ΗΠΑ: Έξαλλη με την Tesla ιδιοκτήτρια φούρνου – Ακύρωσαν τελευταία στιγμή παραγγελία 16.000 δολαρίων
Αφορούσε 4.000 πίτες και δόθηκε τηλεφωνικώς την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου από εκπρόσωπο της εταιρείας
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Τα ζώδια σήμερα: Γλύκανε μωρέ λίγο, μην είσαι σαν κακό χρόνο να'χεις
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
Έξαλλη είναι ιδιοκτήτρια αρτοποιείου στην Καλιφόρνια με την εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla, του Έλον Μασκ, καθώς έμεινε «ξεκρέμαστη» έπειτα από ακύρωση τεράστιας παραγγελίας λίγο πριν αυτή δρομολογηθεί προς παράδοση.
Η Voahangy Rasetarinera, στην οποία ανήκει ο φούρνος «The Giving Pies» στο Σαν Χοσέ, έλαβε την παραγγελία από εκπρόσωπο της εταιρείας την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που αφορούσε 4.000 πίτες, δήλωσε η ίδια στο NBC Bay Area.
«Δυστυχώς θα αλλάξουμε σχέδια και δεν θα χρειαστούμε αυτή την παραγγελία – Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σας» ήταν το μήνυμα-σοκ
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η New York Post, ο εργαζόμενος της Tesla φέρεται να είπε στην αφροαμερικανίδα ιδιοκτήτρια – που είναι αγαπητή σε πολλές εταιρείες της Silicon Valley – ότι οι πίτες πρέπει να παραδοθούν την επόμενη εβδομάδα για μια εκδήλωση προς τιμήν του Μήνα Μαύρης Ιστορίας (Black History Month).
Η Rasetarinera έστειλε στην Tesla μια προσφορά, την οποία ενέκρινε ο εκπρόσωπος, αλλά όταν είδε ότι δεν είχε πραγματοποιηθεί πληρωμή απηύθυνε σχετικό ερώτημα στην εταιρεία.
Η απάντηση που πήρε ήταν «λυπούμαστε πολύ που δεν έχετε πληρωθεί ακόμα, ο υπάλληλος είναι καινούργιος» ενώ της ζητήθηκε αν γίνεται να διπλασιαστεί η παραγγελία.
Η ιδιοκτήτρια συμφώνησε, αν και το προσωπικό έπρεπε να δουλέψει νυχθημερόν για να ολοκληρώσει τόση δουλειά. Μάλιστα, όπως είπε, έπρεπε να ακυρώσει άλλες παραγγελίες καθώς και να αγοράσει περισσότερα υλικά.
Αφού η παραγγελία ολοκληρώθηκε και ήταν έτοιμη προς παράδοση, ήρθε άλλο μήνυμα της Tesla που σόκαρε την ιδιοκτήτρια του φούρνου: «Δυστυχώς φαίνεται ότι θα αλλάξουμε σχέδια και δεν θα χρειαστούμε αυτή την παραγγελία. Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σας».
Ζημία 16.000 δολαρίων
Η επιχείρηση υπέστη ζημία που ξεπερνά τα 16.000 δολάρια ως αποτέλεσμα της ακύρωσης της τελευταίας στιγμής. «Αυτή η ακύρωση της τελευταίας στιγμής με σόκαρε καθώς συνειδητοποιούσα τον αντίκτυπο που θα έχει στη μικρή μου επιχείρηση», έγραψε η Rasetarinera στη σελίδα της στο Facebook.
Όταν ρώτησε την Tesla για την ακύρωση, της είπαν ότι η απόφαση προήλθε από την ανώτερη διοίκηση. «Είχα επενδύσει χρόνο, πόρους και προσπάθεια με βάση τις διαβεβαιώσεις της Tesla, μόνο και μόνο για να μείνω ξεκρέμαστη» λέει εκφράζοντας οργή και απογοήτευση.
«Η προσπάθεια να μεταφερθεί η ευθύνη στην ανώτερη διοίκηση με έκανε να νιώσω ακόμα χειρότερα», πρόσθεσε. «Για μένα είναι σαφές ότι η εταιρική κουλτούρα της Tesla δίνει προτεραιότητα στην ευκολία έναντι της υπευθυνότητας, αδιαφορώντας για τα προς το ζην των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων όπως εγώ».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις