VW ID.Buzz GTX: Στην «hot» πλευρά των vans
H γερμανική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα ηλεκτρικών εκδόσεων επιδόσεων GTX με την πιο «απρόσμενη» προσθήκη η οποία παίρνει την μορφή του van της VW
H VW, πιστή στις υποσχέσεις της για εκδόσεις GTX σε όλο το εύρος της ηλεκτρικής της γκάμας, αποκαλύπτει την αντίστοιχη έκδοση για το ID.Buzz η οποία θα είναι διαθέσιμη για αμφότερα τα μήκη μεταξονίου του μεταρετρό van.
Κοινή συνισταμένη των δύο εκδόσεων GTX, SWB και LWB, αποτελεί μια διάταξη από δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Στην πρώτη περίπτωση της έκδοσης με το κοντό μεταξόνιο, αξιοποιούνται δύο μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 340 ίππων τα οποία τροφοδοτούνται από μπαταρία 79 kWh. Nα σημειωθεί ότι η ισχύς φόρτισης αυξάνεται σε 185 kW με την σύνδεση σε ταχυφορτιστή DC κάτι που αναπληρώνει την ενέργεια έως το 80% σε χρόνο 25 λεπτών. Αυξημένη επίσης είναι και η ελκτική δύναμη του μοντέλου η οποία ανέρχεται σε 1.800 κιλά.
Στην περίπτωση της LWB έκδοση αξιοποιούνται αντίστοιχης απόδοσης ηλεκτρικά μοτέρ αλλά μια μεγαλύτερη μπαταρία 86 kWh. Την μπαταρία συνοδεύει κύκλωμα φόρτισης που επιτρέπει την αναπλήρωση ενέργειας με ισχύ 200 kW εξασφαλίζοντας αντίστοιχους χρόνους φόρτισης με την έκδοση SWB. H ελκτική δύναμη είναι κατά τι μικρότερη και διαμορφώνεται σε 1.600 κιλά.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, για αμφότερες τις εκδόσεις η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 6,5 δευτερόλεπτα σε και για τις δύο εκδόσεις GTX, μέγεθος που συνιστά θεαματική βελτίωση κατά 3,8 δευτερόλεπτα έναντι των μέχρι σήμερα γνωστών, ισχυρότερων εκδόσεων των 204 ίππων του ID.Buzz.
Κατά τις συνήθειες της γερμανικής φίρμας, οι δύο εκδόσεις διαθέτουν και αισθητικές διαφορές με κυρίαρχα τον ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα, την νέα διάταξη για τα φώτα ομίχλης και τους νέου σχεδιασμού τροχούς 19 ή 21 ιντσών. Την αναβαθμισμένη εξωτερική εικόνα συμπληρώνει μια νέα κόκκινη απόχρωση, διαθέσιμη και ως διχρωμία.
Στα ενδότερα, σε αντίθεση με τους pop χρωματισμούς των υπόλοιπων εκδόσεων, οι συγκεκριμένες επενδύουν στην αντίθεση μαύρου κόκκινου για τις επενδύσεις και τις λεπτομέρειες αντίστοιχα ενώ νέα είναι και τα καθίσματα, υιοθετώντας μια πιο στιβαρή σχεδίαση.
Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του infotainment των 12,9 ιντσών με το βελτιωμένο interface με τα φωτεινά χειριστήρια για την θερμοκρασία και την ένταση του ήχου και την υπόσχεση για ταχύτερη απόκριση και υψηλότερη αξιοπιστία.
- Ρωσία: Ο Πούτιν δηλώνει «πρόθυμος να συνεχίσει τις προμήθειες φυσικού αερίου στη Δύση»
- Μαγδεμβούργο: Φουντώνει η οργή κατά των γερμανικών αρχών για το μακελειό
- Στα «ΝΕΑ» της Δευτέρας: Οδηγός επιβίωσης στην πολυκατοικία
- ΗΠΑ: Ο Τραμπ… διαβεβαίωσε ότι ο Μασκ δεν μπορεί να γίνει Πλανητάρχης
- Super Μπάλα Live: Τα όργια της διαιτησίας αλλοιώνουν το πρωτάθλημα
- Υπερθέαμα: Δείτε γκολ και highlights από τα κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα (vids)