Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Παρίσι: Τριπλασιάζονται τα τέλη στάθμευσης των SUV για χάρη των ποδηλάτων

Παρίσι: Τριπλασιάζονται τα τέλη στάθμευσης των SUV για χάρη των ποδηλάτων

Το μέτρο της αύξησης των τελών εγκρίθηκε με μικρή πλειοψηφία σε τοπικό δημοψήφισμα.

Νέα ώθηση παίρνει το σχέδιο της δημάρχου Αν Ινταλγκό να μετατρέψει το Παρίσι σε ποδηλατούπολη.

Η πρότασή της να αυξηθούν τα τέλη στάθμευσης για ογκώδη και βαριά ιδιωτικά αυτοκίνητα όπως τα SUN εγκρίθηκε την Κυριακή σε δημοψήφισμα, με το 54,5% των ψηφοφόρων να τάσσονται υπέρ και το 45,5% κατά.

Παρά το γεγονός ότι μόνο το 5,7% των Παριζιάνων προσήλθε στις κάλπες, η πόλη θα τριπλασιάσει στα 18 ευρώ ανά ώρα τα τέλη στάθμευσης για τα συμβατικά IX βάρους 1,6 τόνων και άνω, καθώς και για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άνω των 2 τόνων.

84 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων να έχουν προστεθεί από το 2020

Το μέτρο θα αποθαρρύνει τα «ογκώδη, ρυπογόνα οχήματα» ανακοίνωσε η δημαρχία σύμφωνα με το Reuters.

Το αντικίνητρο για τη χρήση SUV έρχεται λιγότερο από ένα χρόνο μετά το δημοψήφισμα που κατάργησε τα ηλεκτρικά πατίνια ως επικίνδυνα.

Σύμφωνα με τη δήμαρχο, η χρήση ποδηλάτου έχει αυξηθεί θεαματικά στο Παρίσι (SUV)

«Είμαστε περήφανοι που θέσαμε ένα καθαρά περιβαλλοντικό ερώτημα σε μια εποχή που το περιβάλλον παρουσιάζεται ως πηγή όλων των κακών» δήλωσε η δήμαρχος Ινταλγκό μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. «Είναι μια μορφή αντίστασης εδώ στο Παρίσι έναντι αυτού του επικίνδυνου κινήματος» πρόσθεσε.

Επί θητεία της σοσιαλίστριας δημάρχου οι δρόμοι του Παρισιού έχουν μεταμορφωθεί, με 84 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων να έχουν προστεθεί από το 2020.

Σύμφωνα με το δημαρχείο, από το τέλος των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας μέχρι το 2023 η χρήση ποδηλάτου αυξήθηκε κατά το θεαματικό ποσοστό του 71%.

Πολλοί βλέπουν με θετικό μάτι τις αλλαγές. «Είναι αλήθεια απαραίτητα τα SUV στο Παρίσι;» διερωτήθηκε η 27χρονη Ζουλιέτ Μπρουλέ στη Μονμάρτη, «Μεταφέρω τον γιο μου με το ποδήλατο, εμείς βρήκαμε λύσεις» είπε.

Από την άλλη, κύμα οργής ξεσηκώθηκε μεταξύ των οδηγών SUV, ένα είδος αυτοκινήτου που προτιμούν όλο και περισσότεροι οι οικογενειάρχες.

«Θα κοστίζει 200 ευρώ την ημέρα. Είναι τρομερά ακριβό. Η ζωή είναι ακριβή, τα παιδιά είναι ακριβά» διαμαρτυρήθηκε η 37χρονη Λορ Πικάρ. «Σκοπεύουμε να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε το αμάξι, το χρειαζόμαστε όμως για τις διακοπές και τα Σαββατοκύριακα».

Συλλογή υπογραφών έχει ξεκινήσει στο μεταξύ η ένωση αυτοκινητιστών «40 millions d’automobilistes», με αίτημα να είναι ελεύθεροι οι οδηγοί να επιλέγουν όποιο όχημα επιθυμούν.

«Πρέπει να αντιταχθούμε σθεναρά σε αυτές τις επιθέσεις κατά της ελευθερίας μας που παρουσιάζονται με ψευδές πράσινο πρόσχημα» ανακοίνωσε η ένωση.

«Αν δεν το σταματήσουμε τώρα, αυτή η αδικαιολόγητη εξέγερση που καθοδηγείται από την υπερ-αστική και αντι-αυτοκινητιστική μειονότητα θα εξαπλωθεί σαν γάγγραινα σε άλλες πόλεις».

Must in

Βγαίνει στην αγορά ο Παναθηναϊκός μετά τον τραυματισμό του Λεσόρ: Ο Καμπόκλο, οι… Ευρωλιγκάτοι και το ΝΒΑ

Ο Ματίας Λεσόρ υπέστη κάταγμα περόνης και θα μπει άμεσα χειρουργείο, κάτι που σημαίνει ότι ο Παναθηναϊκός βγαίνει στην αγορά για να καλύψει το κενό. Ποιες είναι οι επιλογές και τα πρώτα ονόματα που ακούστηκαν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο