Online το 96% των Ελλήνων: «Κολλημένοι» σε Instagram και Tik Tok η Gen Z
Ένας στους τρεις δεν μπορεί να ζήσει χωρίς ίντερνετ σύμφωνα με την έρευνα της Focus Bari
Ενδιαφέρονται είναι τα ευρήματα της έρευνας που διεξήγαγε η Focus on Tech Life για την χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα, καθώς τα social media εμφανίζεται ως ο κύριος λόγος σύνδεσης.
Πάνω από 1 στους 3 Έλληνες και πάνω από 1 στους 2 της Gen Z δηλώνουν ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς ίντερνετ, σύμφωνα με νέα έκθεση της Focus Bari.
Το Facebook των… boomers
Ειδικότερα, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της Πανελλήνιας Έρευνας Focus on Tech Life που διεξάγεται από την Focus Bari από το 1995:
- Όλοι οι Έλληνες (96%) ηλικίας 13-74 χρόνων είναι χρήστες internet, συνδέονται κυρίως από το κινητό τους, και περνούν κατά M.O. 2 ώρες «συνειδητοποιημένο χρόνο» την ημέρα online.
- Ο κύριος λόγος σύνδεσης για όλες τις δημογραφικές ομάδες είναι τα social media, που στη νεαρή ηλικία φτάνουν να αφιερώνουν κατά μέσο όρο 3 ώρες την ημέρα «συνειδητά» (καθώς ο μη συνειδητοποιημένος χρόνος scrolling on social πιθανά είναι πολύ περισσότερος).
- Το Facebook είναι ξεκάθαρα το δίκτυο των «μεγαλύτερων 35+», ενώ στους Gen Z κυριαρχεί το Instagram και εξίσου «δυνατά» και το Tik Tok, που αναπτύχθηκε ραγδαία μέσα στα τελευταία τρία χρόνια.
- Επίσης ραγδαία αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές αγορές, με την μέση δαπάνη ανά εξάμηνο να έχει φτάσει τα 1.000 ευρώ στο e-commerce, ενώ τελικά πάνω από 1 στους 3 Έλληνες και πάνω από 1 στους 2 της Gen Z δηλώνουν ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς ίντερνετ.
Δείτε την έρευνα:
- Τουρισμός: Οι υποδομές, η αχίλλειος πτέρνα του – Νέα πυρά για το Airbnb
- UNICEF: Το μέλλον των παιδιών του 2050 κινδυνεύει
- Η αποκάλυψη του Μάικ Τζέιμς για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό – Τι είπε για τον Γιαννακόπουλο
- «Σερ: Aπομνημονεύματα»: Οι αυτοκτονικές τάσεις, η παρανοϊκή ζήλια και ο χωρισμός με τον Σόνι Μπόνο
- Κασσελάκης: Όσοι πάνε να ψηφίσουν στις εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ συναινούν σε αντιδημοκρατικές πρακτικές
- Είδη πολυτελείας: Γιατί 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να αγοράζουν «μάρκες»