Αυτό είναι το λάθος που κάνουμε όλοι όταν παρκάρουμε – Η κίνηση που ξεχνάμε και μπορεί να μας κοστίσει ακριβά
Είναι μια πολύ απλή κίνηση, την οποία όμως οι περισσότεροι ξεχνούν και εκτός από το ότι μπορεί να του κοστίσει πολύ ακριβά, θέτει σε κίνδυνο τους υπόλοιπους οδηγούς που διέρχονται από τον συγκεκριμένο δρόμο
Πρόκειται για ένα λάθος που κάνουν πολλοί οδηγοί και το οποίο είναι πολύ πιθανό να τους κοστίσει πολύ ακριβά. Πρόκειται για μια κίνηση, η οποία είναι πολύ απλή, όμως πολλοί την ξεχνούν και θέτουν σε κίνδυνο τόσο το δικό τους όχημα, όσο και τους διερχόμενους οδηγούς.
Συνήθως, οι περισσότεροι από εμάς, όταν παρκάρουμε το αυτοκίνητο μας «ευθυγραμμίζουμε» τους εμπρός τροχούς έτσι ώστε να μην εξέχουν από το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Ωστόσο δεν είναι λίγοι οι οδηγοί που έχουν τη συνήθεια να αφήνουν τους τροχούς τους στριμμένους, κάτι το οποίο ενδέχεται να δημιουργήσει προβλήματα.
Είναι μια πολύ απλή κίνηση, την οποία όμως οι περισσότεροι ξεχνούν και εκτός από το ότι μπορεί να του κοστίσει πολύ ακριβά, θέτει σε κίνδυνο τους υπόλοιπους οδηγούς που διέρχονται από τον συγκεκριμένο δρόμο
Τα προβλήματα που προκαλούν οι… στριμμένοι τροχοί
Κατ’ αρχάς θα πρέπει να σημειώσουμε ότι οι στριμμένοι τροχοί σε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο μπορούν να δυσκολέψουν τα διερχόμενα οχήματα, ιδίως σε στενούς δρόμους, αφού ο τροχός εξέχει από το αμάξωμα και έτσι μειώνει το διαθέσιμο πλάτος ακόμη περισσότερο.
Είναι σίγουρα, μια κίνηση που δείχνει έλλειψη σεβασμού απέναντι στους υπόλοιπους, ενώ στην περίπτωση κακού υπολογισμού και επαφής από την πλευρά του οχήματος που διέρχεται, η ζημιά στο σύστημα διεύθυνσης μπορεί να είναι σημαντική και αρκετά δαπανηρή.
Και δεν είναι μόνο αυτά…
Πέρα από αυτό, υπάρχουν και κάποια ζητήματα τεχνικής φύσεως που προκύπτουν από αυτή την μάλλον κακή συνήθεια κάποιων οδηγών.
Το πρώτο έχει να κάνει με το υδραυλικό σύστημα του τιμονιού, αφού εάν αφήνουμε το αυτοκίνητο με τους τροχούς στραμμένους σε συχνά διαστήματα, τότε η αντλία του συστήματος ζορίζεται και φθείρεται πιο γρήγορα, απαιτώντας έτσι σύντομα αλλαγή.
Το δεύτερο αφορά στους εμπρόσθιους συνδέσμους της ανάρτησης, μιας και εάν το αυτοκίνητο παρκάρει συχνά με τους τροχούς στριμμένους, τότε οι σύνδεσμοι σιγά-σιγά χάνουν την ελαστικότητά τους μιας και είναι μόνιμα τεντωμένοι.
Τέλος, υπάρχει ζήτημα και με τα ελαστικά, ιδίως σε κάποια αυτοκίνητα όπου οι τροχοί δημιουργούν μεγάλη κλίση όταν στρίβουν, καθώς και συνολικά με όλο το εμπρόσθιο σύστημα του αυτοκινήτου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις