Στην τελική ευθεία το Audi Q6 e-tron
H Αudi κλειδώνει για τα μέσα Μαρτίου την πρεμιέρα του μοντέλου που θα εγκαινιάσει μια νέα ηλεκτρική εποχή για τους Γερμανούς, φιλοξενώντας στα σπλάχνα του μια νέα προηγμένη ηλεκτρική αρχιτεκτονική
- Νέοι βομβαρδισμοί του Ισραήλ στην Νταχίγια, στα νότια προάστια της Βηρυτού
- Οι αναποδιές που μπορεί να συμβούν, εάν κάνετε ποδηλατάδα έχοντας δεμένο στο πλάι τον σκύλο σας
- Ρεκόρ μετανάστευσης στις πλούσιες χώρες του ΟΟΣΑ – Δείτε τα στοιχεία για το 2023
- «Μαζική» επίθεση της Ρωσίας στην Οδησσό, μια 35χρονη νεκρή
Το Audi Q6 e-tron αποτελεί τo «next big thing» για την γερμανική φίρμα στο πεδίο του ηλεκτρισμού καθώς, εκτός από την αυτονόητη προσθήκη ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στην κατηγορία των μεσαίων SUV, αποτελεί το πρώτο μοντέλο της Audi που θα έχει ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική PPE. Να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα αποτελεί καρπό συνεργασίας με την Porsche και έχει ήδη «δώσει» την ηλεκτρική Porsche Macan EV με την Audi και το Q6 e-tron να είναι οι δεύτεροι που θα την αξιοποιήσουν στον όμιλο VW. Ίδια θα είναι και η εμπορική… ακολουθία καθώς η διάθεσή του Q6 e-tron αναμένεται να ξεκινήσει αμέσως μετά την Porsche Macan EV το δεύτερο εξάμηνο του 2024.
Προς το παρόν αυτό που έχει επιβεβαιώσει η Audi είναι η ημερομηνία της πρεμιέρας του νέου της ηλεκτρικού μοντέλου για τις 18 Μαρτίου, συνοδεύοντας την σχετική ανακοίνωση η οποία έγινε στα social media και με το απαραίτητο teaser image το οποίο ωστόσο δεν αποκαλύπτει και πολλά για να το νέο μοντέλο.
Σε κάθε περίπτωση, με βάση προηγούμενες πληροφορίες στοιχεία αλλά και εικόνες από κατασκοπικές και καμουφλάρισμένες λήψεις, το Q6 e-tron θα είναι διαθέσιμο τόσο σε παραδοσιακή όσο και σε Coupe SUV, Sportback έκδοση, υιοθετώντας μια αισθητική γραμμή που αποτελεί μετεξέλιξη των Q4 e-tron και Q8 e-tron αλλά και αντλεί στοιχεία όπως τα πίσω φωτιστικά σώματα και το ενιαίο LED, από το επιβλητικό e-tron GT προς όφελος μιας πιο εντυπωσιακής και πληθωρικής εικόνας. Nα σημειωθεί ότι η Audi έχει ήδη επιβεβαιώσει την εξέλιξη μιας RS έκδοσης η οποία θα οδηγήσει όλες τις αρετές του Q6 e-tron ένα βήμα μακρύτερα, εκμεταλλευόμενη και την ελευθερία σε επίπεδο ισχύος που εξασφαλίζει η παρουσία ενός αμιγώς ηλεκτρικού συνόλου στην αθέατη πλευρά της.
Σε ό,τι αφορά το μέτωπο της ψηφιακής τεχνολογίας, η Audi έχει ήδη δώσει στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του Q6 e-tron το οποίο επωφελείται από μια τριπλέτα οθονών –τον ψηφιακό πίνακα οργάνων/ Virtual Cockpit με διαγώνιο 11,9 ιντσών, το infotainment των 14,5 ιντσών και μια ακόμα οθόνη 10,9 ιντσών για την ψυχαγωγία του συνοδηγού σε μια διαφορετική διάταξη από ότι έχουμε συνηθίσει σε αντίστοιχα layouts και η οποία υπόσχεται να ελαχιστοποιεί το φαινόμενο απόσπασης της προσοχής του οδηγού.
Την υπερπληθώρα οθονών συμπληρώνει η παρουσία προαιρετικού head-up display το οποίο ανήκει στην κατηγορία των συστημάτων επαυξημένης πραγματικότητας και μπορεί να προβάλλει κρίσιμες πληροφορίες σε βάθος πεδίου και αναλόγως με τις συνθήκες και το περιβάλλον. Να σημειωθεί ότι όλα τα παραπάνω «τρέχουν» με αφετηρία το νέο λογισμικό της Audi βασισμένο στο λειτουργικό Android Automotive. Στις διαθέσιμες λειτουργίες θα προσφέρεται και ψηφιακός βοηθός, προσβάσιμος μέσω φωνητικών εντολών αλλά και «συνεχώς εξελισσόμενος» όσο και μαθητευόμενος σε σχέση με τις συνήθειες του οδηγού, χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη.
Βάσει των όσων έχει ανακοινώσει η Audi για τις εκδόσεις, αρχικά το Q6 e-tron θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις την βασική με το διακριτικό «55» και την πιο σπορ SQ6. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς αναμένεται να διαμορφωθεί σε 400 ίππους ενώ στην δεύτερη σε 520 ίππους αν και προοδευτικά θα προστεθούν εκδόσεις ενδιάμεσα αλλά και ψηλότερα με δεδομένο ότι η ισχυρότερη έκδοση της Porsche Macan φλερτάρει με τους 640 ίππους.
Να σημειωθεί ότι οι διαθέσιμες μπαταρίες θα έχουν χωρητικότητα 100 kWh και θα διαθέτουν κύκλωμα φόρτισης 800 Volt που θα επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας με ισχύς έως 270 kW ή όταν δεν είναι προσβάσιμος ταχυφορτιστής DC θα μπορούν να διαιρούνται σε μονάδες των 400 Volt εξασφαλίζοντας και πάλι ταχύτερη φόρτιση. Στην πρώτη περίπτωση η επαναφόρτιση έως το 80% θα απαιτεί χρόνο περίπου 25 λεπτών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις