Alpine A290: Στην «hot» πλευρά της ηλεκτροκίνησης
H γαλλική φίρμα δίνει μια πρώτη γεύση από την έκδοση επιδόσεων τoυ R5 εν όψει της επικείμενης πρεμιέρας του στο Le Mans
Μετά την πρεμιέρα του αναγεννημένου ηλεκτρικά Renault 5, η γαλλική φίρμα ετοιμάζει την έκδοση επιδόσεών του η οποία θα φέρει την υπογραφή της Alpine και σύμφωνα με τις συστάσεις θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στον 24ωρο αγώνα του Le Mans στις 13 Ιουνίου όπου η Alpine συμμετέχει και αγωνιστικά.
Τo Α290 όπως ονομάζεται θα «αναμειχθεί» στη συνέχεια με το ολοένα αυξανόμενο πλήθος των ηλεκτρικών «hot-hatch» διεκδικώντας το δικό του μερίδιο ανάμεσα σε προτάσεις όπως το άρτι αφιχθέν VW ID.3 GTX, το Abarth 500e, το MG4 X Power και το υπό εξέλιξη ηλεκτρικό MINI Cooper JCW.
Στο προκείμενο, το A290 θα μοιραστεί πολλά από τα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά με το Renault 5 E-Tech, ξεκινώντας από την πλατφόρμα AmpR Small σε μια βελτιωμένη εκδοχή της με την φροντίδα της Alpine. Στα αναθεωρημένα χαρακτηριστικά θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η αναβαθμισμένη ανάρτηση, το νέο σύστημα πέδησης και, φυσικά, περισσότερη ισχύς.
Βάσει των ακόμα καμουφλαρισμένων λήψεων που έδωσε στη δημοσιότητα η γαλλική φίρμα, το A290 θα διατηρήσει την σχεδιαστική γραφή του R5, εμπλουτισμένη με ορισμένα στοιχεία τα οποία θα αναλάβουν να στοιχειοθετήσουν τον χαρακτήρα επιδόσεων.
Σε αυτά συγκαταλέγονται τα αυξημένα μετατρόχια, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στα πλευρά του μπροστινού προφυλακτήρα, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τροχοί ανάλογοι του αντίστοιχου πρωτότυπου που προηγήθηκε από όπου επίσης προέρχονται τα φώτα ομίχλης με το μοτίβο «Χ».
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ένα spoiler στην οροφή και παρόλο που τα πίσω φωτιστικά σώματα καλύπτονται από χιόνι, προδιαγράφονται αναθεωρημένα σε σχέση με του R5. Το παζλ συμπληρώνεται από την παρουσία ενός σαφώς πιο επιθετικού αεροδυναμικού διαχύτη.
Η γαλλική φίρμα δίνει και μια γεύση από το εσωτερικό όπου ξεχωρίζει το επίπεδο στο κάτω τμήμα τιμόνι με ένα μπλε επιλογέα για το σύστημα ανάκτησης, ένα διακόπτη OV που ενεργοποιεί την λειτουργία overboost και τον επιλογέα για τα προγράμματα οδήγησης.
Σε ό,τι αφορά το «hardware», το A290 θα εφοδιάζεται με ένα μόνο ηλεκτρικό μοτέρ αλλά ισχυρότερο χωρίς προς το παρόν να έχουν δοθεί στη δημοσιότητα τα σχετικά στοιχεία. Η μπαταρία θα είναι αυτή των 52 kWh αν και δεδομένα η αυτονομία θα είναι μειωμένη σε σχέση με τα 400 χλμ. που προσφέρει η «απλή» έκδοση του R5 με την αντίστοιχη μπαταρία.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις