VW ID.3 GTX: H νέα EV άφιξη στο σύμπαν των hot-hatch
Η γερμανική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα του ID.3 με μια νέα ισχυρότερη έκδοση 326 ίππων η οποία φιλοδοξεί να μεταφέρει το μικρότερο ηλεκτρικό VW στον κόσμο των hot-hatch
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Πιστή στην υπόσχεση που είχε δώσει πριν αρκετό καιρό, η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την ισχυρότερη, σπορ προσανατολισμού έκδοση για το ID.3 με τα διακριτικά GTX και ισχύ που τοποθετεί το μικρό ηλεκτρικό VW στην καρδιά των hot-hatch.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στην έκδοση έχει ο νέος τοποθετημένος πίσω ηλεκτροκινητήρας ο οποίος αναλαμβάνει να κινεί τους πίσω τροχούς προσφέροντας ισχύ 326 ίππων και 565 Nm ροπής δηλαδή 122 ίππους και 255 Nm ροπής επιπλέον σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή ισχυρότερη έκδοση του μικρομεσαίου hatchback. Εκτός από την κορυφαία έκδοση των 326 ίππων η οποία εκτός από τα διακριτικά GTX φέρει και τον τίτλο Performance, η VW θα προσφέρει και μια ακόμα εισαγωγική GTX έκδοση με απόδοση 286 ίππων.
Αμφότερες επωφελούνται από μια νέα, μεγαλύτερη μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 79 kWh η οποία στην περίπτωση της έκδοσης Performance εξασφαλίζει αυτονομία 599 χλμ. προσφέροντας ένα ακόμα επιπλέον πλεονέκτημα για την έκδοση. Σε επίπεδο επιδόσεων, η έκδοση GTX Performance του ID.3 εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα, χρόνος εφάμιλλος του Golf GTI Clubsport ενώ η μέγιστη ταχύτητα, διαμορφώνεται σε 200 χλμ./ώρα.
Πλην των μεγεθών ισχύος, η VW έχει επιμεληθεί τα χαρακτηριστικά του ID.3 GTX προκειμένου να διασφαλίσει και μια πιο διασκεδαστική και πιο ταιριαστή στον σπορ προσανατολισμό της έκδοσης οδική συμπεριφορά.
Κυρίαρχο ρόλο σε αυτό παίζει η διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης που μειώνει την διαδρομή της κατά 1,0 εκ. μπροστά και κατά 1,5 εκ. πίσω, ενώ, η εκάστοτε επιλογή προγράμματος οδήγησης παραμετροποιεί επιπλέον την απόσβεση και την επαναφορά από τα αμορτισέρ που, μπορούν επίσης να ρυθμιστούν και ξεχωριστά, ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού, μέσω του αντίστοιχου κυλιόμενου χειριστηρίου στο infotainment όπως συμβαίνει και στο Golf GTI Clubsport.
Η VW έχει ρυθμίσει αναλόγως και το σύστημα διεύθυνσης το οποίο εγγυάται υψηλότερη απόκριση, ακρίβεια και πληροφόρηση ενώ οι τροχοί των 20 ιντσών με το μαύρο φινίρισμα που εφοδιάζουν αποκλειστικά την έκδοση GTX, συνηγορούν στην hot-hatch εμπειρία.
Το παζλ συμπληρώνουν ορισμένες τροποποιήσεις σχεδιαστικού-εξοπλιστικού περιεχομένου που φροντίζουν να τονίσουν διακριτικά την σπορ διαφορετικότητα της έκδοσης. Σε αυτό το σκεπτικό, εντάσσεται οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες μπροστά και πίσω με το διαφορετικό φινίρισμα αλλά και η τοποθέτηση των bucket καθισμάτων που εφοδιάζουν και το Golf GTI Clubsport, επενδεδυμένα με ύφασμα Dinamica και κόκκινες ραφές. Η διχρωμία μαύρου για τις επενδύσεις και κόκκινου για τις λεπτομέρειες χαρακτηρίζει το σύνολο του θαλάμου επιβατών, δημιουργώντας τις απαραίτητες συνδέσεις με την σπορ αυτοκίνηση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις