Άγνωστοι βανδάλισαν και αποπειράθηκαν να κάψουν σχολείο στον Βόλο
Σύμφωνα με τους διευθυντές οι ζημιές ξεπερνούν τις 3.000 ευρώ
- Ένα δυσεπίλυτο δίλημμα για το Ιράν - Θα μπει ή όχι στον πόλεμο υπέρ της Χεζμπολάχ
- «Βράζει» η Μέση Ανατολή: Εντολή Νετανιάχου να συνεχιστεί ο πόλεμος με τη Χεζμπολάχ - Πώς αντιδρά η Δύση
- Washington Post για Ισραηλινή οικονομία: Χιλιάδες πολίτες στα όπλα, χιλιάδες επιχειρήσεις λουκέτο
- «Όχι» λέει το υπουργείο Οικονομικών στην επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο
Άγνωστοι προσπάθησαν το βράδυ της Δευτέρας (12/2) να κάψουν αίθουσα στο σχολικό συγκρότημα του 7ου και 9ου Γυμνασίου, στον Βόλο.
Εισέβαλαν στο σχολείο από την πίσω πόρτα του και έσπασαν τζάμια αιθουσών, δύο πόρτες, αλλά και ορισμένες ντουλάπες με βιβλία και καθαριστικά που βρήκαν στους διαδρόμους.
Στη συνέχεια, οδηγήθηκαν από εσωτερική σκάλα στο 7ο Γυμνάσιο και συνέχισαν να βανδαλίζουν. Έβαλαν φωτιά σε συμβατικό πίνακα μια τάξης, αλλά ευτυχώς λόγω του υλικού κατασκευής η φωτιά δεν επεκτάθηκε.
«Είναι έργο των αστυνομικών αρχών να βρεθούν οι δράστες. Θα μπορούσε όντως να προκληθεί μεγάλη ζημιά…»
Το πρωί οι διευθυντές των σχολείων αντίκρισαν το χάος. Σπασμένα τζάμια, διαλυμένες πόρτες και μαυρισμένοι τοίχοι από την απόπειρα εμπρησμού.
Οι ζημιές στο σχολείο ξεπερνούν τις 3.000 ευρώ, ενώ οι διευθυντές κάλεσαν την αστυνομία. Ο διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σαβελίδης επιβεβαίωσε το συμβάν και δήλωσε πως θα ζητήσει αύξηση των περιπολιών από την αστυνομία, γύρω από τα σχολικά συγκροτήματα.
«Είναι έργο των αστυνομικών αρχών να βρεθούν οι δράστες. Θα μπορούσε όντως να προκληθεί μεγάλη ζημιά από την ώρα που όλα συνέβησαν την νύχτα, αλλά η αστυνομία κυκλοφορεί γύρω από τα σχολεία το βράδυ και αυτό το γνωρίζουμε» τόνισε στα gegonota.news.
Στην περιοχή τις βραδινές ώρες γίνεται σύμφωνα με πληροφορίες διακίνηση ουσιών και εκτιμάται πως οι άγνωστοι που προσπάθησαν να βάλουν φωτιά και προκάλεσαν ζημιές ενδεχομένως να ήταν υπό την επήρεια ναρκωτικών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις