TikTok: Ειδική υπηρεσία και στα ελληνικά κατά των fake news στις ευρωεκλογές
Το «Κέντρο Εκλογών» του TikTok θα επιτρέπει στους πολίτες να «ξεχωρίζουν τα γεγονότα από το ψέμα».
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
Έπειτα από συνεχείς πιέσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την πλημμύρα παραπληροφόρησης στο TikTok, η κινεζική εφαρμογή ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει ειδικό app ενημέρωσης για τις ευρωεκλογές του Ιουνίου στις 27 γλώσσες της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων των ελληνικών.
«Τον επόμενο μήνα θα λανσάρουμε Κέντρα Εκλογών στις τοπικές γλώσσες … ώστε να διασφαλίσουμε ότι ο κόσμος μπορεί εύκολα να ξεχωρίζει τα γεγονότα από το ψέμα» δήλωσε σε εταιρικό ιστολόγιο ο Κέβιν Μόργκαν, επικεφαλής Εμπιστοσύνης και Ασφάλειας στο TikTik.
«Σε συνεργασία με τις τοπικές εκλογικές επιτροπές και οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών, τα Κέντρα Εκλογών θα είναι το μέρος όπου η κοινότητά μας μπορεί να βρει αξιόπιστες και έγκυρες πληροφορίες» είπε.
Tο TikTok συνεργάζεται σήμερα με εννέα οργανισμούς διασταύρωσης πληροφοριών στην Ευρώπη
Περίπου ένας στους τρεις ευρωβουλευτές χρησιμοποιεί το TikTok, ανέφερε η πλατφόρμα, η οποία ανήκει στην κινεζική ByteDance αλλά δεν είναι διαθέσιμη στην κινεζική αγορά.
Η εξάπλωση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που μπορούν να παράγουν μαζικά ψεύτικες φωτογραφίες και παραπλανητικές εικόνες ενέτεινε την ανησυχία για προσπάθειες ξένων κυβερνήσεων να επηρεάσουν το εκλογικό σώμα με εκστρατείες fake news.
Ωστόσο οι μεγάλες πλατφόρμες αναλαμβάνουν νέες υποχρεώσεις για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στο πλαίσιο της νέας ευρωπαϊκής νομοθεσίας για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες, με την Κομισιόν να απειλεί με μεγάλα πρόστιμα όσους δεν συμμορφώνονται.
Τα «Κέντρα Εκλογών» του TikTok βασίζονται σε προηγούμενες προσπάθειες που ξεκίνησαν το 2021 και συνεχίστηκαν πέρυσι με τις εκλογές στην Ελλάδα, την Ολλανδία, την Πολωνία, την Σλοβακία και την Ισπανία.
Όπως δήλωσε ο Μόργκαν, το TikTok συνεργάζεται σήμερα με εννέα οργανισμούς διασταύρωσης πληροφοριών στην Ευρώπη. Στο μέλλον σχεδιάζει να αυξήσει αυτές τις συνεργασίες και να λανσάρει εννέα καμπάνιες ψηφιακού αλφαβητισμού εντός του 2024, είπε ο επικεφαλής Εμπιστοσύνης και Ασφάλειας.
Ανέφερε ακόμα ότι η πλατφόρμα θα δημοσιεύει εκθέσεις για τις σκιώδεις καμπάνιες επηρεασμού της κοινής γνώμης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις