«Ο Παναθηναϊκός θέλει 15 εκατ. ευρώ για να δώσει τον Ιωαννίδη στην Σπόρτινγκ»
Σύμφωνα με τους Πορτογάλους, ο Παναθηναϊκός θέλει 15 εκατ. ευρώ για να παραχωρήσει στην Σπόρτιγκ Λισαβόνας τον διεθνή επιθετικό.
Για ακόμα μία μέρα τα πορτογαλικά μέσα κρατούν στην επικαιρότητα το όνομα του Φώτη Ιωαννίδη, τονίζοντας ότι η Σπόρτινγκ Λισαβόνας είναι έτοιμη να μπει σε διαπραγματεύσεις με τον Παναθηναϊκό για την αγορά του Έλληνα επιθετικού. Μάλιστα, οι Πορτογάλοι πηγαίνουν την υπόθεση ένα βήμα παρακάτω, αποκαλύπτοντας τις οικονομικές απαιτήσεις του «τριφυλλιού» προκειμένου να συμφωνήσουν στην παραχώρηση του 24χρονου άσου.
Η Σπόρτινγκ καλοβλέπει την περίπτωση του Φώτη Ιωαννίδη και δεν αποκλείεται το καλοκαίρι να κάνει κίνηση για την απόκτησή του.
Συγκεκριμένα, το Mais Futebol γράφει ότι οι «πράσινοι» αξιώνουν 15 εκατομμύρια ευρώ για να επιτρέψουν στον Ιωαννίδη να αποχωρήσει, συν άλλα πέντε με τη μορφή μπόνους. Επιπλέον, οι Πορτογάλοι ισχυρίζονται ότι για τον φετινό πρώτο σκόρερ του «τριφυλλιού» ενδιαφέρονται επίσης Αταλάντα και Σεβίλλη, επιβεβαιώνοντας, κατά μία έννοια, και τις δηλώσεις του Άνταμ Τσέριν. Ο 24χρονος φορ έχει τραβήξει τα βλέμματα με τις εμφανίσεις του αυτή τη σεζόν, κατά την οποία έχει μετρήσει 20 γκολ και επτά ασίστ σε 36 συμμετοχές.
Τσέριν: «Δεν ενδιαφέρεται μόνο η Σπόρτινγκ για τον Ιωαννίδη»
Ο Άνταμ Τσέριν μίλησε για τον συμπαίκτη του στους Πράσινους τονίζοντας πως δεν είναι μόνο οι Πορτογάλοι που τον έχουν στο στόχαστρό τους, αλλά και άλλες ομάδες.
Οι δηλώσεις του Άνταμ Τσέριν: «Είναι πολύ καλός παίκτης και μου αρέσει να τον έχουμε μαζί μας. Έχει μεγάλες δυνατότητες και αν συνεχίσει να εξελίσσεται έτσι θα γίνει μεγάλο αστέρι. Άκουσα φήμες για πολλούς συλλόγους, δεν ενδιαφέρεται μόνο η Σπόρτινγκ.
- Αγρίνιο: Λευκό φέρετρο στην κηδεία του 20χρονου που σκοτώθηκε σε τροχαίο
- Greece’s Labor Market Slack Among Highest in EU
- Μάνδρα: «Ναι» από την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για επίσπευση της καθαρογραφής της υπόθεσης
- Άγιο Όρος: Διεπιστημονική «ομάδα κρούσης» για τους σεισμούς
- Συνταγή: Χταπόδι με κοφτό μακαρόνι
- Ποια προεκλογικά μηνύματα είναι πειστικά; Ούτε οι επικοινωνιολόγοι δεν ξέρουν