Viral: Ένας από τους πιο ευφάνταστους φωτογράφους δείχνει τα μυστικά του
Ο Jordi Koalitic είναι διάσημος για τις εντυπωσιακές φωτογραφίες του, οι οποίες μοιάζουν να είναι προϊόν photoshop. Αποδεικνύει πως όλα είναι (υπερβολικά) έξυπνα τρικ!
Ο Jordi Koalitic είναι διάσημος για τις εντυπωσιακές φωτογραφίες του, οι οποίες μοιάζουν να είναι βγαλμένες από εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης. Αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει είναι πως όχι μόνο είναι από τους καλύτερους της γενιάς του, αλλά είναι και πρόθυμος να μοιραστεί τα μυστικά πίσω από τις δημιουργίες του.
Τα backstage βίντεο του Jordi συγκεντρώνουν εκατομμύρια προβολές, αλλά ιδιαίτερα το πρόσφατο με τίτλο Magic Door έσπασε όλα τα ρεκόρ. Η τελευταία καμπάνια με το smartphone που χρησιμοποιεί έχει προβληθεί σε περισσότερους από 570 εκατομμύρια ανθρώπους, καθιστώντας το ένα από τα πιο δημοφιλή βίντεο με την διάδοση να είναι αστραπιαία! Κάτι περισσότερο από viral.
Με μια βάση φανατικών ακολούθων που ξεπερνά τα 35 εκατομμύρια σε πολλαπλές πλατφόρμες, η επιρροή του Koalitic είναι πρωτοφανής. Αν δεν γνωρίζετε την τέχνη του και τις μοναδικές ικανότητές του, ετοιμαστείτε να τον λατρέψετε.
Ταλαντούχος και γεναιόδωρος με την τεχνική του
Όπως λέει ο Jordi «Μετά από δύο εντατικά καλοκαίρια εργασίας, αγόρασα την πρώτη μου φωτογραφική μηχανή, μια Canon 6D, και άρχισα να πειραματίζομαι με τη φωτογραφία και το βίντεο. Μόλις πριν από τρία χρόνια, με την έναρξη του λογαριασμού μου στο Instagram, άρχισα να ασχολούμαι σοβαρά με τη φωτογραφία. Το αρχικό μου ενδιαφέρον ήταν να κυριαρχήσει η τεχνική (φως, σύνθεση, χρώματα…) Με την πάροδο του χρόνου, η ανάγκη να εξετάσω την ιδέα πίσω από την εικόνα και να πω μια ιστορία έγινε πιο σημαντική», μοιράστηκε ο Jordi.
Ο Jordi έφτασε σε νέα ύψη δημιουργώντας ένα viral reel. Το Bored Panda ζήτησε από τον φωτογράφο να εξηγήσει πώς του ήρθε η ιδέα για την εικόνα της μαγικής πόρτας. «Η έμπνευση προήλθε από μια προηγούμενη φωτογράφιση με το Xiaomi, η οποία μας άφησε να θέλουμε περισσότερα. Αποφασίσαμε να εμβαθύνουμε περισσότερο σε αυτή την ιδέα, εξερευνώντας αυτή τη φορά τη μορφή βίντεο για να ενισχύσουμε τον οπτικό αντίκτυπο» ανέφερε.
«Η έννοια του «καδραρίσματος», η χρήση στοιχείων όπως παράθυρα ή πόρτες για τη δημιουργία μιας οπτικής σύνθεσης, ήταν το κλειδί. Εργαστήκαμε για να μετατρέψουμε αυτό το όραμα σε μια εμπειρία που αποτύπωσε την ουσία μιας συναισθηματικής στιγμής κατά τη διάρκεια ενός ηλιοβασιλέματος, διατηρώντας παράλληλα την εστίαση στο βάθος και την οπτική αφήγηση», μοιράστηκε ο Jordi.
- Παράταση στην άφιξη Μενσά
- «Good Luck, Babe!»: Πώς το κομμάτι της Chappell Roan έγινε o ύμνος της γενιάς των situationships
- Μπρίτνεϊ Σπίαρς: «Έχω βαριά μελαγχολία, έχω σιχαθεί τόσο πολύ τους ανθρώπους»
- Παππούς θα γίνει ο Μίχαελ Σουμάχερ – Η κόρη του Τζίνα περιμένει το πρώτο της παιδί
- Stoiximan GBL: Εντός έδρας δοκιμασίες για Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό
- Αντί της Ευρώπης – Ο Κοζέβ και η Λατινική Αυτοκρατορία