Πώς η Amazon προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα βουνά από πεταμένα χαρτόκουτα
Oι ΗΠΑ καταναλώνουν τόσα χάρτινα κουτιά συσκευασίας ετησίως που μπορούν να σχηματίσουν έναν δρόμο πλάτους 1,5 χλμ που θα ένωνε τη Νέα Υόρκη με το Λος Αντζελες
Κάθε χρόνο, οι ΗΠΑ καταναλώνουν τόσα χάρτινα κουτιά για αποστολές προϊόντων ώστε, εάν στρώνονταν στο έδαφος, θα σχημάτιζαν έναν δρόμο πλάτους 1,5 χλμ και μήκους από τη Νέα Υόρκη έως το Λος Αντζελες, δηλαδή από την ακτή του Ατλαντικού έως τον Ειρηνικό Ωκεανό! Ή θα μπορούσε να χτιστεί ένα τείχος χαρτονένιος ύψους 1,5 χλμ. γύρω από ολόκληρη την ηπειρωτική Αμερική.
Μεταξύ των πρωταρχικών στόχων που θα βοηθήσουν στη μείωση αυτού του βουνού συσκευασίας, ο πιο αξιοσημείωτος μπορεί να είναι το κιβώτιο ή ο φάκελος αποστολής της Amazon.
Το 2022, το 11% των παραγγελιών της Amazon παγκοσμίως στάλθηκαν σε αυθεντικές συσκευασίες κατασκευαστή. Η εταιρεία αναμένεται στο επόμενο διάστημα να δημοσιεύσει τα αποτελέσματα για το 2023 όσον αφορά στην πρωτοβουλία που έχει σχεδιαστεί για να απαλλαγεί από το χαρακτηριστικό καφέ κουτί της, στο πλαίσιο του προγράμματος που ονομάζεται Ships in Product Packaging.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, ένα επιπλέον κομμάτι ταινίας ήταν αρκετό για να προσθέσει κάποια επιπλέον σταθερότητα στο κουτί, ώστε να μπορεί να περάσει άθικτα από τη διαδικασία αποστολής
Αρχικά αναγνωρίζει ποια προϊόντα θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν σε ένα τέτοιο πρόγραμμα, επικοινωνεί με τους προμηθευτές και, στη συνέχεια, για να διασφαλίσει ότι τα πακέτα δεν θα καταστραφούν κατά την παράδοση, η Amazon συνεργάζεται με αυτές τις εταιρείες για να δοκιμάσει προϊόντα σε εργαστήριο. Τα πακέτα πρέπει να είναι σε θέση να αντέχουν σε πτώσεις από έναν μεταφορικό ιμάντα, δονήσεις και κραδασμούς στο φορτηγό κατά τη μεταφορά τους ή σε κατά λάθος πτώση τους από τον διανομέα κατά την παράδοσή τους.
Πώς επιλέγονται τα προϊόντα που θα σταλούν χωρίς κουτί
«Πιστοποιούμε τα κατάλληλα προϊόντα εκ των προτέρων για να βεβαιωθούμε ότι θα παραδοθούν στους πελάτες χωρίς ζημιά. Στη συνέχεια προσομοιώνουμε τη διαδικασία εκπλήρωσης του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέρος αυτής της διαδικασίας δοκιμών, ώστε καθώς τα προϊόντα εγγράφονται στο πρόγραμμα, βεβαιωνόμαστε ότι πληρούν αυτό το ελάχιστο πρότυπο για να φτάνουν με ασφάλεια», δήλωσε η Kayla Fenton, ανώτερη διευθύντρια καινοτομίας συσκευασίας της Amazon.
Τα τεστ που γίνονται ποικίλλουν ανάλογα με το είδος του προϊόντος. Τα υγρά αντικείμενα είναι πιο δύσκολα από ένα λούτρινο ζωάκι. «Οι δοκιμές μας έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται στον συγκεκριμένο τύπο προϊόντος και στην εγγενή ευθραυστότητά του», είπε ο Fenton. Με βάση τα αποτελέσματα των δοκιμών ενημερώνονται τα μοντέλα μηχανικής εκμάθησης που περνούν από τον κατάλογο της Amazon για περισσότερα στοιχεία που μπορούν να προστεθούν στο πρόγραμμα. Για παράδειγμα, εάν ένας πωλητής πουλά ένα κόκκινο μπλουζάκι, οι πιθανότητες είναι ότι το μπλε μπλουζάκι θα έχει εξίσου καλή απόδοση, είπε ο Fenton.
Τα προϊόντα δοκιμάζονται πέντε φορές και κάθε φορά που κάτι χαλάει, βοηθά τα μοντέλα μηχανικής εκμάθησης να αξιολογήσουν τι πήγε στραβά και πώς να το διορθώσουν. Τα σχόλια από τους πελάτες «ενημερώνουν» επίσης το σύστημα. Εάν οι πελάτες παραπονιούνται για ζημιά και επιστρέψουν περισσότερα αντικείμενα εξαιτίας αυτής, η Amazon μπορεί να επιστρέψει στη χρήση κουτιών.
Το Go North Group, ένας επιτυχημένος συνεργάτης της Amazon που πουλά ένα ευρύ φάσμα προϊόντων για το σπίτι και τον κήπο, προϊόντα υγείας, αθλητισμού και κατοικίδιων ζώων, ήταν μεταξύ εκείνων που ζητήθηκε να συμμετάσχουν στις αποστολές της Amazon στο πρόγραμμα συσκευασίας. Ο Johan Stellansson, διευθυντής της αλυσίδας εφοδιασμού της Go North, δήλωσε ότι οι δοκιμές αποκάλυψαν ότι το 80% των προϊόντων της εταιρείας μπορεί να αποσταλεί χωρίς πρόσθετη συσκευασία.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, ένα επιπλέον κομμάτι ταινίας ήταν αρκετό για να προσθέσει κάποια επιπλέον σταθερότητα στο κουτί, ώστε να μπορεί να περάσει άθικτα από τη διαδικασία αποστολής, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων προϊόντων αφαίρεσης λεκέδων και οσμών από κατοικίδια ζώα, τα οποία διατίθενται σε μπουκάλια που στη συνέχεια συσκευάζονται σε κουτιά. Μεγαλύτερα προϊόντα που απαιτούν πολλή επένδυση δεν μπήκαν στο πρόγραμμα και ο Stellansson είπε ότι έκανε την εταιρεία να επανεξετάσει εάν θα έπρεπε να συνεχίσει να πουλά το προϊόν στο Amazon. «Δεν θα αναπτύσσαμε ένα νέο προϊόν αν δεν μπορέσουμε να το στείλουμε στα κουτιά του κατασκευαστή», είπε.
Ο Fenton σημείωσε ότι καθώς το δίκτυο αποθηκών της Amazon έχει αναπτυχθεί και έχει πλησιάσει τους πελάτες σε ορισμένες περιοχές, η διαδικασία παράδοσης είναι συντομότερη, γεγονός που επιτρέπει στην εταιρεία να αποστέλλει ακόμη περισσότερα αντικείμενα χωρίς συσκευασία. Επίσης, δεν μπαίνουν όλα τα στοιχεία στο πρόγραμμα. Κάποιοι δεν θα το κάνουν ποτέ. Προσωπικά αντικείμενα, όπως πάνες για ενήλικες ή προϊόντα σεξουαλικής ευεξίας, δεν θα αποστέλλονται χωρίς κουτιά ή ταχυδρομεία για λόγους απορρήτου.
Πηγή: OT.gr
- Flat Earther έπρεπε να φτάσει μέχρι την Ανταρκτική… για να πειστεί ότι η Γη είναι σφαιρική
- Εξοπλιστικό όργιο ΕΕ: Αναγκαίο κακό ή κυνική παραδοχή μιλιταριστικής φύσης;
- Έρευνα: Νέοι κανόνες «παιχνιδιού» στην αγορά εργασίας – Αυξημένη πρόθεση παραίτησης και Τεχνητή Νοημοσύνη
- ΣΥΡΙΖΑ για ιθαγένεια σε τέως βασιλικής οικογένειας: Το επώνυμο «Ντε Γκρες» είναι προβληματικό
- Ολυμπιακός: Ο «καυτός» Φουρνιέ και οι… εκλεκτές παρουσίες (vid)
- Οι μεγάλες ενεργειακές ευκαιρίες στη Συρία για την Άγκυρα