Διαδικτυακός τουριστικός πράκτορας, που επιτρέπει την αποεπιλογή των Boeing 737MAX γίνεται must
Την ώρα που ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο αρνούνται να πετάξουν με Boeing μετά τα τελευταία σοβαρά ζητήματα ασφαλείας, ένας τουριστικός πράκτορας επιτρέπει να φιλτράρεις εκτός τα Boeing.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Ένας κορυφαίος διαδικτυακός ταξιδιωτικός πράκτορας πρόσθεσε φίλτρα για να επιτρέπει στους χρήστες να αποκλείουν πτήσεις που χρησιμοποιούν τα προβληματικά αεροσκάφη 737 Max της Boeing, μετά την πτώση ενός κομματιού της ατράκτου από μια πτήση της Alaska Airlines που οδήγησε σε αύξηση του ενδιαφέροντος των χρηστών να αποφεύγουν τα αεροσκάφη αυτά.
Η Kayak εισήγαγε για πρώτη φορά ένα φίλτρο αεροσκαφών τον Μάρτιο του 2019, για να προσθέτει και να αποκλείει συγκεκριμένα μοντέλα αεροσκαφών, αλλά η εταιρεία λέει ότι είδε μικρή χρήση σε σύγκριση με τα πιο εμφανή φίλτρα του αριθμού των στάσεων ή των αεροδρομίων.
Η ρύθμιση υπάρχει εδώ και 4μιση χρόνια, από τότε που άρχισαν όμως τα προβλήματα η Kayak παρατήρησε αύξηση της χρήσης
Μετά το περιστατικό με την Alaska Airlines, λέει ότι υπήρξε 15πλάσια αύξηση της χρήσης του αρχικού φίλτρου, γεγονός που ώθησε την εταιρεία να επανασχεδιάσει τη ρύθμιση, καθιστώντας την πιο εμφανή στη σελίδα αναζήτησης και προσθέτοντας τη δυνατότητα διάκρισης μεταξύ των αεροσκαφών 737 Max 8 και Max 9, καθώς μόνο το τελευταίο έχει απαγορευτεί από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Αμερικής.
Τι λέει η εταιρεία
«Είτε κάνετε αναζήτηση με βάση την κατηγορία καμπίνας, την ποιότητα της πτήσης ή τον τύπο του αεροσκάφους, τα φίλτρα της Kayak έχουν ως στόχο να παρέχουν στους ταξιδιώτες όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν έξυπνες αποφάσεις και να ταξιδέψουν με αυτοπεποίθηση», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Η έξαρση του ενδιαφέροντος για τη νέα λειτουργία καταδεικνύει τον ασυνήθιστο βαθμό στον οποίο οι τυπικοί ταξιδιώτες αποφεύγουν ενεργά τα αεροπλάνα 737 Max. Τέτοια φίλτρα χρησιμοποιούνται πιο συχνά από τακτικούς ταξιδιώτες με εσωτεριστικές προτιμήσεις γύρω από συγκεκριμένες θέσεις θέσεων σε διάφορα αεροπλάνα, παρά από έναν γενικό φόβο για μια ολόκληρη οικογένεια αεροσκαφών. Την Κυριακή, η FAA επέκτεινε τον έλεγχο των αεροσκαφών της Boeing σε ένα άλλο, παλαιότερο μοντέλο 737, το 737-900ER, το οποίο λέει ότι χρησιμοποιεί παρόμοιο σχεδιασμό πόρτας. «Η ασφάλεια του ιπτάμενου κοινού, και όχι η ταχύτητα, θα καθορίσει το χρονοδιάγραμμα για την επιστροφή αυτών των αεροσκαφών σε λειτουργία», ανέφερε.
Σε απάντηση, η United Airlines, η οποία διαθέτει 79 737 Max 9 και άλλα 136 737-900ER στο στόλο της, εξέδωσε προειδοποίηση για τα κέρδη της. Η αεροπορική εταιρεία διαθέτει τα περισσότερα από τα επηρεαζόμενα αεροσκάφη από οποιαδήποτε άλλη και προβλέπει ότι δεν θα είναι σε θέση να τα ξαναπετάξει μέχρι τουλάχιστον τον Φεβρουάριο. Στην ετήσια έκθεση κερδών της την Τρίτη, η United ανέφερε σταθερά κέρδη προ φόρων ύψους 3,4 δισ. δολαρίων για το 2023, αλλά δήλωσε ότι αναμένει να χάσει χρήματα το επόμενο τρίμηνο.
Ατυχήματα, κακές κριτικές για την συντήρηση και τις διαδικασίες και πώληση κιτ καθοδήγησης βομβών στο Ισραήλ
Μετά την νέα βλάβη στην πτήση της LATAM Airlines από το Σίδνεϊ της Αυστραλίας προς το Όκλαντ της Νέας Ζηλανδίας που έκανε δολοφονική βουτιά αρκετών χιλιάδων ποδών, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν 50 επιβάτες τη Δευτέρα, νέες λεπτομέρειες σχετικά με έναν άλλο έλεγχο της Boeing που διεξήγαγε η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) αποκαλύπτουν ότι η εταιρεία απέτυχε σε μεγάλα τμήματα της αξιολόγησης αυτής.
Η Boeing αντιμετωπίζει σφοδρή κριτική μετά την παράδοση περίπου 1.800 κιτ καθοδήγησης GPS για βόμβες στο Ισραήλ, την ώρα που εδώ και δέκα ημέρες έχει να αντιμετωπίσει ένα πρόστιμο των 50 εκάτ. δολαρίων για διαρροή στρατιωτικών μυστικών στην Κίνα και το Ισραήλ και μεγάλη κριτική. Όμως το ζήτημα είναι πρωτίστως η ασφάλεια των πτήσεων για τους χιλιάδες επιβάτες της εταιρείας.
Ο έλεγχος εξέτασε συγκεκριμένα την παραγωγή του 737 Max της Boeing, μετά την πτήση 1282 της Alaska Airlines από το Πόρτλαντ του Όρεγκον προς το Οντάριο της Καλιφόρνια τον Ιανουάριο, η οποία αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση μετά την ξαφνική κετόξευση πόρτας στον αέρα ενός αεροσκάφους 737 Max 9. Η Boeing απέτυχε σε 33 από τα 89 τμήματα του ελέγχου, επιβεβαίωσε το CBS News, με τις ρυθμιστικές αρχές να βρίσκουν 97 παραδείγματα υποτιθέμενης μη συμμόρφωσης της εταιρείας με πολλές από τις δικές της βέλτιστες πρακτικές.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις