Ο οίκος Loewe βαρέθηκε να λέμε το όνομά του μονίμως λάθος
Μια νέα διαφήμιση του ισπανικού οίκου μόδας αποκαλύπτει σε όλους το αστείο που κυκλοφορεί γύρω το όνομά του - και μας μαθαίνει πώς προφέρεται σωστά.
- Αποκάλυψη in: Μία πολυμήχανη 86χρονη παγίδευσε μέλη συμμορίας «εικονικών ατυχημάτων» στα Χανιά
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- Τυχερά μου Χριστούγεννα: Για αυτά τα τρία ζώδια οι γιορτές θα είναι μέλι
Ο ισπανικός οίκος μόδας δεν παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά εδώ, αλλά οι πρεσβευτές του εμπορικού σήματος και τα ρούχα του εξακολουθούν να είναι εντελώς επίκαιρα. Ο συνδυασμός χιούμορ και στυλ της χαρίζει τον τίτλος της καλύτερης διαφήμιση που είδαμε τελευταία.
Για άλλη μια φορά, η Loewe έχει αγκαλιάσει ένα τεράστιο ταλέντο για να πρωταγωνιστήσει στη διαφημιστική της καμπάνια. Πέρυσι, απέσπασε επαίνους για τη συμμετοχή της ηθοποιού Maggie Smith στην καμπάνια της προ-συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024. Τώρα, επιστράτευσε την Aubrey Plaza και τον Dan Levy.
Αυτό που κάνει το σποτ τόσο λαμπρό είναι ότι η μάρκα έδειξε πόσο συντονισμένη είναι με τον αγώνα των ανθρώπων να προφέρουν το όνομά της. Κάνοντάς το αυτό μέσω ενός ψεύτικου διαγωνισμού ορθογραφίας που εξελίσσεται μέσα στις δεκαετίες είναι μια ιδιοφυής κίνηση.
Με το να στηρίζεται στη σύγχυση, κερδίζει με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια, δείχνοντας την αστεία πλευρά της, ενώ παράλληλα βάζει μια για πάντα τα πράγματα στη θέση τους σχετικά με το πώς στο καλό λέτε η Loewe
Πώς στο καλό λέγεται η Loewe
Με το να στηρίζεται στη σύγχυση, κερδίζει με έναν σμπάρο δυο τρυγόνια, δείχνοντας την αστεία πλευρά της, ενώ παράλληλα βάζει μια για πάντα τα πράγματα στη θέση τους σχετικά με το πώς στο καλό λέτε η Loewe.
Οι δύο ηθοποιοί φαίνεται να έχουν εξαιρετική χημεία μεταξύ τους, ενώ το σενάριο του Levy είναι αιχμηρό. Ατάκες όπως «I’m gay as a maypole» (είμαι γκέι όσο δε φαντάζεσαι) και «This is vodka, I’m going to drink it soon» (αν είναι βότκα χρειάζομαι ένα ποτήρι) καθώς οι διαγωνιζόμενοι παλεύουν να συλλαβίσουν το Loewe αναδεικνύουν τον σαρκαστικό τόνο του σποτ.
Ακολουθώντας τους καιρούς
Η Loewe ιδρύθηκε το 1846 στη Μαδρίτη, είναι μια μάρκα με κληρονομιά και αυτή η διαφήμιση παρουσιάζει έξυπνα το πώς τα σχέδιά της έχουν εξελιχθεί με την πάροδο των χρόνων μέσα από το στυλ κάθε σκηνής που κινείται στο πέρασμα των αιώνων.
Ο τρόπος με τον οποίο αλλάζει η εμφάνιση και η στάση της απέναντι στην εποχή καθώς παρουσιάζει κάθε νέο χαρακτήρα, προσδίδει πραγματική ψυχαγωγία.
Δείτε το απολαυστικό σποτ
*Με στοιχεία από thedrum.com
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις