σε τοξική μούχλα. Η έπαυλη την σκότωνε κυριολεκτικά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ανακούφιση όταν σταμάτησε το σεξ
Το σεξ σταμάτησε το 2014 και η ζωή της έγινε πιο εύκολη: έβγαλε τα εμφυτεύματα, σταμάτησε να βάφει τα μαλλιά της και πέρασε στο ρόλο του φροντιστή. Στο τέλος της ζωής του, γράφει, ο Χέφνερ πάλεψε ξαφνικά να της αφήσει κάτι: τη σύνταξή του από το Playboy και ένα σπίτι για να ζήσει. Άρχισε να σκέφτεται ότι ίσως την αγαπούσε, με τον τρόπο του. Και τα συναισθήματά της σήμερα; «Είναι περίπλοκα. Φαινόταν σαν ένα σπασμένο μικρό αγόρι, που προσπαθούσε να γεμίσει αυτό το κενό. Και γι’ αυτό συνέχισε να προσπαθεί να αντισταθμίσει υπερβολικά μια παιδική ηλικία που δεν είχε πραγματικά αγάπη».
Δεν ήταν καλός στην αγάπη, λέει η Κριστέλ. «Ήταν καλός στο να κάνει τις γυναίκες να τον περιβάλλουν και να δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι δεν ήταν μόνος. Αλλά στην πραγματικότητα, ήταν πολύ μόνος».
«Δεν ήταν σχέση, ήταν δουλειά»
Ένα απόσπασμα από τα απομνημονεύματα της Κρίσταλ Χέφνερ, «Say Only Good Things»
Η πρώτη φορά που πήρα επίδομα ήταν με τις δίδυμες, την Κριστίνα και την Καρίσα Σάνον. Λίγες εβδομάδες αφότου μετακόμισα, τις άκουσα να μιλάνε λέγοντας «να παίρνουμε το χαρτζιλίκι μας από τον Χεφ».
Μπήκα στο διάδρομο όπου στέκονταν. «Τι εννοείτε, χαρτζιλίκι;». Ρώτησα.
Με απρόθυμη διάθεση, μου εξήγησαν: τις Παρασκευές παίρναμε η καθεμιά από ένα χαρτζιλίκι, το οποίο έπρεπε να ξοδεύουμε σε ρούχα και ό,τι άλλο χρειαζόμασταν για τη συντήρηση της ομορφιάς ή τα αξεσουάρ προκειμένου να παρουσιαστούμε ως «φιλενάδες του Playboy». Στο πλαίσιο αυτών των γενικών προσδοκιών, αποφασίζαμε εμείς πώς θα το ξοδεύαμε. Αλλά έπρεπε να πάμε και να το ζητήσουμε.
Όταν κατευθύνθηκαν στο διάδρομο προς την κρεβατοκάμαρα του Χεφ, ακολούθησα. «Μπορούμε να πάρουμε το χαρτζιλίκι μας, σε παρακαλώ, Χεφ;» γουργούρισαν ομόφωνα, με έναν τραγουδιστό κοριτσίστικο τόνο. Ακούγονταν σαν έφηβες κόρες που ζητούσαν από τον πατέρα τους χρήματα για τα έξοδα, αλλά για να είμαστε δίκαιοι, ήταν μόλις 18 ετών, άρα ήταν έφηβες.
Ήταν φανερό ότι το αίτημα ήταν μια ακόμη παράσταση προς ευχαρίστηση Χεφ και να μας υπενθυμίσει την εξάρτησή μας από τη γενναιοδωρία του. Ο Χεφ έπαιξε το ρόλο του, του καλοπροαίρετου ευεργέτη. Ήταν φανερό ότι το απολάμβανε να του ζητούν, ήθελε να έχει το πάνω χέρι.
«Φυσικά, φυσικά», είπε με ψεύτικη έκπληξη, σαν να χρειαζόταν να του το υπενθυμίσουν. Θεατρικά, έβγαλε ένα βελούδινο σακουλάκι. Από αυτό, έβγαλε ένα κλειδί. Ξεκλείδωσε το ειδικό του ντουλάπι -αυτό που κρατούσε το φανταχτερό, ξύλινο κουτί του γεμάτο μαριχουάνα και χάπια. Το ντουλάπι που κρατούσε τα ερωτικά παιχνίδια. Και τώρα έβλεπα ότι ήταν επίσης το ντουλάπι που κρατούσε έναν φάκελο γεμάτο μετρητά: φρέσκα, τραγανά χαρτονομίσματα των 100 δολαρίων. Αργότερα θα ανακάλυπτα ότι η Νόρμα, μια από τις κυρίες του γραφείου, ανανέωνε τον φάκελο με τα μετρητά κάθε εβδομάδα, ώστε να μπορεί να εκτελεί αυτό το τελετουργικό με τις φίλες του.
Άρχισε να μετράει τα χαρτονομίσματα σε τρεις στοίβες, αργά και σκόπιμα: ένα… δύο… τρία… μέχρι τα 10 – 1.000 δολάρια το καθένα.
Στεκόμουν εκεί για αρκετή ώρα, ενώ εκείνος μετρούσε τα χρήματα. Φαινόταν να αργεί επίτηδες, να βάζει κάθε χαρτονόμισμα, να τακτοποιεί τις στοίβες. Μας έκανε να περιμένουμε. Και περιμέναμε, με τα χέρια σφιγμένα σαν καλά κορίτσια. Ένιωθα απαίσια. Ένιωθα σαν πόρνη. Καυτή ντροπή ανέβηκε μέσα μου, τα μάγουλά μου έκαιγαν- συνειδητοποίησα ότι το πρόσωπό μου είχε γίνει κατακόκκινο. Μια φωνούλα μέσα μου ψιθύρισε: «Τι κάνεις;».
Έδιωξα τη φωνή. Και όταν μου άπλωσε τη στοίβα με τα χαρτονομίσματα, την πήρα.
Το τελετουργικό συνεχίστηκε και μετά την αποχώρηση των διδύμων, φυσικά: κάθε Παρασκευή εγώ, και όποιος έμενε στα άλλα υπνοδωμάτια, έπρεπε να πηγαίνουμε να ζητάμε το χαρτζιλίκι μας. Ήταν σκόπιμα αποθαρρυντικό. Ήταν παιδαριώδες. Αλλά αφού δεν μπορούσαμε να δουλέψουμε έξω από το σπίτι, ήταν η μόνη μας πηγή εισοδήματος.
Μερικές φορές φανταζόμουν ότι του πετούσα τα χρήματα πίσω. «Δεν χρειάζομαι τα χρήματά σου», θα έλεγα ψυχρά και μετά θα έφευγα.
Αλλά τα χρειαζόμουν. Αν δεν είχα μετρητά, δεν θα είχα λεφτά για βενζίνη και δεν θα μπορούσα ποτέ να βγω από το σπίτι. Ο Χεφ πρόσεχε να μη μας δίνει πολλά και παρακολουθούσε να βεβαιώνεται ότι τα ξοδεύαμε σε αυτά που έπρεπε να ξοδέψουμε. Δεν ήθελε να φτιάξουμε κομπόδεμα.
Η φαντασίωσή μου ότι με κάποιο τρόπο ο Χεφ και εγώ θα αναπτύσσαμε μια πραγματική σχέση είχε τελειώσει. Δεν ήταν σχέση, ήταν δουλειά, και μόλις αποδέχτηκα αυτή την πραγματικότητα τα πανικόβλητα συναισθήματά μου άρχισαν να μειώνονται.
Η δουλειά μου ήταν να αποδίδω. Έδωσα παραστάσεις στην τηλεοπτική του εκπομπή, για τους φίλους και τους καλεσμένους του Χεφ και για τον ίδιο, στην κρεβατοκάμαρά του. Το σεξ δεν άλλαξε ποτέ, μόνο τα πρόσωπα: οι μεταξωτές πιτζάμες. Οι τέσσερις μεγάλες οθόνες τηλεόρασης με τις ίδιες παλιές ταινίες πορνό να παίζουν. Ο Χεφ να μπαίνει στο κρεβάτι και να πιάνει το βρεφικό λάδι. Όλοι παθαίναμε μολύνσεις από το baby oil – δεν έπρεπε να χρησιμοποιείται ως λιπαντικό. Προσπάθησα να του το πω, παρακάλεσα τη Μαίρη να του το πει, αλλά δεν μπορούσες να του πεις κάτι που δεν ήθελε να ακούσει. Προσπαθήσαμε να αντικαταστήσουμε το βρεφικό λάδι με λιπαντικό, αλλά όταν δεν κοιτούσαμε, το άλλαζε πάντα.
Είχε έναν γιατρό που ερχόταν όταν τον καλούσαμε για να μας δώσει αντιβιοτικά. Το σεξ είχε γίνει όπως όλα στην έπαυλη – μέρος της δουλειάς μου.
*Με στοιχεία από theguardian.com
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις