Παράταση ζωής για το Audi R8
H αυξημένη ζήτηση για το supercar της γερμανικής φίρμας παρατείνει για λίγο ακόμα το «προσδόκιμο» παραγωγής του
- Μητέρα εξέδιδε την 15χρονη κόρη της σε παιδόφιλο - Καταδικάστηκε σε φυλάκιση πέντε ετών
- «Αγνοούσα όσα συνέβαιναν», είπε για την αυτοκτονία του πατέρα της η «αγνοουμένη» Αμερικανίδα
- Νεκρή η γυναίκα που έπεσε από τον 7ο όροφο ξενοδοχείου στη Μιχαλακοπούλου - Φωτογραφίες από το σημείο
- Η πρώτη απεργία παγκοσμίως από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Διαχειριστών Ακινήτων τύπου Airbnb
Τον Οκτώβριο του 2022 η Audi παρουσίασε την συλλεκτική έκδοση R8 V10 GT RWD η οποία θα αποτελούσε την αποχαιρετιστήρια για το μοντέλο της Audi Sport το οποίο λόγω κυρίως των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων, της αλλαγής στρατηγικής με κατεύθυνση την ηλεκτροκίνηση, αλλά και του κόστους εξέλιξης που συνεπάγεται μια τέτοια υλοποίηση, θα έπαυε μαζί με το TT να υφίσταται ως επιλογή για τους αγοραστές της Audi.
Αν και στην περίπτωση του TT μετά από μια αντίστοιχη «κύκνεια» έκδοση η παραγωγή σταμάτησε, αυτή του R8 εξακολουθεί ακόμα και, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις θα εξακολουθήσει έως και τον Μάρτιο, λόγω προφανώς αυξημένης ζήτησης και παρά το γεγονός ότι οι τίτλοι τέλους για την κατασκευή του γερμανικού supercar ήταν να πέσουν με το τέλος της προηγούμενης χρόνιας.
Αν και η Audi δεν έχει ανακοινώσει ακόμα αποτελέσματα πωλήσεων για τα 2023 καθώς αυτά θα παρουσιαστούν στα μέσα Μαρτίου ενδεικτικό είναι ότι στις ΗΠΑ οι πωλήσεις του γερμανικού supercar διπλασιάστηκαν το 2023 αθροίζοντας σε 631 μονάδες καθώς προφανώς εκείνοι που φυσικά έχουν τα μέσα σπεύδουν να αποκτήσουν το R8. Να σημειωθεί ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις του R8 ανήλθαν σε 1.679 μονάδες το 2021 και σε 1.097 το 2022.
Εν είδει υπενθύμισης τo R8 εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα V10 χωρητικότητας 5,2 λίτρων σε διάφορες εκδοχές ισχύος από 540 έως 640 ίππους ο οποίος για όλους τους ευνόητους λόγους που αναφέραμε πρόκειται να αποσυρθεί από τους καταλόγους του γερμανικού ομίλου. Ο εν λόγω κινητήρας εφοδιάζει και την Lamborghini Huracan η οποία επίσης ετοιμάζει το διάδοχό της ο οποίος θα επωφελείται από ένα plug-in υβριδικό σύνολο.
Το ερώτημα γιατί η Audi δεν επιδιώκει μια αντίστοιχη κατεύθυνση για το R8 μένει να απαντηθεί, αν και με βάση τις πληροφορίες όσο και τις σχετικές διαρροές κάθε άλλο πρέπει να αποκλειστεί να δούμε στο μέλλον μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη μελλοντική εκδοχή του R8 με αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική SSP. Ωστόσο όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, προς το παρόν, η στόχευση της γερμανικής φίρμας είναι να εμπλουτίσει ηλεκτρικά την γκάμα της με πιο προσγειωμένες και προσιτές προτάσεις πριν ασχοληθεί με την κορυφή της.
Εν είδει υπενθύμισης το R8 έχει υπάρξει ηλεκτρικό ήδη από το 2015 με μια εξαιρετικά περιορισμένη έκδοση που η Audi παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης και διέθεσε σε τιμή που ξεπερνούσε το ένα εκατομμύριο ευρώ. Η αλήθεια είναι ότι οι συγκυρίες το μακρινό σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση 2015 δεν βοήθησαν την συγκεκριμένη έκδοση που σε συνδυασμό με τον μάλλον ατυχή χειρισμό στην προώθησή του από μέρους των Γερμανών μέτρησε λιγότερες από 100 πωλήσεις.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις