Αν και το R2, παίρνοντας την μορφή ενός μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικού SUV είναι ένα μοντέλο που ξεφεύγει από τα αμιγώς αμερικανικά, εξαιρετικά πληθωρικά σε μέγεθος πρότυπα της Rivian, το εξίσου νέο R3 είναι ακόμα πιο στοχευμένο στα μέτρα της Ευρώπης παίρνοντας την μορφή ενός ηλεκτρικού crossover με ξεχωριστή  αισθητική σφραγίδα και διαθέτοντας, φυσικά αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία.

Για την ακρίβεια η σχεδίαση, ισορροπεί ανάμεσα σε crossover και hatchback με ελαφρώς ρετρό καταβολές σε ό,τι αφορά την αισθητική αλλά και μια αύρα χρηστικότητας από station wagon καθώς η θύρα αποσκευών διαθέτει ανοιγόμενη γυάλινη επιφάνεια που «κλειδώνει» σε διαφορετικά ύψη, διευκολύνοντας στην μεταφορά επιμήκων αντικειμένων.

Και στην προκειμένη περίπτωση εκτός από το μείγμα απλότητας και δυναμισμού που αποπνέει η σχεδίαση, ξεχωρίζουν τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα της Rivian μπροστά και πίσω που τονίζουν το πλάτος όσο και τη γενικότερη αισθητική της κατασκευής που, σύμφωνα με τις συστάσεις, είναι σχεδιασμένη από μέσα προς τα έξω εστιάζοντας στην ευρυχωρία του εσωτερικού.

Προς αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση εξάλλου το μεταξόνιο του R διαμορφώνεται σε 2,8 μέτρα. Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό η διάταξη του εσωτερικού υπακούει εξίσου στην απλότητα αποφεύγοντας τους αισθητικούς «θεατρινισμούς».

Το αποτέλεσμα είναι η καμπίνα η οποία σημειωτέον επενδύεται με βιώσιμα όσο και ανθεκτικά υλικά να αποπνέει ένα στιβαρό μινιμαλισμό που εγγυάται επίσης μέγιστη χρηστικότητα χάρη στους πολυάριθμους αποθηκευτικούς χώρους χωρίς να απεμπολεί την απαιτούμενη ψηφιακή τεχνολογία όπως μαρτυρά η γενναιόδωρη σε μέγεθος κεντρική οθόνη για το infotainment.

Το R3 βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με το R2 που τοποθετεί την μπαταρία στο δάπεδο και ως δομικό στοιχείο της κατασκευής ενώ προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε ένα, δύο ή και τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Η τελευταία διαμόρφωση εφοδιάζει την ισχυρότερη έκδοση R3X η οποία θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας.

Προς το παρόν η αμερικανική φίρμα δεν δημοσιοποιεί μεγέθη, αποκαλύπτοντας μόνο ότι η προσφερόμενη αυτονομία από την μεγαλύτερη εκ των δύο μπαταριών θα προσφέρει αυτονομία πλέον των 485 χλμ.

Αυτό που επίσης θα πρέπει να σημειωθεί είναι ότι το R3 προδιαγράφεται πιο προσιτό από την τιμή των 45.000 δολαρίων που έχει ανακοινώσει για το R2 το οποίο ωστόσο θα προηγηθεί, με την Rivian να έχει τοποθετήσει το χρονοδιάγραμμα έναρξης παραγωγής του το δεύτερο μισό του 2026.

R3X