Mercedes-Benz ΕQC: Από την αρχή
To μοντέλο που σύστησε την ηλεκτροκίνηση της Mercedes, ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία θα χαρακτηρίζεται από καινοτομίες εξίσου σημαντικές με το ηλεκτρικό αρχέτυπο των Γερμανών
- Δημήτρης Κόκοτας: Είμαστε αισιόδοξοι λέει η σύζυγός του
- Νετανιάχου: Δεν δέχεται τερματισμό του πολέμου με τη Χαμάς στην εξουσία – Άφησε «παράθυρο» για μερική συμφωνία
- Τεχνητή νοημοσύνη και ωδή στο γυμνό: Αυτές ήταν οι πιο τολμηρές φωτογραφίες την χρονιά του 2024
- Πρόστιμα και επιπλέον φόροι για όσους δεν κλείσουν εκκρεμότητες μέχρι το τέλος του χρόνου
Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με την εξέλιξη του portfolio των Γερμανών, η EQC ανέλαβε το όχι τόσο μακρινό χρονικά 2019 να συστήσει την ηλεκτροκίνηση δια χειρός Mercedes-Benz, ούσα το πρώτο ευρείας παραγωγής μοντέλο της φίρμας με αμιγή ηλεκτροκίνηση.
Εν είδει υπενθύμισης, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι από τότε, η γκάμα της γερμανικής φίρμας περιλαμβάνει μια ηλεκτρική εναλλακτική για σχεδόν κάθε κατηγορία της μιας και η ηλεκτρική σειρά των EQ ανοίγει με τις EQA και EQB, περνάει στην ήδη γνωστή EQC και στις νεότερες EQE και EQE SUV πριν κορυφωθεί στις EQS και EQS SUV. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει επίσης στα van EQT και την πρόσφατη EQV, ενώ εντός του 2024 περιμένουμε και την πρεμιέρα της «μια κατηγορία από μόνη της» ηλεκτρικής EQG.
Πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και για τη δεύτερη κατά σειρά γενιά της ΕQC SUV η οποία όπως και η πρώτη εκδοχή της θα έχει ιδιαίτερη τεχνολογική –και όχι μόνο- βαρύτητα για τις ηλεκτρικές εξελίξεις στη γερμανική φίρμα.
Η πρεμιέρα της έχει ήδη προγραμματιστεί για το 2025 και όπως, ίσως υποθέτει κανείς με βάση το χρονοδιάγραμμα, θα έχει ως αφετηρία την νέα, υπό εξέλιξη ηλεκτρική αρχιτεκτονική της γερμανικής φίρμας που κωδικοποιείται με την ονομασία ΜΒ.ΕΑ η οποία θα αποτελέσει εφαλτήριο για την μελλοντική ανανέωση της συντριπτικής πλειονότητας των παραπάνω ηλεκτρικών μοντέλων –πλην των μικρών EQA και ΕQB που θα βασίζονται στην μικρότερη νέα αρχιτεκτονική ΜΜΑ.
Ένα σημαντικό στοιχείο που θα φέρει μαζί της η νέα πλατφόρμα εκτός από τις αυτονόητες βελτιώσεις σε ό,τι αφορά το βάρος και την πιο αποδοτική διάταξη, είναι το πέρασμα σε ένα κύκλωμα φόρτισης 800 Volt το οποίο θα αποτελέσει πραγματικότητα για όλες τις μελλοντικές ηλεκτρικές Mercedes και θα μειώσει σημαντικά τους χρόνους φόρτισης.
Καινοτομίες αναμένονται επίσης τόσο σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά μοτέρ με τα οποία θα εφοδιάζεται η νέα EQC αλλά και τις μπαταρίες οι οποίες θα εξασφαλίζουν αυτονομία που θα ξεπερνά τα 700 χλμ.
Αυτονόητα με δεδομένη την πρόσφατη επιλογή της Mercedes να προσφέρει την EQE SUV με τη δυνατότητα επιλογής ενός ή δύο ηλεκτρικών μοτέρ, το ίδιο αναμένεται να ισχύσει και για την EQC με τις μονοκινητήριες εκδόσεις να τοποθετούνται στην βάση της γκάμας.
Το άλλο άκρο θα καταλάβουν εκδόσεις με την υπογραφή AMG, όπως άλλωστε καθίσταται σαφές από τις συγκεκριμένες λήψεις του φωτογραφικού φακού οι οποίες αφορούν μια από τις εκδόσεις AMG του μοντέλου όπως προκύπτει από λεπτομέρειες όπως το πιο ανάγλυφο καπό, οι διαφορετικά σε σχέση με προηγούμενα δοκιμαστικά πρωτότυπα σχεδιασμένοι προφυλακτήρες και το ισχυρότερο σύστημα πέδησης με τα αεριζόμενα δισκόφρενα που διακρίνονται πίσω από τους μεγάλου διαμετρήματος τροχούς.
Ανεξαρτήτως έκδοσης. αυτό που εύκολα επίσης μπορεί να διακρίνει στις γραμμές του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτότυπου είναι μια αρμονική σιλουέτα, η χάραξη της οποίας υπαγορεύεται από την αεροδυναμική όσο και από την χρηστικότητα που επιβάλλει η «πυρηνική» κατηγορία των μεσαίων SUV.
Η παράμετρος ευρυχωρία αναμένεται να είναι από τα κύρια σημεία εστίασης της νέας EQC που θα προσφέρει πολύ περισσότερα σε αυτούς τους τομείς σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της χάρη επίσης και στην πιο αποδοτική διάταξη αλλά και στην πρόοδο της τεχνολογίας σε ό,τι αφορά το μέγεθος των μπαταριών και των ηλεκτρικών μοτέρ.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι η EQC θα κάνει πρεμιέρα με την νεότερη εκδοχή ψηφιακής τεχνολογίας της Mercedes-Benz γνωστής ως MB.OS η οποία θα αξιοποιεί ακόμα περισσότερο την τεχνητή νοημοσύνη και θα συνοδεύεται και από ένα νέο interface. Aυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η νέα EQC θα ονομάζεται EQC μιας και η γερμανική φίρμα αναμένεται να εγκαταλείψει το διακριτικό EQ για τα ηλεκτρικά της με δεδομένο ότι πλέον έχει επιτευχθεί η απαιτούμενη εξοικείωση του κοινού με την ηλεκτροκίνηση.
Φωτογραφίες: Automedia
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις