Alpine A290: Προδιαγεγραμμένη εξέλιξη ισχύος
Η έκδοση επιδόσεων του νέου ηλεκτρικού R5 με την υπογραφή της Alpine δοκιμάζει ήδη το βήμα της με φόντο τον ευρωπαϊκό βορρά
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Ποια είναι η Κριστίν Καβαλάρι: Τα ριάλιτι, το toy boy και το «πιο καυτό σεξ» με τον Τζέισον Στέιθαμ
- Κουτσουρεμένος ο προϋπολογισμός του «Διατηρώ»
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Φωτογραφίες: Automedia
H γαλλική φίρμα έχει ανακοινώσει την πρεμιέρα του αναγεννημένου ηλεκτρικά Renault 5 για την προσεχή έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου. Όπως επίσης έχει φροντίσει να γνωστοποιήσει δημιουργώντας ένα αντίστοιχο concept ονόματι A290_β, σε δεύτερο χρόνο αυτό θα περάσει στην «δικαιοδοσία» της Alpine που θα αναλάβει την εξέλιξη μιας έκδοσης υψηλών επιδόσεων.
Πλέον η επίμαχη έκδοση δίνει μια πρώτη γεύση από τα πεδία δοκιμών, με ορισμένα στοιχεία όπως οι διαφορετικά σχεδιασμένες εισαγωγές αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα και το design των τροχών να προδίδουν ότι όντως πρόκειται για την ισχυρότερη έκδοση με την υπογραφή της Alpine. Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ένα spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ ενώ την εικόνα που προς το παρόν κρύβεται πίσω από επιμελές καμουφλάζ αλλά και χιόνι αναμένεται να συμπληρώσουν ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, ένας πιο επιθετικός διαχύτης.
Πλην των διαφοροποιήσεων αισθητικού περιεχομένου, το A290 που θα βασίζεται επίσης στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική CMF-B EV, αναμένεται να διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερα μετατρόχια προς όφελος της δυναμικής του ευστάθειας. Σε αντίθεση με το πρωτότυπο που προηγήθηκε, η έκδοση παραγωγής αναμένεται να εφοδιάζεται με ένα μόνο ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα συνδυάζεται με τεχνολογία διαχείρισης ροπής η οποία θα επιτρέπει ένα ευρύτερο φάσμα τροποποίησης μέσω και των προγραμμάτων οδήγησης, θα εξασφαλίζει και τη δυνατότητα overboost. Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά στοιχεία που να αφορούν την διαθέσιμη ισχύ ωστόσο αυτή προδιαγράφεται υψηλή όπως επιβάλλει ο χαρακτήρας ενός ηλεκτρικού πια hot-hatch με το βαρύ παρελθόν του R5 Turbo.
Αντιθέτως ως μπαταρία αναμένεται να αξιοποιηθεί αυτή των 52 kWh που θα εφοδιάζει και το «απλό» R5 και η οποία αναμενόμενα θα προσφέρει λίγο μικρότερη αυτονομία από τα 400 χλμ. που η γαλλική φίρμα έχει υποσχεθεί για το πρώτο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις