Alfa Romeo Stelvio QV: Σε ηλεκτρική hypercar τροχιά
Κλείδωσε η εξέλιξη μιας έκδοσης επιδόσεων για την νέα ηλεκτρική γενιά της Stelvio με την Alfa να προσβλέπει σε μεγέθη hypercar
Έχοντας παρουσιάσει την νέα Milano που θα τοποθετηθεί στη βάση της SUV γκάμας της αλλά και εγκαινιάζει την είσοδο της Alfa στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, η ιταλική φίρμα ετοιμάζει το επόμενο, πολύ διαφορετικό σε ό,τι αφορά την στόχευση, βήμα με την μορφή της νέα Stelvio.
Όπως είναι ήδη γνωστό η νέα γενιά της Stelvio θα ασπαστεί την αμιγή ηλεκτροκίνηση με ορίζοντα το καλοκαίρι του 2025 οπότε και αναμένεται να παρουσιαστεί.
Περισσότερο ενδιαφέρον έχουν ωστόσο όσα θα επακολουθήσουν καθώς με αφορμή την παρουσίαση της Milano, ο επικεφαλής της Alfa, J.P. Imparato, αποκάλυψε αφενός ότι δεν θα υπάρξει QV έκδοση της Tonale όπως είχε αρχικά ειπωθεί, ωστόσο αντιθέτως θα υπάρξει μια έκδοση επιδόσεων της νέας Stelvio για την οποία οι Ιταλοί έχουν υψηλές βλέψεις.
Αναλυτικότερα, όπως δήλωσε το Νο1 της Alfa «θεωρούσα ότι θα μπορούσε να βρεθεί λύση προκειμένου να δημιουργήσουμε μια Tonale με ισχύ 400+ ίππων. Αυτή η λύση δεν προέκυψε ούτως ώστε να είναι επιχειρηματικά βιώσιμη και ταυτόχρονα να εκπέμπει λογικά επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα. Κατ΄επέκταση η Tonale δεν θα έχει έκδοση QV ωστόσο θα υπάρξει αντίστοιχη έκδοση για τη νέα Stelvio».
Η Stelvio αποτελεί το επόμενο βήμα στον προϊοντικό σχεδιασμό της Alfa να λανσάρει ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο έως το 2027. Για το 2025 αυτή θα είναι η Stelvio η οποία θα έχει ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική STLA Large και θα κατασκευάζεται στην Ιταλία.
Σε ό,τι αφορά την έκδοση QV, όπως αποκάλυψε ο J.P. Imparato ο στόχος για την συγκεκριμένη έκδοση θα είναι απόδοση που θα αγγίζει τους 950 ίππους. «Αυτό είναι το μέγεθος αυτή την στιγμή. Αν ωστόσο μπορούμε να φτάσουμε τους 1.000 ίππους θα το κάνουμε. Ωστόσο δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό αποτελεί προτεραιότητα για την φίρμα ή για τους πελάτες μας».
«Προτεραιότητά μας αποτελεί η Stelvio QV να προσφέρει μια εμπειρία ανάλογη των εκδόσεων με κινητήρες βενζίνης. Θεωρούμε ότι αν πρέπει να περιμένει κανείς δύο ώρες για να φορτίσει η εμπειρία πεθαίνει. Το ίδιο ισχύει αν η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 130 χλμ./ώρα και βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο σε προσπερνούν Fiat Panda και campervans», σημείωσε το κορυφαίο στέλεχος της ιταλικής φίρμας.
Η παραπάνω δήλωση δείχνει προφανώς προς την κατεύθυνση ενός ικανού κυκλώματος φόρτισης 800 Volt το οποίο έχει ανακοινωθεί για την συγκεκριμένη πλατφόρμα και το οποίο θα επιτρέπει την επαναφόρτιση με ισχύ έως 270 kW. Το συγκεκριμένο κύκλωμα αναμένεται να εφοδιάζει το σύνολο των εκδόσεων της Stelvio που στις πιο «ταπεινές» της υλοποιήσεις αναμένεται να προσφέρει αυτονομία έως και 700 χλμ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις