Jeep Avenger 4xe: Ισορροπώντας σε παράδοση και καινοτομία
Η αμερικανική φίρμα επιβεβαιώνει την προσθήκη μιας τετρακίνητης έκδοσης στην γκάμα του μικρότερου SUV μοντέλου της που ήταν και το μοναδικό μοντέλο της που δεν πρόσφερε κίνηση στους τέσσερις τροχούς
Πιστή στην υπόσχεση που είχε δώσει ήδη από την πρώτη εμφάνιση του Avenger ως πρωτοτύπου, η Jeep, προσθέτει στο portfolio του μια ακόμα έκδοση με κίνηση στους τέσσερις τροχούς, όπως επιβάλλει η κληρονομιά της αμερικανικής, περιπετειώδους φίρμας.
Προς το παρόν η Jeep δημοσιοποιεί ένα νέο teaser της τετρακίνητης έκδοσης η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά 4xe και σχεδιαστικές λεπτομέρειες ανάλογες του ομώνυμου αντίστοιχου concept που είχε παρουσιαστεί το 2023, ως προπομπός της επίμαχης έκδοσης. Σε αυτές συγκαταλέγονται ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με λεπτομέρειες σε φλούο κίτρινο, όπως και το σχετικό αυτοκόλλητο στο καπό, ράγες οροφής και χωμάτινα ελαστικά.
Μια από τις βασικές διαφορές σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές ηλεκτρική, mild hybrid και βενζίνης του 4xe, θα είναι τα μεγαλύτερα μετατρόχια τα οποία οδηγούν σε πλήρη ανασχεδιασμό των θόλων που είναι αισθητά μεγαλύτεροι και πιο «ορατοί».
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, σύμφωνα με τις συστάσεις το Avenger 4xe θα επωφελείται από κινητήρα βενζίνης 136 ίππων που θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ με απόδοση 30 ίππων το καθένα. Το σύνολο ολοκληρώνεται από ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Η διάταξη ακολουθεί το μοτίβο της e-Hybrid έκδοσης με το ένα μοτέρ να ενσωματώνεται στο κιβώτιο και το νέο, δεύτερο να αναλαμβάνει την κίνηση των πίσω τροχών.
Αν και η Jeep δεν δημοσιοποιεί παραπάνω πληροφορίες, το εσωτερικό του τετρακίνητου Avenger αναμένεται να υιοθετήσει τον ίδιο σχεδιασμό με τις ήδη γνωστές εκδόσεις του με κυρίαρχες τις δύο οθόνες των 10,25 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων και infotainment. Αυτό που επίσης δεν έχει διευκρινιστεί είναι κατά πόσο η παρουσία τετρακίνησης θα επηρεάσει τον όγκο του χώρου αποσκευών των 380 λίτρων αν και αυτό θα πρέπει να θεωρείται ως το πιθανότερο σενάριο.
Όπως ίσως εύκολα υποθέτει κανείς η τετρακίνητη έκδοση θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας των εκδόσεων με κινητήρες βενζίνης, παραμένοντας ωστόσο πιο προσιτή από την αμιγώς ηλεκτροκίνητη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις