Τυφλό γατάκι χάθηκε σε πτήση – Η ανακοίνωση της εταιρείας για το περιστατικό
Η ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας για τη χαμένη γάτα και η απάντηση της ιδιοκτήτριας
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
Τον γύρο του διαδικτύου έχει κάνει η εξαφάνιση μιας τυφλής γάτας, με το όνομα Rodri, κατά τη διάρκεια πτήσης της Aegean.
Στην ανακοίνωσή της η Aegean, σημειώνει πως συνεργάζεται με τις Αρχές των αεροδρομίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον εντοπισμό της Rodri, ενώ παράλληλα ξεκαθαρίζει πως δεν πρόσφερε ποτέ αποζημίωση ύψους 100 ευρώ στους κηδεμόνες της, αποδίδοντας τα όσα διαδίδονται στα social media σε ψεύτικο λογαριασμό που δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Aegean
“Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το περιστατικό με την Rodri, το γατάκι που χάθηκε κατά τη μετασκίνησή του από τα Χανιά προς Μόναχο, μέσω Αθήνας. Από την πρώτη στιγμή, η AEGEAN συνεργάζεται με τις Αρχές των αεροδρομίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον εντοπισμό της. Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες όλων, οι οποίες συνεχίζονται αμείωτες, δεν έχει εντοπιστεί ακόμα.
Η ασφάλεια και η ευζωία όλων των ζώων που ταξιδεύουν μαζί μας είναι πολύ σημαντική. Διερευνούμε τις συνθήκες μεταφοράς της Rodri προς και από το αεροσκάφος, για να αποτρέψουμε τέτοια περιστατικά στο μέλλον.
Σημαντικό: Θέλουμε επίσης να διευκρινίσουμε ότι η προσφορά αποζημίωσης 100 ευρώ που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποδίδεται ψευδώς στην AEGEAN, προέρχεται από ψεύτικο λογαριασμό και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία μας. Οι ενημερώσεις της AEGEAN πραγματοποιούνται πάντοτε αποκελιστικά από τα επίσημα κανάλια της εταιρείας.
Είμαστε ευγνώμονες για το ενδιαφέρον και την υποστήριξή σας. Συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας, σε διαρκή επικοινωνία με τους κηδεμόνες της Rodri.”
Η απάντηση της ιδιοκτήτριας
Η Mary Gomes απάντησε στην εταιρία μέσω του προσωπικού της προφίλ στο Facebook.
Ενημερώνομαι από έναν υπάλληλο του αεροδρομίου ότι ένα κουτί έσπασε και η γάτα μου αγνοείται.
Στεκόμουν στην είσοδο του αεροσκάφους κατά τη διάρκεια της επιβίβασης.
ΚΑΝΕΝΑΣ υπάλληλος της Aegean δεν μου μίλησε καθόλου.
Μόνο όταν μου ζητήθηκε να μπω μέσα, η κυρία με ρώτησε τι συμβαίνει επειδή έκλαιγα.
Αλλά δεν ρώτησε ΕΜΕΝΑ.
Με αγνόησε.
Ρώτησε τον υπάλληλο του αεροδρομίου.
Εκείνη δεν μου είπε ούτε μια λέξη εκτός από το ότι έπρεπε να πάω στη θέση μου.
Οι επιβάτες που ήταν μάρτυρες των πάντων έδειξαν περισσότερη ενσυναίσθηση και προσπάθησαν να με ηρεμήσουν.
Κατά τα άλλα η Aegean έδωσε μηδενική επαφή ή πληροφορίες. Δεν ζητήθηκε τίποτα.
Μέχρι χθες. Έρχεται το πρώτο τηλεφώνημα με μηδενικές πληροφορίες εκτός από όλη την περιττή φλυαρία.
Και για τον υποτιθέμενα ψεύτικο λογαριασμό φαίνεται να προέρχεται από τον λογαριασμό σας κανονικά.
Αν όχι, γιατί δεν επικοινωνείτε πρώτα μαζί μας για να το ξεκαθαρίσετε αυτό;
Το αντίθετο θα ήταν η απόδειξη ότι οι απατεώνες είναι ακόμα πιο γρήγοροι από εσάς;
Και τέλος, πότε θα έχουμε κάποια απόδειξη ότι κάτι γίνεται.
Το email σας απάντησε σε κάποια από τις ερωτήσεις μας;
Ο Rodri Πρέπει να βρεθεί γρήγορα για το δικό σας συμφέρον!
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις