Renault 4: Το επόμενο μεταρετρό ηλεκτρικό
Η γαλλική φίρμα ετοιμάζεται να αναβιώσει ως ηλεκτρικό και το θρυλικό 4L το οποίο θα πάρει την μορφή ενός crossover με τετραγωνισμένο παράστημα και περιπετειώδες ύφος
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
Μετά την λαμπερή πρεμιέρα του Renault 5 στην πρόσφατη έκθεση της Γενεύης, η Renault-Ampere προετοιμάζει την επόμενη ρετρό έμπνευσης ηλεκτρική πρεμιέρα της η οποία θα αναβιώσει, με διαφορετικούς όρους, ένα ακόμα θρυλικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας.
Ο λόγος φυσικά για το Renault 4 το οποίο η γαλλική φίρμα έχει ήδη παρουσιάσει ως πρωτότυπο και πλέον δοκιμάζει το βήμα του στον παγωμένο ευρωπαϊκό βορρά εν όψει της πρεμιέρας του η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2025.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το R4 θα υιοθετήσει την μορφή ενός crossover που θα επιχειρήσει να αρθεί στο ύψος της χρηστικότητας που προγόνου του. Υπό αυτό το σκεπτικό, θα μπορούσε να πει κανείς ότι το Renault 4 θα είναι λιγότερο συνδεδεμένο σχεδιαστικά με το μοντέλο από όπου αντλεί την έμπνευσή του.
Σύμφωνα με τις λήψεις, το R4 υιοθετεί έναν απλό σχεδιασμό δύο όγκων, διαθέτοντας μια τετραγωνισμένη κάθετη όψη που μιμείται την αισθητική του concept car που ανέλαβε να το συστήσει. Το ίδιο τετραγωνισμένο μοτίβο δείχνει να επικρατεί και στους θόλους δίνοντας στο μοντέλο μια επιπλέον αίσθηση περιπέτειας σε σχέση με τα συνήθη πρότυπα μοντέλων της κατηγορίας. Στο πίσω τμήμα και βάσει των σχετικών διαρροών το δοκιμαστιό πρωτότυπο δείχνει να ακολουθεί πιστά την αισθητική του concept car.
Στην αθέατη πλευρά του τόσο η αρχιτεκτονική όσο και οι τεχνικές του προδιαγραφές θα είναι εν πολλοίς κοινές με το Renault 5. Αφετηρία και στην προκειμένη περίπτωση θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική AmpR Small, προηγουμένως γνωστή ως CMF-B EV η οποία και στην περίπτωση του R4 θα φιλοξενεί μπαταρίες 40 και 50 kWh προσφέροντας αυτονομία έως και 400 χλμ. οι οποίες θα αναλαμβάνουν να τροφοδοτούν ηλεκτρικά μοτέρ με ισχύ 95, 122 και 150 ίππων.
Φωτογραφίες: Automedia
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις