Protergia: Ικανοποιημένοι πελάτες, πρωτοποριακές ενεργειακές λύσεις!
Τα νέα καινοτόμα προϊόντα, η εξυπηρέτηση, η αξιοπιστία και η συνέπεια είναι τα στοιχεία που ξεχωρίζουν την Protergia, τον μεγαλύτερο ανεξάρτητο πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία ανεξάρτητης εταιρείας ερευνών, για τον Ιανουάριο 2024.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Η Protergia, αναπόσπαστο κομμάτι της MYTILINEOS, της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας ενέργειας στην Ελλάδα, δραστηριοποιείται στην προμήθεια Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου, προσφέροντας σύγχρονες και αξιόπιστες υπηρεσίες και συνδυαστικά προϊόντα ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου, με περισσότερες από 500.000 παροχές σε ολόκληρη τη χώρα.
Ειδικά όσον αφορά στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας στη λιανική αγορά, η Protergia έχει στόχο πάντα να προσφέρει αξιόπιστες λύσεις, ανταγωνιστικά προϊόντα και καινοτόμες υπηρεσίες σε νοικοκυριά, επιχειρήσεις και επαγγελματίες, εξυπηρετώντας ακόμη και τις πιο σύνθετες ανάγκες των πελατών της. Ολα τα παραπάνω αναδεικνύονται και επιβεβαιώνονται από τα ακόλουθα στοιχεία ανεξάρτητης εταιρείας ερευνών, για τον Ιανουάριο 2024. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της έρευνας, οι πελάτες της Protergia αναφέρουν* στο 80% του συνόλου των απαντήσεών τους ως λόγους ικανοποίησης τους εξής: «καλή εξυπηρέτηση και προσφερόμενες υπηρεσίες», «αξιόπιστη και συνεπής εταιρεία», «φθηνό τιμολόγιο».
Επιπλέον την ικανοποίησή που ένιωσαν ερχόμενοι στην Protergia εκφράζουν στη συντριπτική πλειονότητά τους οι πελάτες της. Ειδικότερα, 97% δηλώνουν* από «αρκετά» έως «απόλυτα ικανοποιημένοι» με τη «διαδικασία αλλαγής παρόχου». Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα, 9 στους 10 πελάτες της Protergia δηλώνουν* από «αρκετά» έως «απόλυτα ικανοποιημένοι» με:
• την εφαρμογή myprotergia, παίρνοντας έτσι τη διαχείριση της κατανάλωσης στα δικά τους χέρια,
• το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (στο 18311),
• το δίκτυο των 85 καταστημάτων της εταιρείας.
Αλλωστε, «ευγένεια και φιλικότητα» συγκαταλέγονται στα «δυνατά χαρτιά» της Protergia. Σύμφωνα με την έρευνα*, 91% των πελατών δηλώνουν από «αρκετά» έως «απόλυτα ικανοποιημένοι» σε αυτόν τον τομέα, την ώρα που 9 στους 10 δηλώνουν* από «αρκετά» έως «απόλυτα ικανοποιημένοι» από την «προθυμία ανταπόκρισης» της εξυπηρέτησης που λαμβάνουν από την Protergia!
Ο εξελιγμένος τρόπος που η Protergia προσφέρει τα προϊόντα της δείχνει το μέλλον της ενέργειας και ανοίγει έναν καινούργιο δρόμο με νέες δυνατότητες για χιλιάδες σπίτια και επιχειρήσεις, καλύπτοντας μια σειρά από ανάγκες και επιλογές. Ενδεικτικό της νέας εποχής είναι μεταξύ άλλων τo Chargespot powered by Protergia, η πρωτοποριακή υπηρεσία Ηλεκτροκίνησης που προσφέρει πρόσβαση σε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα με περισσότερα από 850 σημεία φόρτισης. Παρέχοντας ολοκληρωμένες ενεργειακές λύσεις, η Protergia δείχνει τον δρόμο της καινοτομίας και στον τομέα των Φωτοβολταϊκών, μετατρέποντας την εγκατάστασή τους σε μια απλή διαδικασία που ξεδιπλώνεται βήμα-βήμα χάρη στη βοήθεια των ειδικών. Αυτά και ακόμη περισσότερα πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν οι ενδιαφερόμενοι με μια επίσκεψη στο περίπτερο της Protergia στη Renewable EnergyΤech, την 1η Διεθνή Εκθεση για την Πράσινη και Εξυπνη Ενέργεια, που θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 7-9 Μαρτίου, στον χώρο της ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη.
*Σύμφωνα με στοιχεία ανεξάρτητης εταιρείας ερευνών, Ιανουάριος 2024.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις