Τετάρτη 06 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
«Money Dysmorphia»: Οι νέοι δίνουν πλέον όνομα στην οικονομική τους δυσχέρεια

«Money Dysmorphia»: Οι νέοι δίνουν πλέον όνομα στην οικονομική τους δυσχέρεια

Τα ανάμεικτα μηνύματα σχετικά με την οικονομία έχουν καταστήσει δύσκολο για ορισμένους νεότερους ενήλικες να γνωρίζουν πού βρίσκονται οικονομικά.

Ποτέ δεν διστάζουν να επαναπροσδιορίσουν το όνομα ενός υπάρχοντος φαινομένου. Οι millennials και οι Gen Z παραδέχονται ότι πάσχουν από «δυσμορφία του χρήματος» – ένα αίσθημα ανασφάλειας σχετικά με την οικονομική τους κατάσταση, ακόμη και όταν η πραγματική εικόνα αποκαλύπτει ελάχιστους λόγους ανησυχίας.

Περίπου το 43% του Gen Z και το 41% ​​των millennials λένε ότι υποφέρει από μια λανθασμένη αντίληψη για τα οικονομικά τους, σύμφωνα με το Bloomberg.

Αν και μπορεί να ακούγεται σαν απλώς μια άλλη μορφή άγχους που προκαλείται από το TikTok, η δυσμορφία του χρήματος είναι ένα πραγματικό πρόβλημα που μπορεί να αναγκάσει κάποιον να λάβει λάθος αποφάσεις.

Το 40% και των δύο γενεών αναφέρουν ότι έχουν δυσμορφία του χρήματος και το 48% του Gen Z λέει ότι αισθάνεται υστερεί οικονομικά και το 59% των millennials αισθάνεται το ίδιο

Το να έχεις μια οικονομική προοπτική που βασίζεται στον φόβο και όχι στο γεγονός δεν είναι κάτι καινούργιο.

Το πρόβλημα με τη δυσμορφία του χρήματος είναι ότι μπορεί να διαστρεβλώσει τη σκέψη κάποιου του οποίου η εμπειρία δεν αφορά τη σπανιότητα αλλά τη σταθερότητα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι Gen Zers και οι millennials μεγάλωσαν σε περιβάλλον σταθερής οικονομίας και συνέχισαν να έχουν μια άνεση. Και οι δύο γενιές δέχθηκαν πλήγματα από την άποψη ότι βιώνουν γεγονότα πρωτόγνωρα. Ίσως λοιπόν να μην προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι περισσότερο από το 40% και των δύο γενεών αναφέρουν ότι έχουν δυσμορφία του χρήματος και το 48% του Gen Z λέει ότι αισθάνεται υστερεί οικονομικά και το 59% των millennials αισθάνεται το ίδιο.

Η πρόσβαση στην πληροφορία

Μια σημαντική αλλαγή και για τις δύο γενιές σε σύγκριση με τις προηγούμενες είναι η συνεχής πρόσβαση σε πληροφορίες, τόσο στις ειδήσεις όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικά η Gen Z δεν έζησε ποτέ σε έναν κόσμο χωρίς κύκλο ειδήσεων 24/7 ή κοινωνικές πλατφόρμες και μηχανές αναζήτησης που σας επιτρέπουν να ελέγχετε οτιδήποτε σε μια στιγμή. Τα μεγαλύτερα μέλη της Gen Z ήταν μόλις 10 ετών όταν η Apple παρουσίασε το πρώτο iPhone. Οι παλαιότεροι millennials ήταν 26.

Οι Millennials και οι Gen Zers συνεχίζουν να ακούν πόσο σκληρά τα έχουμε. Πόσο δύσκολο και ακριβό είναι να αγοράσεις ένα σπίτι. Πόσο κοστίζει η ανατροφή των παιδιών και η εξασφάλιση της φροντίδας των παιδιών. Πόσο μεγάλες εταιρείες, που κάποτε θεωρούνταν φάροι για νέους, φιλόδοξους ανθρώπους, τώρα μειώνουν θέσεις εργασίας . Αυτοί οι τίτλοι μπορούν εύκολα να επισκιάσουν την πραγματικότητα ότι η οικονομία των ΗΠΑ είναι αρκετά υγιής, τουλάχιστον προς το παρόν.

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νεότεροι ενήλικες είναι πραγματικές, αλλά ο φόβος ότι θα προκύψει μια άλλη πανδημία και θα σας αναγκάσει να ζήσετε από αποταμιεύσεις για μήνες ή ότι δεν θα μπορείτε ποτέ να αγοράσετε ένα σπίτι είναι εξίσου πραγματικός.

Το άγχος προστίθεται στις εικόνες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ανθρώπους να επιδεικνύουν πολυτελή καταναλωτικά αγαθά, να πετούν στην πρώτη θέση σε ακριβούς προορισμούς και να δειπνούν σε εστιατόρια που είναι γνωστό ότι είναι δύσκολο να κλείσεις. Οι νεότεροι καταναλωτές κατακλύζονται από τέτοιο περιεχόμενο. Η ζωή σε μια μεγάλη πόλη φέρνει επιδείξεις πλούτου στην καθημερινή σας ζωή, επίσης.

Oι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νεότεροι ενήλικες είναι πραγματικές

Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί το 45% των millennials και των Gen Z που συμμετείχαν στην έρευνα για τη μελέτη Credit Karma ανέφεραν ότι έχουν εμμονή με το να γίνουν πλούσιοι. Όταν ξεκινάς με μια απαισιόδοξη εκτίμηση για το μέλλον σου, είναι δύσκολο να φανταστείς ότι τα οικονομικά σου θα βελτιωθούν στην κανονική πορεία της ζωής και της καριέρας σου.

Ωστόσο, αντί να βρίσκονται σε μια συνεχή κατάσταση ανησυχίας, οι millennials και η Gen Z μπορούσαν να προσγειωθούν κάνοντας υπολογισμούς σχετικά με το ποσό των χρημάτων που θα τους έκανε να κοιμούνται ευκολότερα.

Όποιος παραδέχεται ότι βιώνει δυσμορφία του χρήματος ήδη αναγνωρίζει ότι οι αντιλήψεις του για τα δικά του οικονομικά δεν βασίζονται απαραίτητα σε γεγονότα. Είναι ένα καλό πρώτο βήμα.

Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι αυτή η νοοτροπία δεν έχει απλή θεραπεία και μπορεί να κρατήσει μια ζωή. Μερικοί άνθρωποι ωστόσο μπορούν να σκεφτούν μια πιο ριζοσπαστική κίνηση και να σταματήσουν να δίνουν προσοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που πυροδότησε το αδικαιολόγητο άγχος τους στην αρχή.

inView

Ταλίνα Κάλεβ Κ19 – Ολυμπιακός Κ19 1-2: Πρόκριση με 2/2 νίκες για τους Ερυθρόλευκους (vid)

Ο πρωταθλητής Ευρώπης Ολυμπιακός επικράτησε και στην Εσθονία της Ταλίνα Κάλεβ (1-2) και με συνολικό σκορ 7-1, προκρίθηκε στον τρίτο γύρο του Champions Path του Youth League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 06 Νοεμβρίου 2024