Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Η Gucci χάνει τη γοητεία της; Νέα πτώση πωλήσεων για το διάσημο brand

Η Gucci χάνει τη γοητεία της; Νέα πτώση πωλήσεων για το διάσημο brand

Ο όμιλος ειδών πολυτελείας Kering έμεινε πίσω από τον ανταγωνιστή του LVMH με πτώση πωλήσεων

Δεν κατάφερε να σταθεί… στο ύψος της η ναυαρχίδα του γαλλικού ομίλου ειδών πολυτελείας Kering, η Gucci, με αποτέλεσμα τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν σήμερα Πέμπτη να περιλαμβάνουν πτώση των εσόδων, της τάξης του 6%.

Διαμορφώθηκαν στα 4,97 δισ. ευρώ το τρίμηνο, με τις πωλήσεις όλων των μεγάλων εμπορικών σημάτων της να μειώνονται σε μια πολύ χρονιά προκλήσεων για τον τομέα πολυτελείας που άνθισε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Τι ανέφερε ο François-Henri Pinault

Οι πωλήσεις στα εμπορικά σήματα Gucci, Bottega Veneta και Yves Saint Laurent μειώθηκαν κατά 8% για το καθένα σε ετήσια βάση το τελευταίο τρίμηνο του 2022. Το αφεντικό της Kering, ο γάλλος δισεκατομμυριούχος François-Henri Pinault, δήλωσε ότι διέκρινε κάποια «σταδιακή» βελτίωση στις πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό κατά το τέταρτο τρίμηνο.

«Σε μια δύσκολη χρονιά για τον όμιλο, ενισχύσαμε την οργάνωσή μας και κάναμε σημαντικά βήματα για να ενισχύσουμε περαιτέρω την προβολή και την αποκλειστικότητα των οίκων μας. Έχουμε επικεντρωθεί στην αναζωογόνηση της Gucci», δήλωσε ο Pinault, η οικογένεια του οποίου ελέγχει τον όμιλο.

Ο ίδιος προανήγγειλε ότι μια επενδυτική στρατηγική που επικεντρώνεται στη «υποστηρίξη της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης οίκων της» θα επιβαρύνει τα λειτουργικά έσοδα του ομίλου για ολόκληρο το έτος το 2024 σε σύγκριση με τα αντίστοιχα του 2023.

Μείωση πωλήσεων

Για ολόκληρο το 2023, οι πωλήσεις της Kering μειώθηκαν κατά 4 % στα 19,56 δισ. ευρώ, ενώ τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα μειώθηκαν κατά 15% στα 4,75 δισ. ευρώ

Η Gucci είναι μια από τα megabrands πολυτελείας με ετήσιες πωλήσεις μεγαλύτερες από 10 δισ. ευρώ, αλλά τα τελευταία χρόνια έχει μείνει πίσω από ανταγωνιστές όπως η Louis Vuitton και η Chanel της LVMH.

Από την άλλη, τα τμήματα κοσμημάτων της Kering σημείωσαν διψήφια αύξηση το τέταρτο τρίμηνο, ενώ το τμήμα γυαλιών της ήταν σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων 1,5 δισ. ευρώ σε επίπεδο έτους.

Στον αντίποδα η LVMH

Την ίδια στιγμή, η μεγαλύτερη ανταγωνίστρια του ομίλου, μη LVMH, κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις κατά 10% την ίδια περίοδο, μέσα στις ίδιες όχι και τόσο ευνοϊκές συνθήκες για τον κλάδο.

Η UBS αναμένει ότι η αύξηση των πωλήσεων για τα είδη πολυτελείας θα επιβραδυνθεί κατά μέσο όρο 5% το 2024, μετά από οργανική ανάπτυξη 10% στην αγορά πολυτελών προϊόντων κάθε χρόνο από το 2016.

Πηγή: ot.gr

Must in

LIVE: Ολυμπιακός – Μαρούσι

Παρακολουθήστε live στις 14:15 την εξέλιξη της αναμέτρησης Ολυμπιακός – Μαρούσι για την 11η αγωνιστική της Stoiximan GBL. Τηλεοπτική κάλυψη από ΕΡΤ3.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο