Tesla: Οι «χαμηλές πτήσεις» της μετοχής πυροδότησαν στροφή προς τη διαφήμιση
Η Tesla είναι τόσο απελπισμένη για πωλήσεις που στρέφεται πλέον στη διαφήμιση, μια πρακτική που ο Έλον Μασκ μισεί
Κατά σχεδόν 30% έχει υποχωρήσει από την αρχή του έτους η μετοχή της Tesla, πιεζόμενη στις «συμπληγάδες» της αρνητικής δημοσιότητας γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα και των ιδιοτροπιών του ιδρυτή και CEO της εταιρείας, Έλον Μασκ.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το Business Insider, τα πράγματα για την Tesla είναι τόσο άσχημα που η διοίκησή της έχει καταφύγει στη διαφήμιση, πρακτική που ο Έλον Μασκ απεχθάνεται.
Η στροφή
Παρά λοιπόν την αποστροφή του Μασκ προς τις διαφημιστικές εκστρατείες, η Tesla δαπάνησε περίπου 6,4 εκατ. δολάρια για προωθητικές καμπάνιες στις ΗΠΑ το 2023, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Πρόκειται για μια θεαματική αύξηση του σχετικού μπάτζετ, δεδομένου ότι το 2022 η εταιρεία είχε ξοδέψει μόλις 175.000 δολάρια στη διαφήμιση.
Τώρα όμως η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από αγοραστές που προτιμούν ένα υβριδικό όχημα από ένα πλήρες EV, καθώς και από εταιρείες που προσφέρουν κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος, όπως η ενίσχυση ύψους 1.000 δολαρίων που προσφέρει η BMW σε πελάτες που επιλέγουν δικά της EVs.
«Θα δοκιμάσουμε και θα δούμε πώς θα πάει»
Ο Μασκ συναίνεσε στην εκπόνηση μιας διαφημιστικής καμπάνιας τον προηγούμενο Μάιο, καθώς οι επενδυτές έμοιαζαν να χάνουν την υπομονή τους με τις αρνητικές επιδόσεις και το διαχειριστικό χάος στην Tesla.
«Θα δοκιμάσουμε λίγη διαφήμιση και θα δούμε πώς θα πάει», δήλωσε τότε ο Μασκ, καθησυχάζοντας έναν συμμετέχοντα στη συνάντηση που υπογράμμιζε ότι η Tesla δεν έχει απήχηση στους πλούσιους οδηγούς που αναζητούν ένα πιο σπορ αυτοκίνητο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις