Δήμος Θεσσαλονίκης: Εργαστήρια για την πρόληψη και την διαχείριση κρίσεων στην οικογένεια
Βιωματικά εργαστήρια διοργανώνει ο Δήμος Θεσσαλονίκης.
Η Αντιδημαρχία Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με εξειδικευμένους επιστήμονες, θα υλοποιήσει δωρεάν Βιωματικά Εργαστήρια για Γονείς – Κηδεμόνες, που έχουν ως κύριο στόχο την πρόληψη και την διαχείριση κρίσεων στην οικογένεια κατά την σχολική και εφηβική ηλικία. «Σκοπός της δράσης είναι η στήριξη του θεσμού της οικογένειας, που αποτελεί αναντικατάστατο πλαίσιο σταθερότητας και ασφάλειας, καθώς και η προστασία της ψυχικής υγείας ανήλικων και ενήλικων ατόμων μέσα στο σύστημα της οικογένειας» όπως αναφέρει η ανακοίνωση.
Θα δημιουργηθούν δύο τμήματα γονέων – κηδεμόνων (30 άτομα/ τμήμα), με μοναδικό κριτήριο επιλογής των συμμετεχόντων να αποτελεί η σειρά προτεραιότητας των εισερχομένων αιτήσεων. Η έναρξη υποβολής των αιτήσεων είναι στις 08 Μαρτίου 2024 και ώρα 09:00 π.μ. Οι αιτήσεις πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά στη πλατφόρμα: https://opengov.thessaloniki.gr/opengov/eservices/dev/
Τα εργαστήρια
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση του Δήμου θα πραγματοποιηθούν τα παρακάτω εργαστήρια:
Α) Στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Θεσσαλονίκης, επί της οδού Εγνατίας 132, θα ξεκινήσουν τη Τετάρτη 27 Μαρτίου και θα υλοποιούνται κάθε Τετάρτη 18:30-20:00. Συνολικά, θα γίνουν οκτώ (8) εργαστήρια με τις εξής θεματικές ενότητες: Bullying – ενδοσχολική βία -Επιθετικότητα στο σχολείο, Ασφαλές διαδίκτυο, Επικοινωνία στην Οικογένεια, Όρια και τιμωρία, Η σημασία της αυτοεκτίμησης στην ανάπτυξη των παιδιών μας, Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα HIV/AIDS – τρόποι προφύλαξης, Αθλητισμός – Διατροφή (Διατροφικές Διαταραχές) και Προσδοκίες από το παιδί μου και πως τις διαχειρίζομαι.
Β) Στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Θεσσαλονίκης, οδός Βαφοπούλου 5, θα ξεκινήσουν τη Παρασκευή 5 Απριλίου και θα υλοποιούνται κάθε Παρασκευή 17:00-19:00. Συνολικά, θα γίνουν έξι (6) εργαστήρια με τις εξής θεματικές ενότητες: Διάσπαση προσοχής – Υπερκινητικότητα – Μαθησιακές δυσκολίες, Παιδί, έφηβος και δύσκολες συμπεριφορές, Ενδοσχολική βία, Η ψηφιακή γενιά Α (η γενιά των smartphone, ή των mini-millenials), Θετική γονεικότητα, Παιδί, έφηβος και κρίσιμα (στρεσογόνα) γεγονότα ζωής (διαζύγιο,απώλεια,πένθος, ατυχήματα, οικονομική κρίση κ.α).
Ο συντονισμός των εργαστηρίων πραγματοποιείται από ψυχολόγους με τη συμμετοχή και επιστημονικού προσωπικού ειδικοτήτων, που θα βοηθήσουν στην ανάλυση των επιμέρους θεμάτων.
Όπως επίσης αναφέρει ο Δήμος Θεσσαλονίκης, κάθε ενδιαφερόμενος, πριν δηλώσει συμμετοχή στο πρόγραμμα πρέπει να λάβει υπόψη του ότι η δήλωση συμμετοχής πρέπει να υποβληθεί, αφού σταθμιστούν πρώτα οι πιθανές οικογενειακές, προσωπικές και επαγγελματικές δεσμεύσεις και υποχρεώσεις, λόγω του ότι η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική.
- Γκουαρδιόλα, ο πραγματικός υπεύθυνος για την κρίση της Σίτι
- Οι λύκοι επέστρεψαν στον Ταΰγετο έναν αιώνα μετά
- Daniel: «Δεύτερα Χριστούγεννα ξεσπιτωμένοι» – Κάτοικος της Φιλιππούπολης Λάρισας ξεσπά στο in
- Βιτόρια: «Υπάρχει κόπωση, αλλά οι παίκτες έχουν πολύ μεγάλο κίνητρο»
- «Δεν μπορώ να φανταστώ τίποτα πιο όμορφο» – Πώς ήρθαν τα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια στα σαλόνια μας
- Χαρίτσης: Έξι χρόνια μετά το τέλος των μνημονίων η κυβέρνηση επιμένει σε εφαρμογή μνημονιακών μέτρων