Lancia Ypsilon HF: Πάμε σαν άλλοτε
H ιταλική φίρμα ανακοίνωσε την επάνοδο των θρυλικών σπορ διακριτικών HF με αφετηρία μια έκδοση επιδόσεων της ηλεκτρικής Ypsilon η οποία αναμένεται το 2025
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Μετά την ολική επαναφορά της μέσω της Ypsilon, η ιταλική φίρμα επαναφέρει και τα σπορ διακριτικά HF τα οποία θα αναλάβουν να σηματοδοτούν (και) στο μέλλον τις εκδόσεις επιδόσεων της Lancia. Η αρχή, όπως ίσως εύκολα υποθέτει κανείς, θα γίνει και πάλι με μια αντίστοιχη έκδοση της νέας ηλεκτροκίνητης Ypsilon η οποία θα κάνει την εμφάνισή της το 2025.
Σύμφωνα με τις αρχικές συστάσεις η επίμαχη έκδοση θα προσφέρει ισχύ που θα υπερβαίνει τους 240 ίππους, – μέγεθος που υπερβαίνει κατά 84 ίππους την μέχρι τώρα ισχυρότερη έκδοση της Ypsilon- και θα προέρχεται από ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό σύνολο. Αυτό που επίσης κοινοποιεί η Lancia είναι ότι η Ypsilon HF θα μπορεί να ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 σε χρόνο 5,8 δευτερολέπτων.
Φυσικά η αύξηση ισχύος δεν θα είναι η μοναδική παράμετρος βελτίωσης της έκδοσης, καθώς το ιταλικό supermini επιδόσεων θα διαθέτει ανασχεδιασμένη ανάρτηση με πιο σφικτό set-up η οποία θα μειώνει την απόσταση από το έδαφος αλλά και αυξημένα μετατρόχια εξασφαλίζοντας καλύτερο πάτημα και πλαισιώνοντας τα νέα της πιο δυναμικά χαρακτηριστικά που θα προκύπτουν και από την αναβάθμιση του συστήματος διεύθυνσης.
Να σημειωθεί ότι κατά την αποκάλυψη της νεότερης Ypsilon, ο επικεφαλής της Lancia, Luca Napolitano δήλωσε ότι η ιταλική φίρμα ετοιμάζει την επιστροφή της και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αν και αυτό μένει να αποδειχθεί.
Εν είδει υπενθύμισης το λογότυπο HF πρωτοεμφανίστηκε τη δεκαετία του 1960 όταν οι πιο σκληροπυρηνικοί λάτρεις της ιταλικής φίρμας ίδρυσαν την λέσχη Lancia Hi-Fi (όπου Hi-Fi, High Fidelity), διακριτικά που στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκαν για ορισμένα από τα sportscars της ιταλικής φίρμας πριν βρουν διέξοδο στην αγωνιστική ομάδα HF Squadra Corse η οποία ιδρύθηκε το 1963.
Έκτοτε το λογότυπο HF χρησιμοποιήθηκε στα πιο διάσημα και επιτυχημένα αγωνιστικά της Lancia μεταξύ των οποίων οι Fulvia Coupe, Stratos, Delta 4WD και Delta Integrale με τις τελευταίες να αποδεικνύονται από τα πλέον επιτυχημένα αυτοκίνητα στην ιστορία του WRC, αποσπώντας έξι πρωταθλήματα.
Για εκείνους που αναρωτιούνται το συνοδευτικό ελεφαντάκι των διακριτικών HF χρησιμοποιείται από την Lancia ήδη από το 1953 συμβολίζοντας τον «ασταμάτητο χαρακτήρα» των σπορ αυτοκινήτων της.
Πλην των σχεδίων για την Ypsilon και την σπορ έκδοσή της, η Lancia έχει εξίσου ανακοινώσει το λανσάρισμα της νέας Gamma η οποία από το 2026 θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της παίρνοντας την μορφή ενός fastback με μήκος 4,7 μέτρων ενώ με ορίζοντα το 2028 προετοιμάζει την αναβίωση της Delta. Αμφότερα τα νέα μοντέλα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά και αναμένεται να αξιοποιήσουν ως αφετηρία την αρχιτεκτονική STLA του ομίλου Stellantis.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις