Άσφαιρα με το καλημέρα; Γιατί σπεύδει ο Σκρέκας να πάρει και άλλα μέτρα
«Δεν παρεμβαίνουμε στις εκπτώσεις του προμηθευτή. Θέλαμε να μειωθούν οι τιμές στα ράφια κι επί των νέων να υπολογίζονται οι προσφορές», λέει ο υπ. Ανάπτυξης
Την επέκταση των μέτρων κατά της ακρίβειας και συγκεκριμένα του μέτρου των καθαρών τιμών που εφαρμόζεται σε απορρυπαντικά, καθαριστικά και είδη προσωπικής υγιεινής, και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων προανήγγειλε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.
«Τα μέτρα τα οποία εφαρμόστηκαν από χθες, είναι μέτρα μόνιμου χαρακτήρα. Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να μειωθούν οι τιμές στα ράφια και να αποκλιμακωθεί ο πληθωρισμός και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων», είπε χαρακτηριστικά.
«Δεν θα σταματήσουμε την προσπάθειά μας να στηρίξουμε τα νοικοκυριά απέναντι στον πληθωρισμό μέχρι να δούμε απτά αποτελέσματα», τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης.
«Προφανώς το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό είναι η ακρίβεια και γι’ αυτό τον λόγο είναι δέσμευση της κυβέρνησης και του υπουργείου Ανάπτυξης να μην σταματήσουμε μέχρι να δούμε τον πληθωρισμό και τις τιμές των προϊόντων στα ράφια να αρχίσουν να μειώνονται, ο πληθωρισμός να αποκλιμακώνεται και με αυτόν τον τρόπο να στηρίξουμε τα ελληνικά νοικοκυριά», ανέφερε στον ΣΚΑΪ ο κ. Σκρέκας.
«Έχουμε λάβει μία σειρά από μέτρα, τα οποία ξεκίνησαν από χθες 1η Μαρτίου να έχουν εφαρμογή. Μία σειρά από προϊόντα, σχεδόν 4000 προϊόντα στα σούπερ μάρκετ, μετά από ένα δραστικό μέτρο που ψηφίσαμε στη Βουλή, οι τιμές έχουν αρχίσει να αποκλιμακώνονται. Το πόσο θα είναι η μείωση θα το δούμε τις επόμενες ημέρες. Από την πρώτη μέρα, χθες, που πραγματοποιήσαμε αυτοψίες είδαμε ότι έχουμε αποκλιμάκωση των τιμών, μειώσεις στις τιμές των προϊόντων. Έχουμε μειώσεις που μπορεί να φτάσουν 15% ή και 20%. Έχουμε σταθεροποίηση και μείωση τιμών», πρόσθεσε.
Ο κ. Σκρέκας σημείωσε επίσης ότι «εμείς ζητήσαμε από τους προμηθευτές να μειωθεί η τιμή τιμοκαταλόγου και τώρα όλες οι προσφορές θα πρέπει να υπολογίζονται στις νέες μειωμένες τιμές.
Έτσι, ο καταναλωτής θα μπορεί να αγοράζει και την προσφορά ακόμα πιο φθηνά απ’ ότι αγόραζε πριν την εφαρμογή των μέτρων», τονίζοντας: «Δεν θα σταματήσουμε την προσπάθειά μας να στηρίξουμε τα νοικοκυριά απέναντι στον πληθωρισμό μέχρι να δούμε απτά αποτελέσματα».
«Δεν παρεμβαίνουμε στις προσφορές και τις εκπτώσεις που κάνει ο προμηθευτής προς τον καταναλωτή. Θέλαμε να μειωθούν οι τιμές των προϊόντων στα ράφια και επί των νέων τιμών να υπολογίζονται οι προσφορές», διευκρίνισε ο υπουργός Ανάπτυξης.
Οι μειώσεις
Mειώσεις από 4,9% έως 41,9% των αρχικών τιμών σε 3.000 προϊόντα στα σουπερμάρκετ φέρνουν τα τέσσερα μέτρα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της ακρίβειας και την τόνωση του υγιούς ανταγωνισμού στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Στα μέτρα αυτά περιλαμβάνεται η μείωση των εκπτώσεων προμηθευτών προς σουπερμάρκετ και η μεταφορά του οφέλους στον καταναλωτή με μείωση των τιμών τιμοκαταλόγων.
Οι κατηγορίες περιλαμβάνουν γενικά καθαριστικά προϊόντα (απορρυπαντικά ρούχων, απορρυπαντικά πιάτων, καθαριστικά επιφανειών παντός είδους, χλωρίνες) και προϊόντα προσωπικής υγιεινής (σαμπουάν και conditioner, αφρόλουτρα, σαπούνια, οδοντόκρεμες, βρεφικές και παιδικές πάνες).
- Άιρτον Σένα: Μύθοι και αλήθειες για τη ζωή του στη νέα σειρά του Netflix
- Θρίλερ της Αμαλιάδας: Ερωτήματα για τις αναφορές μεμονωμένων ιατροδικαστών με αλλοιωμένα δεδομένα για τον θάνατο του 15 μηνών Παναγιώτη
- Οι 8 Μεγαλύτερες Εταιρείες του Αμερικάνικου Δείκτη S&P 500
- Νότια Κορέα: Πώς μια τσάντα Dior φούντωσε την οργή – Η ασιάτισσα «Μαρία Αντουανέτα» και τα σκάνδαλα διαφθοράς
- Η Μαρίνα Σπανού μας περιμένει στον Σταύρο του Νότου
- Ουκρανία: Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι ζητά την ενίσχυση του ανατολικού μετώπου έναντι στην προέλαση της Ρωσίας