Ειδοποίηση για περιστατικά εξαπάτησης ελληνικών επιχειρήσεων στην Τουρκία από το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας
Έλληνες επιχειρηματίες έστελναν προκαταβολές ή εξοφλούσαν πλήρως το αντίτιμο της παραγγελίας τους σε τραπεζικό λογαριασμό στην Τουρκία, αλλά δεν έλαβαν ποτέ τα προϊόντα που είχαν παραγγείλει
- «Ειρωνικός, σαρκαστικός, λες και έχει κάνει κατόρθωμα» - Σοκάρουν οι περιγραφές για τον αστυνομικό της Βουλής
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Ειδοποίηση για περιστατικά εξαπάτησης ελληνικών επιχειρήσεων στην Τουρκία εξέδωσε το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη, το οποίο, με επιστολή του προς τα Επιμελητήρια, ζητά να ενημερωθούν οι επιχειρηματίες – μέλη τους.
Συγκεκριμένα, στην επιστολή του Προξενείου αναφέρεται πως «το τελευταίο διάστημα, έχουν περιέλθει σε γνώση μας πολλά περιστατικά εμπορικών διαφορών, σε οποία τουρκικές εταιρείες, ενώ έχουν απαιτήσει και εισπράξει χρηματικά ποσά έναντι παραγγελιών από ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες, καθυστερούν ή δεν εκτελούν την αποστολή των εμπορευμάτων».
Εναντίον του Τούρκου που καταγγέλλεται για απάτη, εκκρεμούν αρκετές μηνύσεις στην Ελλάδα, ενώ έχει πλέον τελεσιδικήσει και εις βάρος του μήνυση στα Χανιά
Παράλληλα, επισημαίνεται πως «το τελευταίο δίμηνο, έχουμε δεχθεί καταγγελίες από ελληνικές εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των επίπλων κήπου-παραλίας, για εξαπάτησή τους από τον κ. Őzcan ŞERIF, που έχει γεννηθεί στην Κομοτηνή. Ειδικότερα, οι εκπρόσωποι των εν λόγω εταιρειών κατήγγειλαν ότι, ενώ είχαν συμφωνήσει την αγορά προϊόντων από τον ανωτέρω, αποστέλλοντας προκαταβολές ή και εξοφλώντας πλήρως το αντίτιμο της παραγγελίας τους σε τραπεζικό λογαριασμό που τους είχε υποδειχθεί στην Τουρκία, δεν έλαβαν ποτέ τα προϊόντα που είχαν παραγγείλει».
Πώς προσεγγίζει τις ελληνικές εταιρείες
Μάλιστα, το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη σημειώνει ότι αντίστοιχα παράπονα έχει δεχθεί κι από άλλες ελληνικές εταιρείες, «από το 2016 και μετά, με τον κ. Şerif να εμφανίζεται ως συμβαλλόμενος μέσω εικονικών εταιρειών ή με τη χρήση παραποιημένων εγγράφων υπαρκτών τουρκικών εταιρειών, όπως της ‘Gunel Yataklari Adem Dinsever ve Ortaklari’ και της ‘Sentez Home Textile’, που δραστηριοποιούνταν στο χώρο των υφασμάτων σπιτιού και, πλέον πρόσφατα, της ‘Yippo Diş Ticaret Limited Şirketi’, με δραστηριότητα στο χώρο των επίπλων κήπου-παραλίας».
«Σε όλες τις περιπτώσεις», τονίζει το ελληνικό Προξενείο, «είτε ο ίδιος, είτε πρόσωπα συνεργαζόμενα μαζί του (όπως η φερόμενη ως κόρη του, κα. Nilgun ŞERIF και ο φερόμενος ως γαμπρός του, κ. Mehmet Yusuf ARSLANPAY) φαίνεται να προσεγγίζουν απευθείας ελληνικές εταιρείες, με το πλεονέκτημα γνώσης της γλώσσας μας και δέλεαρ τις ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές που προτείνουν».
Και προσθέτει πως «εναντίον του κ. Şerif εκκρεμούν αρκετές μηνύσεις στην Ελλάδα για απάτη (στην προετοιμασία των οποίων συνεισέφερε και το Γραφείο μας), ενώ – όπως έχουμε ανεπισήμως πληροφορηθεί – έχει πλέον τελεσιδικήσει και εις βάρος του μήνυση στα Χανιά».
«Υπό το φως των ανωτέρω, παρακαλούμε όπως ενημερώσετε σχετικώς τα μέλη σας και κατευθύνετε επιχειρήσεις, που τυχόν είχαν στο παρελθόν προβλήματα στις συναλλαγές τους με τον κ. Şerif να απευθυνθούν στο Γραφείο μας», καταλήγει το ελληνικό Προξενείο στην Κωνσταντινούπολη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις