ΒΜW Z4 M40i: Ωδή στην παράδοση
Η βαυαρική φίρμα προσθέτει την επιλογή ενός μηχανικού κιβωτίου στην κορυφαία έκφραση της Ζ4 προς τέρψη εκείνων που τρέφουν αδυναμία στις σπορ παραδόσεις
- Η αχίλλειος πτέρνα υπάρχει αλλά ακόμα δεν έχει βρεθεί ο Έκτορας
- Κύμα οργής από τους κατοίκους της Μαγιότ εναντίον του Μακρόν - «Δεν φταίω εγώ για τον κυκλώνα!»
- Αμφίβια ποντίκια και αλλόκοτα ψάρια μεταξύ δεκάδων νέων ειδών στον Αμαζόνιο
- Συνελήφθησαν ανήλικοι και οι γονείς τους μετά από επίθεση σε ναυτικό - Τον χτύπησαν με γκλοπ
Υλοποιώντας την υπόσχεση που έχει δώσει από καιρό η BMW προσθέτει στην κορυφαία έκφραση της Z4 την επιλογή μηχανικού κιβωτίου, ως μέρους του πακέτου Handschalter Pack το οποίο θα μπορούν να επιλέξουν προαιρετικά οι μελλοντικοί αγοραστές του διθέσιου roadster της που τυγχάνουν λάτρεις των πιο παραδοσιακών σπορτίφ κατασκευών.
Εν είδει υπενθύμισης, μέχρι πρότινος η Z4 από το 2019 οπότε και λανσαρίστηκε στην τρέχουσα εκδοχή της, ήταν αποκλειστικά διαθέσιμη με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Η νέα επιλογή του μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων προσφέρεται αποκλειστικά στην περίπτωση της M40i με τον κινητήρα 3,0 λίτρων με ισχύ 340 ίππους και, σύμφωνα με τις συστάσεις η επίμαχη έκδοση δεν περιορίζεται απλά στην νέα προσθήκη καθώς αυτή συνδυάζεται με βελτιώσεις στο πλαίσιο όσο και στοχευμένες σχεδιαστικές παρεμβάσεις που αναλαμβάνουν να δώσουν το στίγμα της διαφορετικότητας της έκδοσης.
Η νέα έκδοση Pure Impulse όπως θα ονομάζεται, υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, ούσα κατά 1/10 του δευτερολέπτου βραδύτερη από την αυτόματη αλλά και ελαφρώς πιο αποδοτική καθώς οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται σε 195 γρ./χλμ και η κατανάλωση καυσίμου σε 8,7 λίτρα/100 χλμ. Ταυτόχρονα θα είναι και κατά σχεδόν τέσσερις χιλιάδες ευρώ ακριβότερη σύμφωνα με τις τιμές που έχουν ανακοινωθεί στις χώρες όπου είναι ήδη διαθέσιμη.
Επίσης αν και όπως είναι γνωστό, η Ζ4 μοιράζεται πολλά κοινά τεχνολογικά χαρακτηριστικά με την Toyota Supra η οποία απέκτησε επίσης μηχανικό κιβώτιο ήδη από το 2022, η BMW ισχυρίζεται ότι εξέλιξε ειδικά για την περίσταση εξαρτήματα για το δικό της μηχανικό κιβώτιο προκειμένου να εξασφαλίσει μια «απαράμιλλη αίσθηση».
Πέρα από το μηχανικό κιβώτιο, η BMW έχει διαφοροποιήσει τις ρυθμίσεις στις μπροστινές αντιστρεπτικές ράβδους και την χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου του συστήματος διεύθυνσης προς όφελος ακόμα περισσότερης πληροφόρησης και μιας καλύτερης αίσθησης. Αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και στο σύστημα traction control αλλά και στο διαφορικό προς όφελος μιας αιχμηρότερης οδικής συμπεριφοράς. Σε αντίθεση με την αυτόματη έκδοση, η Pure Impulse θα είναι διαθέσιμη με τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω.
Την διαφορετικότητά της σηματοδοτεί μια νέα απόχρωση Frozen Deep Green η οποία αποτελεί αποκλειστικότητα για την έκδοση η οποία συνδυάζεται με μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες και κόκκινες δαγκάνες για τα φρένα ενώ το εσωτερικό επενδύεται με δέρμα σε απόχρωση Cognac με μαύρες λεπτομέρειες Μ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις