VW ID.7 GTX Tourer: Ισχύς στην… πράξη
Η VW συμπληρώνει την γκάμα του ID.7 Τourer με μια νέα σπορ προσανατολισμού έκδοση GTX η οποία φέρει τον τίτλο του ισχυρότερου station wagon που έχουν παρουσιάσει ποτέ οι Γερμανοί
Μπορεί το ID.7 Tourer να αποτελεί το νεότερο μέλος της ηλεκτρικής σειράς των ID., έχοντας αποκαλυφθεί μόλις πριν ένα μήνα ωστόσο αυτό δεν εμπόδισε τη γερμανική φίρμα να προσθέσει ήδη μια νέα έκδοση επιδόσεων στη λίστα επιλογών του η οποία όπως και οι υπόλοιπες αντίστοιχες προτάσεις της VW σηματοδοτείται από τα διακριτικά GTX, προσφέροντας μια πιο αθλητική εμπειρία ηλεκτροκίνησης.
Με ισχύ 340 ίππους προερχόμενους από την συνεργασία δύο ηλεκτρικών μοτέρ το ID.7 Tourer GTX προσφέρει επιπλέον 54 ίππους από την μέχρι πρότινος κορυφαία έκδοση Pro αλλά και, σημαντικότερα, αποσπά τον τίτλο του ισχυρότερου station wagon που έχει κατασκευάσει ποτέ η VW, αποδεικνύοντας στην πράξη τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης.
Αναλυτικότερα, οι μηχανικοί της VW έχουν τοποθετήσει ένα μοτέρ σύγχρονου μαγνήτη στον πίσω άξονα με απόδοση 286 ίππους το οποίο αναλαμβάνει αν κινεί τους πίσω τροχούς. Αυτό συνεργάζεται με ένα ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων τοποθετημένο μπροστά που αναλαμβάνει τους μπροστινούς τροχούς.
Η διάταξη προσφέρει μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας καθώς το ασύγχρονα μοτέρ είναι ιδιαιτέρως φειδωλά σε ενεργειακές απαιτήσεις εξ ου και ιδανικά σε παραπληρωματική λειτουργία μιας και τον πρώτο λόγο όταν δεν απαιτείται η πλήρης ισχύς έχει το πίσω μοτέρ. Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Το σύνολο συμπληρώνει μια νέα μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 86 kWh η οποία μπορεί να επαναφορτιστεί με ισχύ έως 200 kW με την συνδρομή ταχυφορτιστή DC. Αυτό σημαίνει ότι το ID.7 Tourer GTX μπορεί να αναπληρώσει την ενέργειά του έως το 80% σε λιγότερο από μισή ώρα.
Η νέα έκδοση ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες του μοντέλου χάρη στη διαφορετική διάταξη στο μπροστινό τμήμα που χαρακτηρίζεται από μια κυψελοειδή γρίλια, ένα διαφορετικά σχεδιασμένο προφυλακτήρα και τα ιδιαίτερα GTX γραφικά στα φωτιστικά σώματα. Παράλληλα το φινίρισμα στις σκούρες λεπτομέρειες περιμετρικά του αμαξώματος είναι διαφορετικό όπως διαφορετικός είναι και ο πίσω προφυλακτήρας. Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγονται τροχοί 21 ιντσών ενώ το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από στοχευμένες πινελιές που σηματοδοτούν τον πιο αθλητικό χαρακτήρα της έκδοσης.
Σε ό,τι αφορά την πρακτικότητα, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ της νέας έκδοσης ξεκινά από τα 605 λίτρα ή σε 1.714 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων. Συνυπολογίστε και την ικανότητα ελκτικής δύναμης 1.400 κιλών χάρη και στο σύστημα τετρακίνησης έναντι 1.000 κιλών στις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του. Όπως και αυτές ωστόσο, το GTX προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ηλεκτροχρωματικής πανοραμικής ηλιοροφής ενώ στο βασικό εξοπλισμό του περιλαμβάνονται τα φώτα matrix LED, τα φωτιζόμενα λογότυπα της VW καθώς και ατμοσφαιρικός φωτισμός του εσωτερικού με 30 αποχρώσεις.
Σε ό,τι αφορά την ψηφιακή πλευρά του εξοπλισμού, σε αυτό ανήκουν το επαυξημένης πραγματικότητας Head-Up Dsiplay, ο ψηφιακός βοηθός IDA που ενισχύεται, εφόσον χρειάζεται, από τις υπηρεσίες του ChatGPT καθώς και μια νέα εφαρμογή ευεξίας η οποία επιτρέπει την συνδυαστική διαμόρφωση συστημάτων όπως ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, η λειτουργία μασάζ των καθισμάτων ο κλιματισμός ακόμα και η αναπαραγωγή ήχων με στόχο την μέγιστη δυνατή άνεση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από το ID.7 Τourer GTX και το «ταυτόχρονο» ID.3 GTX, η VW ετοιμάζεται να προσθέσει μια αντίστοιχη έκδοση και για το ID.Buzz η οποία θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στις 21 Μαρτίου.
- Σε επιφυλακή η Ελλάδα μετά τη σοκαριστική επίθεση στο Μαγδεμβούργο – Τα μέτρα που λαμβάνει
- ΑΕΚ – Λεβαδειακός: Οι σπουδαίες επεμβάσεις του Γκαραβέλη στο πρώτο ημίχρονο στην «OPAP Arena» (vids)
- Ο πόλεμος στις στέπες της Ουκρανίας, μπορεί να λήξει στα παγωμένα νερά στην Αρκτική
- Χριστούγεννα στην Ελλάδα: Το κόστος διαμονής σε δημοφιλείς προορισμούς
- Λουτσέσκου: «Είναι μία συναρπαστική χρονιά…»
- Χάρι-Μέγκαν Μαρκλ: Περιφρόνηση και η ακραία αποτυχία που ίσως τους κοστίσει εκατομμύρια