Audi RS6 Avant GT: Το τελευταίο ξέσπασμα
Kαθώς το RS6 Avant φτάνει στο τέλος της διαδρομής του ως ένα αμιγώς βενζινοκίνητο super wagon η Audi δημιουργεί μια τελευταία, ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Η γερμανική φίρμα έχει μακρά παράδοση στα «super wagon» και το RS6 Avant αποτελεί την πεμπτουσία της συγκεκριμένης λογικής της Audi. Καθώς το μοντέλο ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία θα έχει πιο έντονο το ηλεκτρικό στοιχείο περιλαμβάνοντας στις επιλογές της αμιγή ηλεκτροκίνηση αλλά και plug-in υβριδική τεχνολογία και, παρόλο που η Audi έχει ήδη παρουσιάσει μια σκληροπυρηνική έκδοση με την ονομασία Performance, όπως όλα δείχνουν, αποφάσισε να δώσει στο επιβλητικό wagon ακόμα μια ευκαιρία, παρουσιάζοντας μια προσεχώς συλλεκτική έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί σε 660 αντίτυπα.
H νέα έκδοση η οποία προσθέτει στην ονομασία της το διακριτικό GT, εφοδιάζεται με τον V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων στην ίδια διαμόρφωση με την έκδοση Performance, με απόδοση 630 ίππων και 850 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης με την φροντίδα της Audi Sport.
Παρά τα ίδια μεγέθη με την έκδοση Performance, χάρη σε μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων στο πλαίσιο και την ανάρτηση το RS6 Avant GT είναι ταχύτερο κατά 1/10 του δευτερολέπτου στη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα την οποία ολοκληρώνει σε 3,3 δευτερόλεπτα.
Σε ό,τι αφορά τις αλλαγές στην ανάρτηση, υιοθετεί νέα ελατήρια και χειροκίνητα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ καθώς και νέες αντιστρεπτικές ράβδους μπροστά και πίσω που είναι πιο άκαμπτες κατά 30% και κατά 80% αντίστοιχα. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω το GT έχει κατά 1,0 εκατοστό μικρότερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το «απλό» RS6. Σε κάθε περίπτωση διατίθεται ως επιλογή και η αερανάρτηση όσο και η υδραυλικά ελεγχόμενη ανάρτηση DRC.
Η Audi επέλεξε να «ντύσει» τις παραπάνω αλλαγές της πιο ακραίας έκφρασης του RS6 Avant με στοιχεία εμπνευσμένα από το θρυλικό αγωνιστικό Audi 90 Quattro IMSA GTO.
Έτσι η νέα έκδοση υιοθετεί την ίδια τριχρωμία λευκού, κόκκινου, μαύρου και λευκούς τροχούς 22 ιντσών με μια ρετρό σχεδίαση. Στα νέα στοιχεία συγκαταλέγεται ένα αναθρακονημάτινο καπό για πρώτη φορά στην ιστορία του RS6 ενώ έχουν ανασχεδιαστεί τα φτερά και οι οπές απαγωγής αέρα στους μπροστινούς τροχούς προς όφελος της αεροδυναμικής.
Να σημειωθεί ότι πολλά από τα στοιχεία του RS6 Avant GT όπως το ανθρακονημάτινο καπό, τα φτερά, οι προφυλακτήρες, το spoiler η ανάρτηση κατασκευάζονται χειροποίητα από σχεδιαστές και μηχανικούς.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα bucket καθίσματα κατασκευασμένα από ανθρακόνημα και επενδεδυμένα με Alcantara με κόκκινες ραφές, ενώ προκειμένου να μην υπάρξει καμία αμφιβολία για την συλλεκτικότητα της έκδοσης το ταμπλό υποδέχεται μια πλακέτα με την αρίθμηση κάθε ενός από τα 660 αντίτυπα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις