Citroen C3: Στην ασυμβίβαστη… συμβατική πλευρά των supermini
Αποκαλυπτήρια και για τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης με ήπια υβριδική και μη τεχνολογία, του C3 που διατηρούν την προσιτότητα αλλά και τον εκκεντρικό σχεδιασμό της ήδη γνωστής ηλεκτρικής έκδοσης
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Μετά την αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του η οποία φιλοδοξεί να φέρει την επανάσταση σε ό,τι αφορά την προσιτότητα στην ηλεκτροκίνηση, η Citroen αποκαλύπτει και τις συμβατικές εκδόσεις του C3 οι οποίες ακολουθούν πιστά το σχεδιαστικό μοτίβο του EV και θα είναι διαθέσιμες με ήπια υβριδική και συμβατική τεχνολογία κινητήρων βενζίνης.
Εν είδει υπενθύμισης, όπως ακριβώς και η ηλεκτροκίνητη έκδοση, το νέο C3 έχει αυξημένο ύψος κατά σχεδόν 10,0 εκατοστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ύψος που βαίνει προς όφελος της απόστασης από το έδαφος.
Στον εξοπλισμό του συγκαταλέγονται στοιχεία όπως τα πιστοποιημένα εργονομικά καθίσματα της γαλλικής φίρμας, Advanced Comfort καθώς και η υδραυλική ανάρτηση που είναι συνυφασμένη με την Citroen.
Στις λεπτομέρειες του εσωτερικού, ξεχωρίζει η επιλογή των Γάλλων να τοποθετήσουν ένα head-up display αντί συμβατικού πίνακα οργάνων ενώ οι επενδύσεις υιοθετούν το γνώριμο παιχνιδιάρικο ύφος των νεότερων Citroen με το ταμπλό να διαθέτει υφασμένα στοιχεία και φυσικά μια ευμεγέθη 10,25 ιντσών οθόνη αφής για το infotainment. Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ ξεκινά από τα 310 λίτρα.
Αφετηρία και για τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης του C3 αποτελεί η αρχιτεκτονική Smart Car που φιλοξενεί το e-C3 καθώς και πρόκειται να φιλοξενήσει το επικείμενο Opel Frontera. Στην περίπτωση του C3 φιλοξενεί κινητήρες βενζίνης 1,2 λίτρων σε συνδυασμό ή μη με ήπια υβριδική τεχνολογία.
Αναλυτικότερα, η απλή έκδοση βενζίνης με τον παραπάνω κινητήρα αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ η ήπια υβριδική Hybrid 100 προσθέτει στην εξίσωση ένα ηλεκτρικό μοτέρ 30 ίππων που τροφοδοτείται από μια μικρή μπαταρία 48 Volt. To ήπιο υβριδικό σύνολο συμπληρώνει η παρουσία ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Σύμφωνα με τις συστάσεις στην Ευρώπη το C3 θα προσφέρεται σε δύο εξοπλιστικά επίπεδα, Υοu και Max με το βασικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει εκτός από την ανάρτηση Advanced Comfort, φώτα LED, ηλεκτρικούς καθρέπτες, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, σύστημα αυτόνομης πέδησης και βάση για κινητό. Η έκδοση Max προσθέτει επιπλέον τα εργονομικά καθίσματα με δυνατότητα διαίρεσης του πίσω καθίσματος κατά 60/40, σύστημα πλοήγησης 3D, τροχούς 17 ιντσών, διχρωμία για το αμάξωμα καθώς και κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα και επιφάνεια επαγωγικής φόρτισης κινητού.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το Citroen C3 θα διατεθεί στην Γαλλία με αρχική τιμή τα 14.990 ευρώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις