Η γρήγορη μόδα στα καλύτερα της: H Shein διπλασιάζει τα κέρδη της λόγω social media;
Η Shein, η οποία έχει μεταφέρει τα κεντρικά της γραφεία στη Σιγκαπούρη, συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο κερδοφόρων εταιρειών μόδας στον κόσμο.
Η Shein, η διαδικτυακή εταιρεία λιανικής πώλησης γρήγορης μόδας [fast fashion] που ιδρύθηκε στην Κίνα, υπερδιπλασίασε τα κέρδη της σε περισσότερα από 2 δισ. δολάρια (1,6 δισ. λίρες), καθώς αναμένει έγκριση για εισαγωγή στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ή του Λονδίνου.
Η εταιρεία, η οποία μεγαλώνει ραγδαία σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση των προϊόντων της, κατέγραψε πωλήσεις ύψους περίπου 45 δισ. δολαρίων πέρυσι, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times που βασίζεται σε πληροφορίες από πηγές προσκείμενες στην εταιρεία.
Η ραγδαία άνοδος της Shein, η οποία αγόρασε πέρυσι το διαδικτυακό εμπορικό σήμα Missguided από την Frasers Group του Mike Ashley, αφού κατέγραψε πωλήσεις 1,1 δισ. λιρών το 2022, έχει ασκήσει πίεση στους ειδικούς της βρετανικής διαδικτυακής μόδας, συμπεριλαμβανομένων των Asos και Boohoo
Η Shein, η οποία έχει μεταφέρει τα κεντρικά της γραφεία στη Σιγκαπούρη, συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο κερδοφόρων εταιρειών μόδας στον κόσμο, σύμφωνα με τα στοιχεία, σημειώνοντας περισσότερα κέρδη από τον σουηδικό όμιλο μόδας H&M και τις βρετανικές Primark και Next.
Ωστόσο, τα κέρδη της Inditex, της ισπανικής ιδιοκτήτριας των Zara, Bershka και Massimo Dutti, παραμένουν υψηλότερα, στα 6,9 δισ. ευρώ (5,9 δισ. στερλίνες) πέρυσι.
Η βασίλισσα του fast fashion
Ο καγκελάριος του Ηνωμένου Βασιλείου, Τζέρεμι Χαντ, φέρεται να είχε συνομιλίες με το αφεντικό της Shein, Ντόναλντ Τανγκ, τον Φεβρουάριο για να τον πείσει να εισαγάγει την εταιρεία στο χρηματιστήριο του Λονδίνου.
Η εταιρεία εκτιμάται ότι εξετάζει το ενδεχόμενο εισαγωγής στο Λονδίνο, επειδή πιστεύει ότι η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ είναι απίθανο να εγκρίνει την αρχική δημόσια προσφορά της (IPO). Εάν προχωρήσει, θα είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρικές εισαγωγές στο Λονδίνο, με αξία που θα φτάσει τα 90 δισ. δολάρια.
Η εταιρεία που ιδρύθηκε από τον επιχειρηματία Chris Xu, συνεχίζει να διευθύνει το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων της από την Κίνα, αλλά πωλεί όλα τα προϊόντα της εκτός της χώρας
Η ραγδαία άνοδος της Shein, η οποία αγόρασε πέρυσι το διαδικτυακό εμπορικό σήμα Missguided από την Frasers Group του Mike Ashley, αφού κατέγραψε πωλήσεις 1,1 δισ. λιρών το 2022, έχει ασκήσει πίεση στους ειδικούς της βρετανικής διαδικτυακής μόδας, συμπεριλαμβανομένων των Asos και Boohoo.
Αποτίμηση 100 δισ. δολαρίων
Ο νέος ανταγωνιστής κερδίζει έδαφος ακριβώς την ώρα που οι βρετανικοί online όμιλοι παλεύουν με τη στενότητα της αγοράς μετά την πανδημική έκρηξη.
Η Shein επωφελείται εν μέρει από την αποστολή αγαθών απευθείας στους αγοραστές, μεταξύ άλλων στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, από την Κίνα, ώστε να έχουν λιγότερους φόρους. Η τακτική αυτή έχει αποδειχθεί αμφιλεγόμενη, προκαλώντας εκκλήσεις για αλλαγή των φορολογικών κανόνων.
Η εταιρεία που ιδρύθηκε από τον επιχειρηματία Chris Xu, συνεχίζει να διευθύνει το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων της από την Κίνα, αλλά πωλεί όλα τα προϊόντα της εκτός της χώρας. Έφτασε σε αποτίμηση 100 δισ. δολαρίων σε γύρο συγκέντρωσης κεφαλαίων τον Απρίλιο του 2022, γεγονός που την καθιστά την τρίτη πιο κερδοφόρα startup εταιρεία στον κόσμο.
*Με πληροφορίες από Guardian
- Οργασμοί ύπνου και μακροχρόνιες σχέσεις: Πέντε facts που μάλλον δεν ήξερες για το σεξ
- LIVE: Βερόνα – Μίλαν
- Πως να γίνεις εξυπνότερος για 24 ώρες… λαχανιάζοντας
- Αθωώθηκε ο Ματέο Σαλβίνι για τη δίκη της ΜΚΟ Open Arms
- ΑΑΔΕ: Άρχισε η διαβίβαση των εσόδων λιανικής στο myDATA μέσω esend
- LIVE: Μπάγερν Μονάχου – Λειψία