Abarth 600e: Το δάγκωμα του σκορπιού
Ο σκορπιός εξελίσσει την ισχυρότερη εκδοχή του 600e το οποίο θα συνοδεύεται από τον τίτλο του ισχυρότερου Abarth όλων των εποχών
Εκπληρώνοντας την υπόσχεση που έδωσε πριν λίγο καιρό, η ιταλική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο δείγμα γραφής της δικής της εκδοχής επιδόσεων για το νέο 600e το οποίο αξίζει να σημειωθεί ότι θα προσφέρει ισχύ 240 ίππων, κατακτώντας τον τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου της Abarth διαχρονικά.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το Abarth 600e διανύει τα τελευταία χιλιόμετρα εξέλιξής του με την πρεμιέρα του να πραγματοποιείται αργότερα μέσα στην χρονιά. Στο προκείμενο, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η εικονιζόμενη έκδοση είναι η περιορισμένης παραγωγής Scorpionissima η οποία θα κατασκευαστεί σε 1.949 αντίτυπα αν και, προφανώς ορισμένα από τα στοιχεία αναβάθμισης σε σχεδιαστικό επίπεδο θα είναι κοινά με τις «ηπιότερες» οπτικά, εκδόσεις ευρείας παραγωγής.
Όπως και να έχει στα στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται οι νέοι τροχοί των 20 ιντσών πίσω από τους οποίους βρίσκεται ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης και «ντύνονται» με ελαστικά υψηλών επιδόσεων που έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με την Hankook η οποία είναι προνομιακός προμηθευτής ελαστικών στην Formula E.
H Abarth επέλεξε για την συγκεκριμένη έκδοση μια ξεχωριστή μωβ απόχρωση την οποία αποκαλεί «Hypnotic Purple» και η οποία δημιουργεί μια ευχάριστη αντίθεση με τα λογότυπα της Abarth, λάιμ χρώματος. Πλην των χρωματικών επιλογών είναι εξίσου σαφές ότι το Abarth 600e διαθέτει μια πλήρως ανασχεδιασμένη όσο και πιο επιθετική όψη με κυρίαρχο το νέο splitter, τα νέα, πιο σκαμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα και ένα διακριτό spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ.
Εν είδει υπενθύμισης η παραπάνω ισχύς των 240 ίππων θα προέρχεται από ένα και μοναδικό ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο κινεί τους μπροστινούς τροχούς καθώς το 600e έχει ως αφετηρία μια βελτιωμένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής e-CMP του ομίλου Stellantis η οποία συνοδεύεται από την ονομασία Perfo e-CMP.
Με δεδομένη την αμεσότητα στην απόδοση της ροπής που εξασφαλίζει η παρουσία ενός ηλεκτροκινητήρα, για την καλύτερη διαχείρισή της ισχύος, η Abarth αναμένεται να προσθέσει στην εξίσωση ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης το οποίο θα συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο και τη δυναμική ευστάθεια του συνόλου.
Στα χαρακτηριστικά της έκδοσης αναμένεται να συγκαταλέγεται ως standard, το σύστημα παραγωγής ήχου Abarth Sound Generator που είναι ήδη γνωστό από το μικρότερο 500e και το οποίο αξιοποιώντας ένα σύστημα ηχείων στο εσωτερικό και στο εξωτερικό του αυτοκινήτου φροντίζει να προσφέρει στην έκδοση ένα τεχνητό μεν αλλά πλήρες νοήματος soundtrack εμπνευσμένο από τις συμβατικές κατασκευές του σκορπιού.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη