Mercedes-AMG GT 43: Το πρελούδιο ενός sportscar
Η Mercedes-AMG παρουσιάζει την εισαγωγική έκδοση του sportscar της με ισχύ 422 ίππων από δίλιτρο κινητήρα σε συνδυασμό με παράλληλο κύκλωμα 48 Volt
Ηγερμανική φίρμα αποκάλυψε την νέα γενιά της AMG GT ξεκινώντας με μια V8 έκδοση, ισχύος 585 ίππων η οποία υπόσχεται καταιγιστικές επιδόσεις. Πλέον η Mercedes-AMG συμπληρώνει την γκάμα του sportscar της με την βασική του έκδοση με τα διακριτικά 43 η οποία επωφελείται από τον τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων της φίρμας σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα.
Παρά το γεγονός ότι η νέα έκδοση έχει τους μισούς κυλίνδρους από την «αρχική», η απόδοση που προσφέρει ανέρχεται σε 422 ίππους και 500 Nm ροπής η οποία μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων. Σε απόλυτα μεγέθη το αποτέλεσμα είναι επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 280 χλμ./ώρα.
Όπως και η συναφής τεχνολογικά AMG SL 43, έτσι και στην προκειμένη περίπτωση ο γνωστός από πάμπολλες εφαρμογές, κινητήρας μεταξύ των οποίων η A 45 S αλλά και η Lotus Emira, συμπληρώνεται από ένα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα υπερτροφοδότησης το οποίο προέρχεται από την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η γερμανική φίρμα στην F1.
Επί της ουσίας, το turbo λειτουργεί με την συνδρομή ενός μικρού ηλεκτρικού μοτέρ το οποίο μειώνει δραστικά την υστέρηση ακόμα και στην επαναφορά στο γκάζι μετά φρενάρισμα ή σε συνθήκες coasting. To αποτέλεσμα είναι υψηλότερη απόκριση αλλά και η διαθεσιμότητα της ροπής από χαμηλότερες στροφές.
Το παραπάνω ηλεκτρικό μοτέρ που λειτουργεί επιβοηθητικά στο turbo, αποτελεί μέρος του ήπιου υβριδικού συστήματος 48 Volt της AMG GT το οποίο υπόσχεται μια πιο ήπια λειτουργία του start-stop, περισσότερη εξοικονόμηση ενέργειας αλλά και τη δυνατότητα overboost το οποίο συνεισφέρει με επιπλέον 13 ίππους για μικρά χρονικά διαστήματα, στην ισχύ.
Προκειμένου να δείξει τη διαφορετικότητα της AMG GT 43 σε σχέση με την έκδοση των 585 ίππων, η Mercedes-AMG έχει επενδύσει σε περισσότερη κομψότητα μειώνοντας τα μετατρόχια και επανασχεδιάζοντας τα φτερά.
Η «43» διαθέτει επίσης ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και εισαγωγές αέρα ενώ στο πίσω τμήμα υιοθετεί στρογγυλές απολήξεις απολήξεις για την εξάτμιση αντί των τραπεζοειδών της V8 έκδοσης.
Παρ΄όλα αυτά, η AMG GT 43 διατηρεί την ενεργή γρίλια Panamericana αλλά και το ενεργό spoiler πίσω ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τροχοί 19 ή, προαιρετικά σφυρήλατοι 21 ιντσών.
Ο οδηγός όπως επιβάλλει το status του αυτοκινήτου μπορεί να επιλέξει μεταξύ πέντε προγραμμάτων οδήγησης (Smooth, Comfort, Sport, Sport+ και Individual) συν ένα ακόμα, το πιο σκληροπυρηνικό σε ό,τι αφορά το σύνολο των ρυθμίσεων, Race για όσους επιλέξουν το πακέτο AMG Dynamic Plus.
H συγκεκριμένη διαμόρφωση προσθέτει επίσης στο σύνολο ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, πιο άκαμπτα σημεία στήριξης για τον κινητήρα και την δυνατότητα επιλογής μιας σταθερής πτέρυγας στο πίσω τμήμα. Τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου συμπληρώνουν σύστημα τετραδιεύθυνσης και προαιρετικά ενεργά αμορτισέρ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις