Τέλος οι ουρές στα αεροπλάνα – Οι νέοι κανόνες που θα επιτυγχάνουν την επιβίβαση
Όσοι κλείνουν θέση δίπλα στο παράθυρο έχουν πλεονέκτημα χρόνου.
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Τέλος ο εφιάλτης της αναμονής κατά την επιβίβαση στα αεροπλάνα. Αεροπορική εταιρεία στις ΗΠΑ εφαρμόζει μια νέα μέθοδο με έξι ομάδες επιβατών, η οποία εξοικονομεί έως και δύο λεπτά χρόνου επιβίβασης.
Στις πτήσεις της United Airlines, μετά την είσοδο των τριών αρχικών ομάδων επιβίβασης (άτομα με αναπηρία, κορυφαίοι frequent flyers και επιβάτες πρώτης/επιχειρηματικής θέσης), θα ακολουθούν οι επιβάτες οικονομικής θέσης με θέση στο παράθυρο, στη συνέχεια εκείνοι που κάθονται σε μεσαία καθίσματα, ενώ οι επιβάτες με καθίσματα στο διάδρομο θα επιβιβαστούν τελευταίοι.
Η διαδικασία, η οποία συντομογραφείται ως WILMA (από το window-middle-aisle), σύμφωνα με τη United έχει ήδη εφαρμοστεί πειραματικά σε πέντε αεροδρόμια και είναι ταχύτερη. Η αλλαγή αυτή σημαίνει επίσης ότι όσοι προλαβαίνουν και κλείνουν θέσεις με παράθυρο θα έχουν και περισσότερες πιθανότητες να αφήσουν την χειραποσκευή πάνω από το κάθισμά τους και όχι κάπου πιο μακριά.
4 ομάδες επιβίβασης
Υπάρχει όμως και ακόμα καλύτερη μέθοδος, σύμφωνα με τον John Milne του Πανεπιστημίου Κλάρκσον της Νέας Υόρκης, συν-συγγραφέα επιστημονικών περιοδικών. Εκείνη της ανεστραμμένης πυραμίδας, με τέσσερις ομάδες επιβίβασης.
Η πρώτη ομάδα αποτελείται από επιβάτες με θέσεις παραθύρου στο πίσω μισό του αεροπλάνου. Η δεύτερη αποτελείται από επιβάτες με μεσαίες θέσεις στο πίσω μισό του αεροπλάνου και θέσεις παραθύρου στο μπροστινό μισό. Η τρίτη ομάδα είναι επιβάτες με μεσαίες θέσεις στο μπροστινό μισό του αεροπλάνου και θέσεις διαδρόμου στο πίσω μισό. Η τέταρτη και τελευταία ομάδα είναι οι επιβάτες με θέσεις διαδρόμου στο μπροστινό μισό του αεροπλάνου.
«Η μέθοδος της ανεστραμμένης πυραμίδας είναι πιο γρήγορη από τη WILMA και παραμένει απλή», λέει ο Milne. «Εάν οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να ανεχθούν μεγαλύτερη πολυπλοκότητα, κάτι που είναι πολύ δύσκολο, υπάρχουν ακόμη καλύτερες μέθοδοι».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις