Σε ποια χώρα η Tesla πούλησε μόλις… ένα αυτοκίνητο τον Ιανουάριο
Έλλειψη εμπιστοσύνης σε κινεζικής κατασκευής αυτοκίνητα και αναμονή επιδότησης «εξαφάνισαν» τη ζήτηση
- Τεχνητή νοημοσύνη και ωδή στο γυμνό: Αυτές ήταν οι πιο τολμηρές φωτογραφίες την χρονιά του 2024
- Πρόστιμα και επιπλέον φόροι για όσους δεν κλείσουν εκκρεμότητες μέχρι το τέλος του χρόνου
- Μαζική επίθεση με drones σε ρωσική πόλη 1.000 χλμ από τα σύνορα - Απομακρύνθηκαν κάτοικοι
- Χιόνια σε ορεινές περιοχές της Θεσσαλονίκης - Πού απαιτούνται αντιολισθητικές αλυσίδες
Η Tesla πούλησε μόνο ένα ηλεκτρικό όχημα στη Νότια Κορέα τον Ιανουάριο καθώς μια σειρά από αντιξοότητες, από νησυχίες για την ασφάλεια μέχρι την τιμή και την έλλειψη υποδομής φόρτισης, επιβαρύνουν τη ζήτηση.
Η πώληση ενός μόνου SUV Model Y από την εταιρεία, σηματοδοτεί τον χειρότερο μήνα της από τον Ιούλιο του 2022, όταν η αυτοκινητοβιομηχανία δεν πούλησε ούτε ένα όχημα, σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία ερευνών Carisyou με έδρα τη Σεούλ και το υπουργείο Εμπορίου της Κορέας.
Σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ο αριθμός των νέων ηλεκτρικών οχημάτων που ταξινομήθηκαν στην Κορέα βυθίστηκε κατά 80% τον Ιανουάριο από τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία της Carisyou.
Μείωση δημοτικότητας για EV
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν επιβράδυνση του ενθουσιασμού για τα ηλεκτρικά στη Νότια Κορέα, καθώς τα υψηλότερα επιτόκια και ο πληθωρισμός ωθούν τους καταναλωτές να περιορίσουν τις δαπάνες, ενώ οι ανησυχίες για ανάφλεξη μπαταριών και έλλειψη ταχυφορτιστών μειώνουν επίσης τη ζήτηση, σημειώνει το mberg.
Ο Ιανουάριος με χαμηλές πωλήσεις σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή για τη Tesla, καθώς το μοντέλο Y που κατασκευάζει στη Κίνα ήταν ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις πέρυσι.
Πολλοί χρήστες έχουν ήδη αγοράσει ηλεκτρικά οχήματα και οι καταναλωτές της μαζικής αγοράς δεν θέλουν να αγοράσουν ακόμη, σύμφωνα με τον Λι Χανκγκ-Κου, επικεφαλής του Ινστιτούτου Jeonbuk για την Τεχνολογία Αυτοκινήτων.
Η δημοτικότητα της Tesla στιγματίζεται επίσης από τους δεσμούς της με την Κίνα, είπε ο ίδιος στο Bloomberg.
«Οι περισσότεροι Κορεάτες που ήθελαν να αγοράσουν αυτοκίνητα Tesla ήδη αγόρασαν», εκτιμά ο Λι.
«Μερικοί άνθρωποι δεν συμπαθούν την Tesla τελετυαία, αφού ανακάλυψαν ότι κάποια από αυτά [τα οχήματα]κατασκευάζονται στην Κίνα», με τους καταναλωτές να ανησυχούν για την ποιότητα κατασκευής, υποστήριξε.
Η Tesla αντιμετωπίζει αντιξοότητες και εκεί
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Κορέα επηρεάζονται επίσης από τις έντονες εποχιακές διακυμάνσεις της ζήτησης.
Πολλοί άνθρωποι αποφεύγουν να αγοράσουν οχήματα τον Ιανουάριο επειδή θέλουν να περιμένουν την ανακοίνωση της κυβέρνησης για τις επιδοτήσεις, σύμφωνα με τον Λι.
Σε μια δήλωση στο Bloomberg News, ένας εκπρόσωπος της Tesla στην Κορέα ανέφερε ότι οι καταναλωτές τήρησαν στάση αναμονής απέναντι στις αγορές ηλεκτρικών οχημάτων, ενόψει της επιβεβαίωσης των επιδοτήσεων.
Τον Ιούλιο του 2023, η εταιρεία όρισε την τιμή πώλησης του κινεζικής κατασκευής Model Y στα 56.990.000 γουόν ($42.914), φέρνοντάς το κάτω από το όριο των 57 εκατομμυρίων γουόν που επιτρέπει στα αυτοκίνητα να πληρούν τις προϋποθέσεις για πλήρη κρατική επιδότηση.
Στο σχέδιο για το 2024, που ανακοινώθηκε την Τρίτη, το επίπεδο μειώθηκε στα 55 εκατομμύρια γουόν ($41.415), μειώνοντας στο μισό την επιδότηση για το μοντέλο Y της Tesla.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις