Lamborghini Huracan STJ: Το γκραν φινάλε
H Lamborghini παραδίδει μια τελευταία παραλλαγή της Huracan με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά καθώς το μοντέλο οδεύει για την τελευταία του υπόκλιση μετά από 11 χρόνια
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Ηιταλική φίρμα αποκαλύπτει μία νέα, αιχμηρότερη εκδοχή της Huracan η οποία όπως σημειώνει θα είναι η τελευταία με V10 κινητήρα αλλά και η τελευταία της γενιάς των Huracan καθώς η Lamborghini έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία εξέλιξης της διαδόχου η οποία θα ονομάζεται Temerario και θα αξιοποιεί ένα υβριδικό σύνολο.
Εφαλτήριο για την STJ η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 10 αντίτυπα αποτελεί η έκδοση STO με την διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση εκτός από το διαφορετικό “styling”, η έκδοση διαθέτει χειροκίνητα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, μια ιδιαιτερότητα που εμφανίζεται για πρώτη και για τελευταία φορά στην Huracan.
Tα συγκεκριμένα αμορτισέρ τα οποία αντικαθιστούν τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα της STO επιτρέπουν την ρύθμιση τόσο σε ό,τι αφορά τον βαθμό απόσβεσης και επαναφοράς αλλά και την παρέμβαση στην σκληρότητα των ελατηρίων. Η συγκεκριμένη δυνατότητα, εγγυάται, σύμφωνα με τις συστάσεις σε ακόμα περισσότερη ακρίβεια για το σύστημα διεύθυνσης.
Στις αλλαγές συγκαταλέγεται και μια λίγο διαφορετική αεροδυναμική προσέγγιση με κύρια διαφορά τα νέα βοηθήματα που πλαισιώνουν την πτέρυγα πίσω η οποία έχει αυξήσει την γωνία της κατά τρεις μοίρες. Ως αποτέλεσμα η STJ διαθέτει μια βελτιωμένη κατά 10% αεροδυναμική απόδοση.
Η STJ θα είναι διαθέσιμη σε δύο χρωματικές επιλογές μια με βάση το γκρι χρώμα και μία με βάση το μπλε σε συνδυασμό με έντονές λεπτομέρειες και αυτοκόλλητα που φροντίζουν να σηματοδοτήσουν την ιδιαιτερότητα αλλά και την σπανιότητα της έκδοσης.
Δεν έχουν γίνει αλλαγές στον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 540 ίππους και 565 Nm ροπής όπως στην περίπτωση της STO. Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη ισχύς μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και παρόλο που οι Ιταλοί δεν δημοσιοποιούν στοιχεία επιδόσεων, το «0-100» θα επιτυγχάνεται σε χρόνο 3,0 δευτερολέπτων όπως και στην περίπτωση της STO.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις