Η Λειψία αφαιρεί τα εισιτήρια διαρκείας από τους κατόχους που δεν πηγαίνουν γήπεδο
Η απουσία των κατόχων εισιτηρίων διαρκείας από τις εξέδρες της Red Bull Arena αποτελεί μεγάλο πρόβλημα για το γερμανικό κλαμπ - H κίνηση που αλλάζει τα δεδομένα
Την ανάκληση των εισιτηρίων διαρκείας των φιλάθλων που δεν προσέρχονται τακτικά στο γήπεδο αποφάσισε η Λειψία.
Η απουσία των κατόχων εισιτηρίων διαρκείας από τις εξέδρες της Red Bull Arena αποτελεί μεγάλο πρόβλημα για το γερμανικό κλαμπ. Κατά μέσο όρο ο ένας στους τέσσερις κατόχους εισιτηρίων διαρκείας -περίπου 7.600- δεν προσέρχεται στους εντός έδρας αγώνες, ενώ 300 φίλοι της ομάδας πήγαν φέτος μόλις μία φορά στο γήπεδο, για τον αγώνα με την Μπάγερν. Το αποτέλεσμα, το στάδιο δηλώνεται (σχεδόν) sold out, αλλά χιλιάδες καθίσματα παραμένουν άδεια.
Η Λειψία αποφάσισε να λάβει δραστικά μέτρα ώστε να δοθεί τέλος σ’ αυτή την παραφωνία. Από τη νέα σεζόν οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας θα πρέπει να παρακολουθούν τουλάχιστον δέκα από τα 17 εντός έδρας παιχνίδια προκειμένου να διατηρούν το δικαίωμα ανανέωσης του. Διαφορετικά θα ανακαλείται. Το κλαμπ κοινώνησε το μέτρο στους φιλάθλους και η πλειονότητά τους τάχθηκε υπέρ του.
Πότε θα ξεκινήσει η ανάκληση…
Η ανάκληση θα ξεκινήσει από το τέλος της τρέχουσας σεζόν για όσους έχουν παρακολουθήσει λιγότερα από έξι παιχνίδια και δεν έχουν παραχωρήσει τα εισιτήριά τους στη δευτερογενή αγορά για τουλάχιστον τα μισά από τα παιχνίδια στα οποία δεν προσήλθαν. Προς το παρόν αφορά 700 φίλους της ομάδας.
Με την αλλαγή των κανόνων θα γίνει ταυτόχρονα και αύξηση στα εισιτήρια που αντιστοιχεί περίπου ένα ευρώ ανά αγώνα. Το φθηνότερο εισιτήριο διαρκείας κοστίζει πλέον 245 ευρώ από 228. Επίσης το εισιτήριο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα μέσα μαζικής μεταφοράς πέντε ώρες πριν την έναρξη των αγώνων και πέντε ώρες μετά το τέλος τους και όχι τέσσερις ώρες που ισχύει σήμερα.
Κατά μέσο όρο 4.500 εισιτήρια των αγώνων της Λειψίας πωλούνται στη δευτερογενή αγορά. Πρόκειται για το υψηλότερο νούμερο μεταξύ όλων των κλαμπ της Μπουντεσλίγκα. Από τον Ιανουάριο του 2025 θα δημιουργηθεί μια κοινή πλατφόρμα στο online κατάστημα του συλλόγου τόσο για την πρωτογενή όσο και για τη δευτερογενή αγορά.
Συνολικά το 68% των 47.069 θέσεων της Red Bull Arena- 32.000- καλύπτονται από κατόχους εισιτηρίων διαρκείας. Η Λειψία θέλει να μειώσει το ποσοστό και δεν πρόκειται να εκχωρεί εκ νέου τα εισιτήρια σε όσους τα επιστρέφουν ή τους αφαιρούνται γιατί έχει παρατηρηθεί πως όσοι αγοράζουν ημερήσια εισιτήρια είναι πιο τακτικοί στην προσέλευση τους στα ματς.
- Φέτος τα Χριστούγεννα σκέφτεστε να κάνετε δώρο έναν σκύλο – Πόσο καλή ιδέα είναι;
- Ακίνητα: Οι ανακαινίσεις εκτινάσσουν τις τιμές των ενοικίων
- Μητσοτάκης: Σχέδιο πολιτικής ανάταξης της ΝΔ
- Tέλος χρόνου για νέες άδειες Airbnb στο κέντρο της Αθήνας
- Slow Living: Είναι αυτό το μυστικό για μια καλύτερη ζωή;
- Billboard 200: Το «Nevermind» των Nirvana είναι το 9ο άλμπουμ που φτάνει σε ιστορικό ρεκόρ στα charts