Aston Martin DBS: Σε τροχιά supercar
Η νέα DBS θα συνοδεύεται από τον τίτλο του ισχυρότερου εμπροσθομήχανου μοντέλου ευρείας παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η Aston Martin
Φωτογραφίες: Automedia
H βρετανική φίρμα ετοιμάζεται να συμπληρώσει το παζλ της πλήρως ανανεωμένης της γκάμας spotscars, εξελίσσοντας την DBS που θα προστεθεί στις ήδη αναβαθμισμένες Vantage και DB12 αλλά και, φιλοδοξεί να φέρει την Aston Martin πιο κοντά από ποτέ στην κατηγορία των εμπροσθομήχανων supercar και σε μια πιο ευθεία απειλή στην Ferrari.
Οι κατασκοπικές λήψεις της DBS αποκαλύπτουν ότι το νέο μοντέλο κόβει κατά κάποιο τρόπο τους σχεδιαστικούς του δεσμούς με την DB11, υιοθετώντας ένα σαφώς πιο φαρδύ αμάξωμα με σημαντικά διαφορετικές αναλογίες που αποπνέει περισσότερο «δράμα» χάρη στο μυώδες παράστημα του αλλά και προφανώς υπηρετεί την νέα στόχευση του μοντέλου.
Οι πιο εξοικειωμένοι με την γκάμα της Aston Martin και με την DBS συγκεκριμένα, θα εντοπίσουν το ακόμα πιο μακρύ καπό, τους σαφώς πιο διογκωμένους και μυώδεις πίσω θόλους που παραπέμπουν στην Vanquish ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο τρόπος που «κλίνει» η χάραξη της οροφής σε συνάρτηση με την τρίτη κολώνα και το πίσω, πλευρικό παράθυρο. Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζει η όψη που παραπέμπει στην Vantage αλλά και ένα πιο επιθετικό spoiler στο πίσω τμήμα που θυμίζει την περιορισμένης παραγωγής Victor.
Συνολικά όλα τα παραπάνω συνηγορούν σε μια πολύ διαφορετική εικόνα η οποία θα στοιχειοθετηθεί και από σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ η οποία αναμένεται να ξεπεράσει τους 810 ίππους βάζοντας ευθέως στο στόχαστρο το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Ferrari 812 Superfast. Aυτό που προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί είναι κατά πόσο η υπεσχημένη, παραπάνω ισχύς θα προέλθει από τον twin-turbo V8 δια χειρός Mercedes-AMG ή από μια νέα εκδοχή του V12 της Aston Martin εφόσον, αυτός μπορεί να «υποστηρίξει» τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων στη γηραιά ήπειρο.
Όπως και να έχει η ισχύς προδιαγράφεται καταιγιστική και, το αυτό θα ισχύσει και για τις υπόλοιπες προδιαγραφές του μοντέλου οι οποίες θα κληθούν να υποστηρίξουν ένα διαφορετικό προφίλ και το status του κορυφαίου από πλευράς επιδόσεων μοντέλου της Aston Martin χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι θα χάσει τις GT καταβολές του και την άνεση που αυτές οφείλουν να συνεπάγονται έως ένα τουλάχιστον βαθμό.
Όπως ισχύει για την πλειονότητα των νεότερων Aston Martin έτσι και η DBS αναμένεται να επωφεληθεί από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα το οποίο θα φροντίζει για την ομαλή διαχείριση και μετάδοση της άφθονης ισχύος στην άσφαλτο.
- Ουκρανία: Παρίσι και Λονδίνο υπόσχονται να μην αφήσουν τον Πούτιν να «πετύχει τους σκοπούς του»
- Η βαθμολογία στον όμιλο της Εθνικής μετά την ήττα στο Λονδίνο
- Θα μπουν οι ΗΠΑ στο στόχαστρο των εκδικητών ομολόγων;
- Euroleague: Η βαθμολογία μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί της Μπασκόνια
- Μεγάλη Βρετανία – Ελλάδα 73-72: Μπλακ-άουτ και απότομη προσγείωση για τη «γαλανόλευκη»
- Αυτό είναι το πρόσωπο-κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen