Θεσσαλονίκη Flyover: «Το έργο ξεκίνησε χωρίς τρεις μελέτες» – Καμπανάκι κινδύνου σε περίπτωση φωτιάς
Εκπρόσωποι του Συντονισμού 52 φορέων κατά του έργου παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου καταγγέλλοντας σοβαρές παραλείψεις και συνέχιση των εργασιών παρά την απόφαση του ΣτΕ.
Η προσωρινή διαταγή για την παύση εργασιών κατασκευής του flyover που εκδόθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας προκαλεί αλυσιδωτές αντιδράσεις με εκπροσώπους του Συντονισμού 52 φορέων κατά του έργου να λαμβάνουν τη σκυτάλη μιλώντας για σοβαρές παραλείψεις.
Στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν προχώρησαν σε σοβαρές καταγγελίες επισημαίνοντας μεταξύ άλλων πώς το δημόσιο προχώρησε στην έναρξη κατασκευής του έργου χωρίς να έχει καταθέσει μελέτη οδοποιίας, οριστική κυκλοφοριακή μελέτη αλλά και μελέτη στατικότητας, τονίζοντας ακόμη ότι η υπάρχουσα μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων είναι ελλιπής. Επίσης, μιλούν για συνέχιση των εργασιών, παρά την απόφαση του ΣτΕ.
Από την «αίθουσα νερού» του δημαρχείου Θεσσαλονίκης, οι εκπρόσωποι των φορέων υπογράμμισαν πως το γεγονός της ανυπαρξίας της κυκλοφοριακής μελέτης σημαίνει ότι δεν έχει ληφθεί καμία μέριμνα στην κίνηση των οχημάτων εκτάκτου ανάγκης στην περιφερειακή οδό, όπως η κίνηση των ασθενοφόρων αλλά και των πυροσβεστικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προκύπτουν κίνδυνοι τόσο για την υγεία πολιτών όσο και για την ασφάλεια του Σέιχ Σου σε περίπτωση πυρκαγιάς.
«Η κατάσταση είναι απαράδεκτη, ο περιφερειακός έχει τεράστιο πρόβλημα»
Ο συνήγορος του Συνδέσμου Κατοίκων Οικισμού Κωνσταντινουπολιτών και κάτοικος της περιοχής, Αλέξανδρος Αδαμίδης σύμφωνα με το thestival.gr υποστήριξε πως «αυτή τη στιγμή το έργο όπως έχει σχεδιαστεί και μελετηθεί έχει σοβαρότατες πλημμέλειες τις οποίες επισημαίνουμε με νομικό τρόπο». Εξέφρασε την επιθυμία να ξεκινήσει μια συζήτηση που έπρεπε να έχει γίνει πριν την έναρξη εργασιών. «Η κατάσταση είναι απαράδεκτη, ο περιφερειακός έχει τεράστιο πρόβλημα, αλλά αυτοί που ευθύνονται είναι αυτοί που ξεκίνησαν ένα πρόχειρα μελετημένο έργο», τόνισε και πρόσθεσε: «Με την παρούσα κατάσταση και τις φωτιές να έχουν ήδη ξεκινήσει, εμείς κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου, όπως κάποιοι άλλοι είχαν κάνει πριν την τραγωδία των Τεμπών στον υπουργό Κ. Καραμανλή. Το “πάμε κι όπου βγει” πρέπει να σταματήσει σε αυτή τη χώρα».
Πώς φτάσαμε στην απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και πότε θα ξέρουμε αν θα συνεχιστούν τα έργα
Επίσης, αναφέρθηκαν στις επιπτώσεις που έχει το έργο στην υγεία του ανθρώπου αλλά και στους κινδύνους που υπάρχουν για το περιαστικό δάσος του Σέιχ Σου, καθώς όπως τόνισαν σε ενδεχόμενο πυρκαγιάς θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη η πρόσβαση των οχημάτων της Πυροσβεστικής.
Ο κ. Αδαμίδης εξήγησε ότι η δικαστής στο ΣτΕ αποφάσισε αναστολή εργασιών, όχι λόγω των προσφυγών, αλλά γιατί δεν είχε στα χέρια της απαραίτητα στοιχεία για το έργο από το υπουργείο και παρά τις συνεχείς οχλήσεις, το υπουργείο δεν είχε καταθέσει τον φάκελο του έργου.
Διακοπή εργασιών τουλάχιστον μέχρι την επόμενη Τετάρτη
Σύμφωνα με πληροφορίες η διακοπή των εργασιών θα διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι την επόμενη Τετάρτη, στις 17 Απριλίου, όπου είναι προσδιορισμένο να συζητηθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση ακύρωσης που έκανε ο Σύνδεσμος Κατοίκων Κωνσταντινουπολιτών.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με πηγές του in δεν προτίθεται προς το παρόν να βγάλει κάποια ανακοίνωση με αφορμή την προσωρινή διακοπή των εργασιών για το flyover της πόλης.
«Θα αναμένουμε την εκδίκαση της υπόθεσης» αρκέστηκαν να πούνε.
- Παππάς: Όποιος ανησυχεί υπέρμετρα «να μη πάθει ΣΥΡΙΖΑ», ας αναλογιστεί μήπως ήδη «έχει πάθει Μητσοτάκη»
- Γερμανία: Τηλεφώνημα για βόμβα στον σιδηροδρομικό σταθμό του Ροστόκ
- Τουρκία: Ισχυρή έκρηξη στα διυλιστήρια στη Νικομήδεια – Αναφορές για 12 τραυματίες
- Η Επανάσταση του Τουρισμού Ευεξίας και Αντιγήρανσης στην Ελλάδα
- Αμερικανικές εκλογές: Ένας 24χρονος έδωσε μπουνιά σε εκλογικό υπάλληλο
- Aταμάν: «Όταν η Εuroleague ανακοινώσει που θα γίνει το Final Four θα πω στους φιλάθλους να πάρουν εισιτήρια»