Στον έλεγχο των διαφημίσεων των Μη Συνταγογραφουμένων Φαρμάκων (ΜΗΣΥΦΑ) και την τήρηση των κανόνων δεοντολογίας προχωρούν από κοινού ο Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης (ΕΦΕΧ) και το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), μετά την αποδοχή από το Δ.Σ. του ΣΕΕ του Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης ΜΗΣΥΦΑ του ΕΦΕΧ.

Η συνεργασία που ξεκινά μεταξύ των δύο φορέων, είναι καθοριστικής σημασίας και μέσω αυτής ο ΕΦΕΧ αναγνωρίζεται πλέον ως βασικός συντελεστής στην προώθηση της υπεύθυνης διαφήμισης στον τομέα της υγείας, γεγονός που ενισχύει την αξιοπιστία και τη φήμη του στον κλάδο.

Παράλληλα, η αποδοχή του Κώδικα Δεοντολογίας ΜΗΣΥΦΑ από το ΣΕΕ υπογραμμίζει τη δέσμευση και των δύο φορέων στα υψηλότερα πρότυπα ηθικής διαφήμισης, καθώς και την αφοσίωσή τους στις υπεύθυνες πρακτικές μάρκετινγκ.

Αναφερόμενος σε αυτή τη συνεργασία, ο Γενικός Διευθυντής του ΕΦΕΧ κ. Θωμάς Δόκιος επεσήμανε ότι «Μας τιμά και είμαστε ευγνώμονες για την πρόσφατη αποδοχή του Κώδικα Δεοντολογίας μας από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας. Η δέσμευσή τους για την τήρηση των ηθικών προτύπων στον κλάδο αντανακλά μια κοινή αφοσίωση στην ακεραιότητα και την ευθύνη. Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την προώθηση ενός αξιόπιστου και διαφανούς διαφημιστικού περιβάλλοντος για όλους. Επαινούμε το ΣΕΕ για την επιμελή εργασία του στην προώθηση ηθικών πρακτικών και προσβλέπουμε στη συνεχιζόμενη συνεργασία για τη διατήρηση των υψηλότερων προτύπων στον κλάδο μας».

Από τη πλευρά του ΣΕΕ, η Γενική Διευθύντρια κυρία Ελένη Δοντά δήλωσε: «Ο κλάδος των ΜΗΣΥΦΑ είναι εξαιρετικά σημαντικός, όσο και ευαίσθητος, αφού πρόκειται για προϊόντα που αφορούν άμεσα στην υγεία των καταναλωτών. Χρειάζεται γνώση, υπευθυνότητα και προσοχή για να συνεχίσει να αναπτύσσεται η αγορά δυναμικά, χωρίς προβλήματα. Χαιρετίζουμε με ιδιαίτερη ικανοποίηση την ένταξη του ΕΦΕΧ στο ΣΕΕ και την επικαιροποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας Διαφήμισης των ΜΗΣΥΦΑ και πιστεύουμε ότι η συνεργασία μας θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση όποιων ζητημάτων δεοντολογίας υπάρχουν στην επικοινωνία, προς όφελος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων».