Dacia Sandrider: Ο διεκδικητής
Η Dacia αποκάλυψε το νέο της αγωνιστικό για το Dakar, εξελιγμένο σε συνεργασία με την Prodrive και χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα στο σκληροτράχηλο ράλλυ
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Mε σχεδιασμό που δείχνει να αντλεί τις επιρροές του από το Manifesto Concept αλλά απόλυτα ταιριαστό με την στόχευσή του, το Sandrder αποτελεί το νέο διεκδικητή της Dacia για το επόμενο Dakar καθώς η θυγατρική της Renault έχει ανακοινώσει ότι θα διαγωνίζεται στη διοργάνωση έως και το 2027.
Εξελιγμένο σε συνεργασία με τη βρετανική Prodrive αλλά, σχεδιαστικά προφανώς βγαλμένο από τα σχεδιαστήρια της Dacia, το Sandrider αποτελεί αυτονόητα μια υλοποίηση όπου η τετρακίνηση, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η απουσία προβόλων και χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε buggy έχουν τον πρώτο λόγο με το βλέμμα την κορυφαία κατηγορία του Dakar, Ultimate T1+.
Στο αριστερό κάθισμα του Sandrider θα βρεθούν ο πέντε φορές πρωταθλητής του σκληροτράχηλου ράλλυ Nasser Al-Attiyah, ο πολυνίκης του WRC, S.Loeb ο οποίος έχει αποκτήσει σημαντική εμπειρία στο Dakar με το Hunter ενώ το ρόστερ συμπληρώνει η Christina Gutierrez Herrero.
Εκτός από τη σχεδίαση, κυρίαρχα στοιχεία της κατασκευής είναι το σωληνωτό πλαίσιο και η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος με προφανή στόχο την διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα ενώ η ανάρτηση, υιοθετεί αυτονόητα διάταξη διπλών ψαλιδιών όπως επιβάλλει το τερέν όπου θα χρησιμοποιηθεί το Sandrider. Στους νεολογισμούς συγκαταλέγεται και μια νέα βαφή που παρέχει προστασία από την υπέρυθρη ακτινοβολία, θωρακίζοντας καλύτερα το αυτοκίνητο από τις υψηλές θερμοκρασίες που συνήθως επικρατούν στο Dakar.
Για περισσότερη ευκολία σε περίπτωση απώλειας ελαστικού, τα ελαστικά αντικατάστασης τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να μειώνουν την ταχύτητα αλλαγής ενώ, στο εσωτερικό υπάρχουν μαγνητικές επιφάνειες για την τοποθέτηση εργαλείων και την άμεση προσβασιμότητα σε αυτά χωρίς να υπάρχει φόβος να μετακινηθούν από τις έντονες «αναταράξεις» μιας διαδρομής στο Dakar.
Κατά τα άλλα το εσωτερικό ακολουθεί μια σπαρτιατική λογική για όλους τους ευνόητους λόγους ενώ για τους ίδιους λόγους το Sandrider διαθέτει ένα και μοναδικό φως ομίχλης.
Στην αθέατη πλευρά του παρεπιδημεί ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 με 360 ίππους και 539 Nm ροπής, -μεγέθη που καθιστούν την συγκεκριμένη κατασκευή το ισχυρότερο αυτοκίνητο που έχει παρουσιάσει ποτέ η Dacia- ο οποίος είναι σχεδιασμένος για να λειτουργεί με συνθετικά καύσιμα της Aramco. Η εξέλιξη του Sandrider θα συνεχιστεί για τους επόμενους τουλάχιστον εννέα μήνες με την αγωνιστική πρεμιέρα του να πραγματοποιείται στο Rallye du Maroc τον Οκτώβριο και να αναλαμβάνει πλήρη δράση στο Dakar στις αρχές του 2025 ενώ, αξίζει να σημειωθεί ότι θα συμμετάσχει συνολικά στους αγώνες που περιλαμβάνει το World Rally-Raid Championship.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις