Audi S3: Νέα εμπειρία
Η γερμανική φίρμα δίνει μια γεύση από το ανανεωμένο S3 το οποίο υιοθετεί μια σειρά εκτεταμένων και σημαντικών αλλαγών που υπόσχονται μια πιο σπορ εμπειρία από ποτέ
HAudi προετοιμάζει την άφιξη της ανανεωμένης εκδοχής του S3 δίνοντας στη δημοσιότητα μια σειρά ελαφρώς καμουφλαρισμένων εικόνων του καθώς και ορισμένα στοιχεία που αποκαλύπτουν ότι οι αλλαγές τις οποίες έχει υλοποιήσει η γερμανική φίρμα υπερβαίνουν μια εθιμοτυπική διαδικασία ανανέωσης και μάλιστα σε ό,τι αφορά τα «κρίσιμα» μηχανικά μέρη.
Ανεξαρτήτως των όσων μπορεί να συνάγει κανείς για την εμφάνιση του hatchback και του τετράθυρου S3 που εξακολουθούν να καλύπτονται από τα ένα ελαφρύ καμουφλάζ με τα χρώματα της Audi Sport, η νέα εκδοχή τους θα εφοδιάζεται από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του δίλιτρου turbo κινητήρα TFSI ο οποίος αυξάνει την ισχύ του κατά 23 ίππους και τη διαθέσιμη ροπή κατά 20 Nm με τα αντίστοιχα μεγέθη να διαμορφώνονται πλέον σε 333 ίππους και 420 Nm.
Ο βελτιωμένος κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξίσου βελτιωμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις της Audi, εγγυάται ακόμα ταχύτερες αλλαγές όταν ο οδηγός εξαντλεί την διαδρομή του δεξιού πεντάλ.
Επίσης, αν και το S3 δεν διαθέτει τυπικά πρόγραμμα «drift mode», οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη υπόσχονται μια πιο διασκεδαστική οδηγική συμπεριφορά, κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης υπό πίεση. Όπως σημειώνει η Audi, με φόντο τις μεταβολές οι οποίες εξασφαλίζουν μια βελτιστοποιημένη κατανομή ροπής ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς, προσφέρεται υψηλότερη πρόσφυση η οποία εμπνέει ακόμα περισσότερη εμπιστοσύνη στον οδηγό που μπορεί να επιδιώξει ακόμα περισσότερα.
Τις αναβαθμίσεις συμπληρώνει ένα σετ από μεγαλύτερα φρένα στον μπροστινό άξονα. Ειδικότερα, πίσω από τους τροχούς των 18 ιντσών βρίσκονται δισκόφρενα 357 χιλ. που έχουν αυξήσει το πάχος τους κατά 0,4 εκ, σε 3,4 εκατοστά, σε συνδυασμό με διπίστονες δαγκάνες και μεγαλύτερα τακάκια. Νέα είναι και τα ελαστικά διάστασης 19 ιντσών με την υπογραφή της Falken και διάσταση 235/35 που υπόσχονται επίσης περισσότερη πρόσφυση.
Η ανάρτηση στον μπροστινό άξονα που υιοθετεί διάταξη γονάτων MacPherson επωφελείται από πιο άκαμπτους βραχίονες και διαφορετικής ρύθμισης αμορτισέρ ενώ αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και στο σύστημα διεύθυνσης που, συνδυαστικά και με τις υπόλοιπες αλλαγές υπόσχεται περισσότερη αμεσότητα και ακρίβεια.
Η επίσημη πρεμιέρα του νέου S3 αναμένεται να πραγματοποιηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα.
- Ευλογιά προβάτων: Παράταση έως 22/11 των περιοριστικών μέτρων – Τι ισχύσει για σφαγές
- Στέφανος Κασσελάκης: Με προσφυγή στη δικαιοσύνη απειλεί για το πόθεν έσχες
- Σρι Λάνκα: Απόλυτη πλειοψηφία στο κοινοβούλιο για την παράταξη του προέδρου στις βουλευτικές εκλογές
- Κακοκαιρία Alexandros: Άνοιξαν οι ουρανοί στην Αττική – Νέα επιδείνωση τις επόμενες ώρες
- Τα νέα σενάρια για τη συμμετοχή της Ελλάδας στα προκριματικά του Μουντιάλ 2026 και η προσομοίωση της κλήρωσης
- Στίβεν Κινγκ, The Guardian και St. Pauli, αποχωρούν από το X- «Η ατμόσφαιρα έχει γίνει πολύ τοξική»